Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вентилі, засувки, клапани
Очікувана вартість
1 236 370,00 UAH
UA-2019-08-15-001229-b ● 589fb53e3b3644c6a1f918ea77998a50
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КПТМ "Криворіжтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 03342184 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9 |
Контактна особа: |
Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель) +380564095491, +380671523392 kptstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 14:38 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 1 236 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 363,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
За кошти для виконання інвестиційної програми 2019 року
За кошти для виконання інвестиційної програми 2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
348 штуки
Вентилі, засувки, клапани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська, Кривий Ріг, провулок Дежньова,9 (центральний склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату протягом 20-ти банківських днів за фактично поставлений Товар у відповідності до виставлених рахунків шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Постачальника після підписання відповідної накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 16:06 |
Проект договору.doc | |
15 серпня 2019 16:06 |
ТД арматура трубопровідна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання, щодо розділу специфікації на ЛОТи
Дата подання: 20 серпня 2019 11:23
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:59
Доброго Дня! З урахуванням специфіки обладнання, країн постачальників і вимог до обладнання, Просимо Вас розділити закупівлю!
Нас як фірму постачальника цікавить продукція позиції№15-20., по цій продукції ми можемо дати Вам мінімальні ціни!
Данна дія, дасть Вашому підприємству можливість закупити продукцію у фірм які біль плідно займаються і спеціалізуються на тій чи іншію продукції, що в кінцевому результаті вплине на якість товару і вартості закупівлі!
Дякуємо, та сподіваємось на розуміння і сучасних підхід до вирішення простих питань!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету (протокол № 3/17/19 від 20.08.2019р.) надається роз'яснення Учаснику згідно інформації, яка міститься в службової записці вх.№2886 від 20.08.2019р,а саме:
Джерелом фінансування закупівлі № UA-2019-08-15-001229-b є кошти для виконання інвестиційної програми 2019 року.
Відповідно до положень Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», для ефективного виконання завдань державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор, зокрема погоджує/схвалює інвестиційні програми (плани розвитку) суб’єктів, діяльність яких регулюється НКРЕКП, у випадках, встановлених законом.
Законом України «Про теплопостачання» (далі – Закон) встановлено, що інвестиційна програма - комплекс заходів, затверджений в установленому порядку, для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи систем централізованого теплопостачання, який містить зобов’язання суб’єкта господарювання у сфері централізованого теплопостачання щодо будівництва (реконструкції, модернізації) об’єктів у цій сфері, поліпшення якості послуг, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування та графіка виконання.
Механізм розроблення, погодження, затвердження та виконання інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання, установлений Порядком розроблення, погодження, затвердження та виконання інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання, який затверджено постановою НКРЕКП від 31 серпня 2017 року № 1059, відповідно до положень якого ліцензіат розробляє інвестиційну програму, затверджує, здійснює її погодження в органах місцевого самоврядування (стосовно об’єктів, що перебувають у комунальній власності) та звертається із заявою щодо її схвалення до уповноваженого органу (НКРЕКП).
Підприємство не вважає доцільним ділити технічне завдання на закупівлю трубопровідної арматури на лоти в залежності від фірми постачальника продукції, оскільки відповідно до п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
(*еквівалент – «рівнозначний», «рівноцінний» предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх).
Саме для якіснішого підбору еквівалентного обладнання і деталізовано вимоги до предмету закупівлі.
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Джерелом фінансування закупівлі № UA-2019-08-15-001229-b є кошти для виконання інвестиційної програми 2019 року.
Відповідно до положень Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», для ефективного виконання завдань державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор, зокрема погоджує/схвалює інвестиційні програми (плани розвитку) суб’єктів, діяльність яких регулюється НКРЕКП, у випадках, встановлених законом.
Законом України «Про теплопостачання» (далі – Закон) встановлено, що інвестиційна програма - комплекс заходів, затверджений в установленому порядку, для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи систем централізованого теплопостачання, який містить зобов’язання суб’єкта господарювання у сфері централізованого теплопостачання щодо будівництва (реконструкції, модернізації) об’єктів у цій сфері, поліпшення якості послуг, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування та графіка виконання.
Механізм розроблення, погодження, затвердження та виконання інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання, установлений Порядком розроблення, погодження, затвердження та виконання інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання, який затверджено постановою НКРЕКП від 31 серпня 2017 року № 1059, відповідно до положень якого ліцензіат розробляє інвестиційну програму, затверджує, здійснює її погодження в органах місцевого самоврядування (стосовно об’єктів, що перебувають у комунальній власності) та звертається із заявою щодо її схвалення до уповноваженого органу (НКРЕКП).
Підприємство не вважає доцільним ділити технічне завдання на закупівлю трубопровідної арматури на лоти в залежності від фірми постачальника продукції, оскільки відповідно до п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
(*еквівалент – «рівнозначний», «рівноцінний» предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх).
Саме для якіснішого підбору еквівалентного обладнання і деталізовано вимоги до предмету закупівлі.
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Квант плюс" |
1 168 932,00
UAH з ПДВ
|
1 168 932,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМХІМСНАБ-КР" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НКП Дніпро" |
1 230 788,47
UAH з ПДВ
|
1 230 788,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Квант плюс" #31618527 |
Відхилено |
1 168 932,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 18:05
|
ТОВ "ПРОМХІМСНАБ-КР" #39065311 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 18:06
|
ТОВ "НКП Дніпро" #39775233 |
Переможець |
1 230 788,47
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 18:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2019 16:49
|
ТОВ НКП ДНІПРО договір №284-19 08.10.2019р..PDF | укладений |
08 жовтня 2019 16:49
|