Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція виробничого будинку під Старокостянтинівську амбулаторію загальної практики сімейної медицини № 6 по вул. 1 Травня, 30 в м. Старокостянтинів Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
2 608 384,20 UAH
UA-2019-08-15-001222-b 4a85ab4ded434d4ea628598ebb99fa5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петлюк Віталій Олександрович

+380385430560 starkonekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04060766
Вебсайт: http://starkon.km.ua
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул.Острозького, 41
Контактна особа: Петлюк Віталій Олександрович
+380385430560
starkonekonom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:21
Очікувана вартість: 2 608 384,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 608,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція виробничого будинку під Старокостянтинівську амбулаторію загальної практики сімейної медицини № 6 по вул. 1 Травня, 30 в м. Старокостянтинів Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. 1 Травня, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику(крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 30%
Понад 15 млн. гривень: 30%
Понад 10 млн. грн. до 15 млн грн. включно: 20%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн грн. включно: 10%
Понад 2,5 млн. грн. до 5 млн грн. включно: 5%
Понад 1 млн. грн. до 2,5 млн грн. включно: 2%
До 1 млн. грн. включно: 0%
15 серпня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:03
ТД_Реконструкцiя.doc
15 серпня 2019 16:03
Додаток_5_Iнформацiя.doc
15 серпня 2019 16:03
Додаток_4_Субпiдрядники.doc
15 серпня 2019 16:03
Додаток_3_Проект_договору_Реконструкцiя.docx
15 серпня 2019 16:03
Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
15 серпня 2019 16:03
Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
15 серпня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:03
ТД_Реконструкцiя.doc
15 серпня 2019 16:03
Додаток_5_Iнформацiя.doc
15 серпня 2019 16:03
Додаток_4_Субпiдрядники.doc
15 серпня 2019 16:03
Додаток_3_Проект_договору_Реконструкцiя.docx
15 серпня 2019 16:03
Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
15 серпня 2019 16:03
Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "РОСТ- ЦЕНТР" 2 592 908,68
UAH з ПДВ
2 592 908,68
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 815 036.08 Документи
ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 598 280,55
UAH з ПДВ
2 598 280,55
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 818 796.38 Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 12:46
Електронний підпис
11 вересня 2019 12:43
Довідка
30 серпня 2019 10:38
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:27
Статут - Рост-Центр.pdf
30 серпня 2019 10:27
Додаток 3 - Договір.pdf
30 серпня 2019 10:27
Наказ про призначення.jpg
30 серпня 2019 10:27
Ліцензія.pdf
30 серпня 2019 10:26
Копії договорів (2 шт).rar
30 серпня 2019 10:26
Витяг з ЄДР.rtf
30 серпня 2019 10:26
Банківська гарантія.zip
30 серпня 2019 10:26
1-КБ(місячна).rar
30 серпня 2019 10:26
1ДФ.rar

Публічні документи

31 серпня 2019 14:01
Електронний підпис
31 серпня 2019 13:56
Цінова пропозиція.rar
31 серпня 2019 13:56
кошторис.rar
31 серпня 2019 13:56
технічний опис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТ- ЦЕНТР"

ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОСТ- ЦЕНТР"
#34907513
Переможець 2 592 908,68
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 13:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТ- ЦЕНТР"
#34907513
2 592 908,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 14:41
Договір про закупівлю укладений
27 вересня 2019 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 399 233,60
UAH (в тому числі ПДВ 399 872,27 UAH)