Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компьютерна техніка та обладнання
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001206-a eb8c0d2a454b4451b3d1f6270462f6a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Колодяжна

+380976675604 buh.rda2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Томаківська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04052407
Місцезнаходження: 53500, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський район, селище міського типу Томаківка, ВУЛ.ЛЕНІНА, будинок 14
Контактна особа: Наталя Колодяжна
+380976675604
buh.rda2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 11:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 11:20
Початок аукціону: 23 серпня 2019 13:20
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


БФП - 1 шт., робоча станція - 2 шт. ноутбук - 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Компьютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53500, Україна, Дніпропетровська область, смт.Томаківка, Лесі Українки,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2019  —  28 вересня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:00
Оголошення Комп.техніка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:28
Дата відповіді: 19 серпня 2019 08:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нам потрібен товар зазначених марок виробників та повної відповідності вказаних технічних характеристик. До участі в закупівлі допускаються всі учасники в т.ч. і не платники ПДВ. Ціна товару заявлена в пропозиції буде розглядатись як остаточна вже з урахуванням ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-001206-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІСІ ЛІНК", Код ЄДРПОУ:31799566
Дата подання: 30 серпня 2019 10:33
Просимо дискваліфікувати Учасника, у зв'язку невідповідністю пропозиції вимогам Замовника
Звертаємо увагу Тендерного комітету на те, що:
Замовником у відповідності до Оголошення про проведення закупівлі були визначені наступні вимоги до учасників, які не були виконані Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД", а саме, вимоги визначені у п.4 Оголошення передбачають надання наступної інформації
«- документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи). При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», але, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" наданий лише висновок СЕС на БФП, і жодної інформації яка підтверджує якість та безпеку робочої станції, монітору та ноутбуку, жодного листа щодо відсутності сертифікації даної групи товарів також не надано, тому перевірити якість товару не є можливим.
Також зазначаємо, що Замовником вимагалося надати «Копія дозволу (ліцензії/торгових патентів) на провадження певного виду діяльності, якщо отримання такого дозволу (ліцензії/торгових патентів) на провадження такого виду діяльності передбачена чинним законодавством.», жодної інформації також надано не було.
У зв’язку з тим, що не можливо ідентифікувати виробника робочої станції (персонального комп’ютера), та точну модель, а також зважаючи на те, що відсутня будь яка інформація щодо якості товару яка б підтверджувалася висновками/деклараціями вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем даної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 вересня 2019 15:46
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 46 780,00
UAH з ПДВ
46 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 47 931,00
UAH з ПДВ
47 931,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 09:31
Додаток_1.PDF
27 серпня 2019 16:51
пропозиція 1.pdf
25 серпня 2019 06:13
ДОВІДКА_ПРО_УЧАСНИКА.PDF
25 серпня 2019 06:13
Протокол.pdf
25 серпня 2019 06:13
Наказ_дир.pdf
25 серпня 2019 06:13
Витяг з ЕДР.pdf
21 серпня 2019 19:17
Витяг.docx

Публічні документи

22 серпня 2019 09:51
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"
#43139923
Рішення скасоване 46 780,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 15:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"
#43139923
Відхилено 46 780,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 13:36
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Переможець 47 931,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 13:38

Документи

29 серпня 2019 18:03
Електронний підпис
29 серпня 2019 18:01
Протокол № 6.docx

Документи

11 вересня 2019 13:36
Електронний підпис
11 вересня 2019 13:34
Протокол 6.1.PDF

Документи

11 вересня 2019 13:38
Електронний підпис
11 вересня 2019 13:36
Протокол 6.1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
47 931,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2019 13:38
Електронний підпис
11 вересня 2019 13:36
Протокол 6.1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 14:50
Договір № 26.PDF укладений
17 вересня 2019 14:49