Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Компьютерна техніка та обладнання
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001206-a ● eb8c0d2a454b4451b3d1f6270462f6a7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Томаківська районна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 04052407 |
Місцезнаходження: | 53500, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський район, селище міського типу Томаківка, ВУЛ.ЛЕНІНА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Наталя Колодяжна +380976675604 buh.rda2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 11:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 11:20 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 48 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
БФП - 1 шт., робоча станція - 2 шт. ноутбук - 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Компьютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53500, Україна, Дніпропетровська область, смт.Томаківка, Лесі Українки,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 серпня 2019
—
28 вересня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 14:00 |
Оголошення Комп.техніка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:28
Дата відповіді: 19 серпня 2019 08:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нам потрібен товар зазначених марок виробників та повної відповідності вказаних технічних характеристик. До участі в закупівлі допускаються всі учасники в т.ч. і не платники ПДВ. Ціна товару заявлена в пропозиції буде розглядатись як остаточна вже з урахуванням ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-15-001206-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІСІ ЛІНК", Код ЄДРПОУ:31799566
Дата подання: 30 серпня 2019 10:33
Просимо дискваліфікувати Учасника, у зв'язку невідповідністю пропозиції вимогам Замовника
Звертаємо увагу Тендерного комітету на те, що:
Замовником у відповідності до Оголошення про проведення закупівлі були визначені наступні вимоги до учасників, які не були виконані Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД", а саме, вимоги визначені у п.4 Оголошення передбачають надання наступної інформації
«- документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи). При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», але, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" наданий лише висновок СЕС на БФП, і жодної інформації яка підтверджує якість та безпеку робочої станції, монітору та ноутбуку, жодного листа щодо відсутності сертифікації даної групи товарів також не надано, тому перевірити якість товару не є можливим.
Також зазначаємо, що Замовником вимагалося надати «Копія дозволу (ліцензії/торгових патентів) на провадження певного виду діяльності, якщо отримання такого дозволу (ліцензії/торгових патентів) на провадження такого виду діяльності передбачена чинним законодавством.», жодної інформації також надано не було.
У зв’язку з тим, що не можливо ідентифікувати виробника робочої станції (персонального комп’ютера), та точну модель, а також зважаючи на те, що відсутня будь яка інформація щодо якості товару яка б підтверджувалася висновками/деклараціями вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем даної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД".
Розгорнути
Згорнути
Замовником у відповідності до Оголошення про проведення закупівлі були визначені наступні вимоги до учасників, які не були виконані Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД", а саме, вимоги визначені у п.4 Оголошення передбачають надання наступної інформації
«- документи, які підтверджують якість та безпеку товару/продукції (сертифікати, висновки санітарно-гігієнічної експертизи). При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», але, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" наданий лише висновок СЕС на БФП, і жодної інформації яка підтверджує якість та безпеку робочої станції, монітору та ноутбуку, жодного листа щодо відсутності сертифікації даної групи товарів також не надано, тому перевірити якість товару не є можливим.
Також зазначаємо, що Замовником вимагалося надати «Копія дозволу (ліцензії/торгових патентів) на провадження певного виду діяльності, якщо отримання такого дозволу (ліцензії/торгових патентів) на провадження такого виду діяльності передбачена чинним законодавством.», жодної інформації також надано не було.
У зв’язку з тим, що не можливо ідентифікувати виробника робочої станції (персонального комп’ютера), та точну модель, а також зважаючи на те, що відсутня будь яка інформація щодо якості товару яка б підтверджувалася висновками/деклараціями вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем даної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД".
Скасована
Дата: 10 вересня 2019 15:46
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" #43139923 |
Рішення скасоване |
46 780,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 15:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" #43139923 |
Відхилено |
46 780,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 13:36
|
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" #31799566 |
Переможець |
47 931,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 14:50
|
Договір № 26.PDF | укладений |
17 вересня 2019 14:49
|