Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги шкільних їдалень
Очікувана вартість
1 120 290,00 UAH
UA-2019-08-15-001029-b 46b1397d54934f66920c54378c146144
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 15:20
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 15:20
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:32
Очікувана вартість: 1 120 290,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги шкільних їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 13:02
ТД Їдальні 2019 зміни 20.08.2019.doc
20 серпня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 13:02
ТД Їдальні 2019 зміни 20.08.2019.doc
16 серпня 2019 12:11
ТД Їдальні 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 16 серпня 2019 16:35
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:10
В пункті 4.4.Тендерної документації та пункті 5.1 Проекту договору зазначено строк поставки товарів з 02.09.2019 року по 12.09.2019 року. Однак дата аукціону запланована на 02 вересня 2019 року. Після проведення аукціону, відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" (Далі- Закон), має відбутися розгляд тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк такого розгляду може бути продовжено до 20 днів. Керуючись п.2 ст. 32 Закону, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, для надання послуг відповідно до вказаних строків, укладення договору про закупівлю до 02.09.2019 року включно, не вбачається за можливе. Просимо надати роз'яснення та внести в Тендерну документацію відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Процедур закупівлі
Дата подання: 16 серпня 2019 16:45
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:10
В пункті 3 Тендерної документації зазначено процедуру закупівлі: відкриті торги з публікацією англійською мовою. Просимо внести відповідні зміни, оскільки в системі електронних закупівель "ProZorrо" оголошення №UA-2019-08-15-001029-b опубліковано за процедурою "Відкриті торги".
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Лот
Дата подання: 16 серпня 2019 16:53
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:09
В Тендерній документації, а саме в пункті "4.3. Місце, кількість, обсяг поставки товарів" зазначено 1 лот (5 днів відвідування), а в пункті 1.2. Проекту договору вказано - 1 лот (75 днів відвідування). Просимо внести відповідні зміни щодо кількості днів відвідування.
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Щодо проекту договору
Дата подання: 16 серпня 2019 17:11
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:09
В пункті 6.3.24. Проекту договору зазначено, що у випадку пошкодження Виконавцем приміщення (харчоблок) або обладнання харчоблоку, переданого йому за Актом прийому-передачі у користування, здійснювати його ремонт за власні кошти. Крім того, в пункті 6.3.16 Проекту договору вказано: Здійснювати ремонт технологічного обладнання, що знаходиться на харчоблоках закладів освіти, за власний рахунок. Тобто, дані пункти суперчать один одному. Просимо надати обґрунтування та внести необхідні зміни до Проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 6.3. проекту договору визначає: «Виконавець зобов’язаний». Пункт 6.3.24. проекту договору та пункт 6.3.16. проекту не суперечать один одному, так як в обох пунктах мова йде про те, що виконавець зобов’язаний за власні кошти здійснювати ремонт обладнання або пошкодженого приміщення (харчоблок) та обладнання харчоблоку за власний рахунок.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 16 серпня 2019 17:17
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:08
Просимо надати роз'яснення щодо поняття "мультипрофільне харчування": -його складові, -особливості, -нормативна база, -норми харчування, яких необхідно дотримуватись при його застосуванні в шкільних навчальних закладах.
Відповідь: Із впровадженням пілотного проекту «Мультипрофільне харчування» київські школярі отримують право вільно вибирати, що їсти, а школи – оновлену організацію самого процесу. До меню обов’язково входять декілька видів овочів, фруктів, м’ясні та рибні вироби, кілька видів напоїв, хлібобулочні вироби, млинці, йогурт, суп та кілька видів гарнірів. Це дозволяє урізноманітнити раціон дітей та забезпечити їм не лише корисну, а й смачну їжу.
Щодо надання сертифікату відповідності
Дата подання: 16 серпня 2019 17:20
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:07
Просимо надати роз’яснення щодо надання сертифікату відповідності, виданого відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів через які реалізуються послуги. Про який саме документ іде мова, ким конкретно він повинен бути виданий та безпосередньо які вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів через які реалізуються послуги, повинні підтверджуватись.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. Відповідно ч.1 ст.1. Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;
сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
З рекомендованими схемами сертифікації послуг харчування можна ознайомитись безпосередньо при поданні заявки на проведення сертифікації послуг харчування до органу з оцінки відповідності. Крім того, в тендерній документації зроблено допис «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення». Рівнозначним документом може вважатись підтвердження впровадження системи харчової безпеки, заснованої на принципах НАССР.
Щодо запропонованого меню
Дата подання: 16 серпня 2019 17:59
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:06
Ознайомившись з запропонованим меню, яке вказане в Тендерній документації, просимо надати роз’яснення щодо наступних питань: 1. Чому меню не збалансоване - закладка сировини не відповідає добовій нормі, передбаченій Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11. 2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (додаток 7), вихід блюд вказаний не в відповідності до закладки продуктів та які нормативні підстави Ви використовували для складання мультипрофільного меню? 2. Чому номера рецептів в запропонованому меню не відповідають коду рецептури, зазначеного в збірнику шкільного харчування та збірнику Клопотенка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Двотижневе меню надано орієнтовне, наведене як приклад. Так як офіційно до управління освіти збірники страв меню не надходили, тому при його складанні було використано інформацію з інтернет-ресурсів. Можливо, були допущені помилки при зазначенні номерів рецептів та інші невідповідності, які може виявити технолог по харчуванню.
Учасник може запропонувати більш досконале збалансоване меню у відповідності до норм харчування.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пиндель Сергій Михайлович 1 120 290,00
UAH
850 000,00
UAH
Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" 1 085 020,00
UAH
1 085 020,00
UAH
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 1 120 290,00
UAH
1 120 290,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 10:45
лист-відмова
30 серпня 2019 14:57
Гарантия 12695.zip
30 серпня 2019 14:57
Технічні вимоги.pdf
30 серпня 2019 14:57
Ст 17.pdf
30 серпня 2019 14:57
Сертифікат НАССР.pdf
30 серпня 2019 14:57
Паспорт_к_2.pdf
30 серпня 2019 14:56
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 14:56
Наказ-технолог.pdf
30 серпня 2019 14:56
Паспорт_о_п.pdf
30 серпня 2019 14:56
Накази на працівників.pdf
30 серпня 2019 14:56
Наказ на підписання.pdf
30 серпня 2019 14:56
Медичні книжки.pdf
30 серпня 2019 14:56
Мед. книжка-водій.pdf
30 серпня 2019 14:56
Труш О.Ю. - трудова.pdf
30 серпня 2019 14:56
Луценко Н.І. - трудова.pdf
30 серпня 2019 14:56
Лист-гарантія HACCP.pdf
30 серпня 2019 14:56
Лист-відгук.pdf
30 серпня 2019 14:56
ІПН.pdf
30 серпня 2019 14:56
Дог_транспорт.pdf
30 серпня 2019 14:56
Довідка субпідр.pdf
30 серпня 2019 14:56
Довідка Сертиф.pdf
30 серпня 2019 14:56
Довідка працівники.pdf
30 серпня 2019 14:56
Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2019 14:56
Довідка аналогічний.pdf
30 серпня 2019 14:56
Дипломи-працівники.pdf
30 серпня 2019 14:56
Двотижневе меню.pdf
30 серпня 2019 14:56
Виписка.pdf
30 серпня 2019 14:56
ISO 22000.pdf
30 серпня 2019 14:56
Тендерна пропозиція2.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
29 серпня 2019 17:10
документи ч.3.pdf
29 серпня 2019 17:10
тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 17:10
проект договору.pdf
29 серпня 2019 17:10
документи.pdf
29 серпня 2019 17:10
документи ч2.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 12:03
Гарантия_5685.zip
30 серпня 2019 12:03
Гарантия_5685.pdf.(2).P7S
30 серпня 2019 12:03
Гарантия_5685.pdf.(1).P7S
30 серпня 2019 12:03
Гарантия_5685.pdf
30 серпня 2019 12:03
Licence.zip
30 серпня 2019 12:03
Licence.pdf.(2).P7S
30 серпня 2019 12:03
Licence.pdf.(1).P7S
30 серпня 2019 12:03
Licence.pdf
30 серпня 2019 12:03
Dovirenist_Ryzhiy.zip
30 серпня 2019 12:03
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(2).P7S
30 серпня 2019 12:03
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(1).P7S
30 серпня 2019 12:03
Dovirenist_Ryzhiy.pdf
30 серпня 2019 12:03
Цінова_29.08.19.pdf
30 серпня 2019 12:03
Улиська К.В..pdf
30 серпня 2019 12:03
Улиська К.В. трудова.pdf
30 серпня 2019 12:03
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 12:03
Статут_копія.pdf
30 серпня 2019 12:03
Стаття 17.pdf
30 серпня 2019 12:03
Протокол №1_копія.pdf
30 серпня 2019 12:03
Проект договору_дод.4.pdf
30 серпня 2019 12:03
Право власности.pdf
30 серпня 2019 12:03
Посвідка_копія.pdf
30 серпня 2019 12:03
Накази Єфремов.pdf
30 серпня 2019 12:03
Наказ_Директор_копія.pdf
30 серпня 2019 12:03
Наказ Улиська.pdf
30 серпня 2019 12:03
Наказ Мельниченко.pdf
30 серпня 2019 12:03
Наказ Бобошко.pdf
30 серпня 2019 12:03
МТБ_Дн.pdf
30 серпня 2019 12:03
Моторенко О.М..pdf
30 серпня 2019 12:03
Мельниченко диплом.pdf
30 серпня 2019 12:03
Мельниченко В.В..pdf
30 серпня 2019 12:03
Лист-згода.pdf
30 серпня 2019 12:03
Лист ліцензія.pdf
30 серпня 2019 12:03
Єфремов_диплом.PDF
30 серпня 2019 12:03
Єфремов В.Ю..PDF
30 серпня 2019 12:03
Єфремов В.Ю. трудова.pdf
30 серпня 2019 12:03
Додаток 2.pdf
30 серпня 2019 12:03
Договір_ваги_копія.pdf
30 серпня 2019 12:03
Довідка_працівники.pdf
30 серпня 2019 12:03
Довідка довкілля.pdf
30 серпня 2019 12:03
Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2019 12:03
Витяг_ПДВ_копія.pdf
30 серпня 2019 12:03
Виписка з акту.pdf
30 серпня 2019 12:03
Бобошко_диплом.PDF
30 серпня 2019 12:03
Бобошко П.П..pdf
30 серпня 2019 12:03
Бобошко П.П. трудова.pdf
30 серпня 2019 12:03
ISO22000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пиндель Сергій Михайлович

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пиндель Сергій Михайлович
#2769710313
Відхилено 850 000,00
UAH
03 вересня 2019 16:56
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
Відхилено 1 085 020,00
UAH
03 вересня 2019 17:20
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Переможець 1 120 290,00
UAH
03 вересня 2019 18:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
1 120 290,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 15:49
Договір № 35 (послуги шкільних їдалень).pdf укладений
19 вересня 2019 15:47