Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013-"Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будинку культури м. Устилуг, вул. Левінцова,18 Володимир-Волинського району Волинської області" (ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 245 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001010-b 710d08efbae3487790d304e64fb44fb3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталя

+380334293331 ustylugmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Устилузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051388
Місцезнаходження: 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40
Контактна особа: Гуменюк Наталя
+380334293331
ustylugmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будинку культури м. Устилуг, вул. Левінцова,18 Володимир-Волинського району Волинської області (Джерело фінансування закупівлі- кошти субвенції державного бюджету, кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44731, Україна, Волинська обл., Устилуг, Левінцова,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова) та за отриманого погодження від Замовника Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт,довідки про вартість виконаних будівельних робіт, проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

15 серпня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Ліски"
#36933000
Переможець 1 245 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:13

Документи

15 серпня 2019 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:30
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 11:05
Додаткова угода №2 від 22.11.2019 (1).PDF зміни до договору
22 листопада 2019 11:05
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 15:39
Додаткова угода №1 від 15.08.2019 року (1).pdf зміни до договору
16 серпня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 16:17
Додатки до Договору №120819-242.PDF укладений
15 серпня 2019 16:17
Договір №120819-242 від 15.08.2019.pdf укладений
15 серпня 2019 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством, у звязку з недостатнім фінансуванням укладено додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 120819/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством , на підставі п.13.3 Договору внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 120819/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 073 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 178 920,00 UAH)