Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка та оформлення проектно-кошторисної документації «Нове будівництво благоустрою прилеглої території та зовнішніх інженерних мереж будівлі Морського пошуково-рятувального підцентру КП «МПРС» (м. Бердянськ, вул. Горького, 12)»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000950-b 4421397f134e4bcab357f85a24af8e2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карауш Роман Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Карауш Роман Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 14:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація (в т.ч. про строк, обсяг, місце виконання проектних робіт) зазначена в тендерній документації та додатках до неї. Закупівля здійснюється відповідно до РПЗ КП "МПРС" на 2019 рік (Номер плану: UA-P-2019-06-05-004270-b). Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка та оформлення проектно-кошторисної документації «Нове будівництво благоустрою прилеглої території та зовнішніх інженерних мереж будівлі Морського пошуково-рятувального підцентру КП «МПРС» (м. Бердянськ, вул. Горького, 12)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, вул.Горького, 12, м.Бердянськ Запорізької області та/або за місцезнаходженням Підрядника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання договору та отримання від Підрядника оригіналу рахунку, зобов’язується, здійснити передоплату (аванс) у розмірі 30 % від загальної вартості Робіт, визначеної п. 2.1. Договору; Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Остаточний розрахунок здійснюється Замовником, на підставі оригіналу рахунку оформленого належним чином, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання Проектної документації за Актом приймання - передачі Проектної документації та підписання Акту приймання - передачі виконаних Робіт (далі - Акт) без зауважень. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 648 000,00
UAH з ПДВ
648 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЩИТ 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 09:54
Довідка мвд_28.08.jpg
30 серпня 2019 16:26
Статут ТОВ Анкор.pdf
30 серпня 2019 16:26
Довідка коди доступу.jpg
30 серпня 2019 16:26
10 Лист-згода.pdf
30 серпня 2019 16:26
9 Проект договора.pdf
30 серпня 2019 16:26
8 Реквізити анкор.pdf
30 серпня 2019 16:26
6 Технічні вимоги.pdf
30 серпня 2019 16:26
5 Довідка ст 17.pdf
30 серпня 2019 16:26
2-2_ч.2_Документи досвід.pdf
30 серпня 2019 16:26
2-1_ч.1_ Документи досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ПП ЩИТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
Переможець 648 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
648 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 15:05
Додаткова угода №4 до Договору №155-В-19.pdf зміни до договору
26 червня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 15:41
Додаткова угода №3 до Договору №155-В19.pdf зміни до договору
27 березня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:50
Додаткова угода №2 до Договору №155-В-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 16:00
ДУ №1 до договору №155-В-19.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 15:10
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 15:58
Договір №155-В-19 від 23.09.2019 р..pdf укладений
23 вересня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 3.4.. 3.5 Договору № 155-В-19 від 23.09.2019 р. та на підставі акту призупинення до Договору від 25.11.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 155-В-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3.4. Договору та керуючись п. 3.5. Договору, на підставі акту призупинення від 27.12.2019 р., Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір.
Номер договору про закупівлю: 155-В-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №155-В-19 від 23.09.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3.4. Договору та керуючись п. 3.5. Договору, на підставі акту призупинення від 25.03.2020 р., Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір.
Номер договору про закупівлю: 155-В-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №155-В-19 від 23.09.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3.4. Договору та керуючись п. 3.5. Договору, на підставі акту призупинення від 26.06.2020 р., Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір.
Номер договору про закупівлю: 155-В-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №155-В-19 від 23.09.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 648 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 000,00 UAH)