Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі до оргтехніки
Очікувана вартість
222 063,00 UAH
UA-2019-08-15-000919-b ● e9f34bc850f84f4ea25595f3c6734897
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна аудиторська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 40165856 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, П. Сагайдачного, 4 |
Контактна особа: |
Олійник Іван Анатолійович 380444851796 ivan_oliynik7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 15:44 |
Очікувана вартість: | 222 063,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 220,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Картриджі до оргтехніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 штуки
Картриджі до оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, місто Київ, Київ, Вул. П. Сагайдачного, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 14:46 |
Додаток 6.docx | |
15 серпня 2019 14:46 |
Додаток 5.docx | |
15 серпня 2019 14:45 |
Додаток 4.docx | |
15 серпня 2019 14:44 |
Додаток 3.docx | |
15 серпня 2019 14:44 |
Додаток 2.docx | |
15 серпня 2019 14:42 |
Додаток 1.docx | |
15 серпня 2019 14:41 |
Тендерна документація_Картриджі до оргтехніки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:24
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую Вам за зацікавленість до цих торгів.
1. У додатку 2 до тендерної документації зазначені технічні вимоги для картриджів до оргтехніки, яка використовується Замовником. Тобто Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Договір про закупівлю буде укладено з учасником-переможцем, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації (в т.ч. технічним вимогам до предмета закупівлі визначеним у додатку 2 до тендерної документації).
2. З метою закупки необхідних картриджів до оргтехніки Замовник у додатку 2 до тендерної документації зазначив їхні унікальні партномери (part number) за якими можливо ідентифікувати виробника відповідного картриджу та його технічні характеристики.
3. Участь у торгах можуть приймати фізичні особи, у тому числі фізичні особи - підприємці, юридичні особи (резидент або нерезидент), які подали тендерну пропозицію.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника (відповідно до додатку 1 до тендерної документації), в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
1. У додатку 2 до тендерної документації зазначені технічні вимоги для картриджів до оргтехніки, яка використовується Замовником. Тобто Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Договір про закупівлю буде укладено з учасником-переможцем, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації (в т.ч. технічним вимогам до предмета закупівлі визначеним у додатку 2 до тендерної документації).
2. З метою закупки необхідних картриджів до оргтехніки Замовник у додатку 2 до тендерної документації зазначив їхні унікальні партномери (part number) за якими можливо ідентифікувати виробника відповідного картриджу та його технічні характеристики.
3. Участь у торгах можуть приймати фізичні особи, у тому числі фізичні особи - підприємці, юридичні особи (резидент або нерезидент), які подали тендерну пропозицію.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника (відповідно до додатку 1 до тендерної документації), в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
209 650,00
UAH з ПДВ
|
209 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович |
221 975,00
UAH з ПДВ
|
219 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТФП" |
219 618,00
UAH з ПДВ
|
219 618,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
219 878,00
UAH з ПДВ
|
219 878,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ #1672003619 |
Відхилено |
209 650,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 12:41
|
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович #3181217938 |
Переможець |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 15:27
|
Додаткова угода 1_119_127 (розірвання).pdf | укладений |
11 листопада 2019 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 14:37
|
ФОП Жадько картриджі.pdf | укладений |
24 вересня 2019 14:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
219 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України та пункту 11.4 розділу 11 Договору досягли взаємної згоди щодо розірвання Договору. |