Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі до оргтехніки
Очікувана вартість
222 063,00 UAH
UA-2019-08-15-000919-b e9f34bc850f84f4ea25595f3c6734897
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Іван Анатолійович

380444851796 ivan_oliynik7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна аудиторська служба України
Код ЄДРПОУ: 40165856
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, П. Сагайдачного, 4
Контактна особа: Олійник Іван Анатолійович
380444851796
ivan_oliynik7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:44
Очікувана вартість: 222 063,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 220,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Картриджі до оргтехніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 штуки
Картриджі до оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Вул. П. Сагайдачного, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:46
Додаток 6.docx
15 серпня 2019 14:46
Додаток 5.docx
15 серпня 2019 14:45
Додаток 4.docx
15 серпня 2019 14:44
Додаток 3.docx
15 серпня 2019 14:44
Додаток 2.docx
15 серпня 2019 14:42
Додаток 1.docx
15 серпня 2019 14:41
Тендерна документація_Картриджі до оргтехніки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:24
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую Вам за зацікавленість до цих торгів.
1. У додатку 2 до тендерної документації зазначені технічні вимоги для картриджів до оргтехніки, яка використовується Замовником. Тобто Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Договір про закупівлю буде укладено з учасником-переможцем, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації (в т.ч. технічним вимогам до предмета закупівлі визначеним у додатку 2 до тендерної документації).
2. З метою закупки необхідних картриджів до оргтехніки Замовник у додатку 2 до тендерної документації зазначив їхні унікальні партномери (part number) за якими можливо ідентифікувати виробника відповідного картриджу та його технічні характеристики.
3. Участь у торгах можуть приймати фізичні особи, у тому числі фізичні особи - підприємці, юридичні особи (резидент або нерезидент), які подали тендерну пропозицію.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника (відповідно до додатку 1 до тендерної документації), в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 209 650,00
UAH з ПДВ
209 650,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович 221 975,00
UAH з ПДВ
219 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТФП" 219 618,00
UAH з ПДВ
219 618,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 219 878,00
UAH з ПДВ
219 878,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2019 18:05
Xerox сертифікат.pdf
31 серпня 2019 18:05
Лист про співпрацю..pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 09:41
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович

ТОВ "ТФП"

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 209 650,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 12:41
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович
#3181217938
Переможець 219 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович
#3181217938
219 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 15:27
Додаткова угода 1_119_127 (розірвання).pdf укладений
11 листопада 2019 15:22
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 14:37
ФОП Жадько картриджі.pdf укладений
24 вересня 2019 14:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 219 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України та пункту 11.4 розділу 11 Договору досягли взаємної згоди щодо розірвання Договору.