Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі.
Очікувана вартість
825 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000894-b ● 98d5ba35767a4d9baa5ee1c561d70d6e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38377934 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8 |
Контактна особа: |
Волошко Юлія Іванівна 380532569554 centrfsmt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 13:05 |
Очікувана вартість: | 825 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Обладнання для оснащення ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти, де діють інклюзивні та/або спеціальні класи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Обладнання для оснащення ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти, де діють інклюзивні та/або спеціальні класи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерелом фінансування закупівлі є кошти державного бюджету (освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – цільові видатки). | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 15:27 |
Тендерна документація - нова редакція.doc | |
06 вересня 2019 15:25 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
30 серпня 2019 14:44 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
30 серпня 2019 14:43 |
тендерна документація нова редакція.doc | |
15 серпня 2019 14:36 |
Тендерна документація.doc |
06 вересня 2019 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 вересня 2019 15:27 |
Тендерна документація - нова редакція.doc
|
||||||
06 вересня 2019 15:25 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
||||||
30 серпня 2019 14:44 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
||||||
30 серпня 2019 14:43 |
тендерна документація нова редакція.doc
|
||||||
15 серпня 2019 14:36 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-15-000894-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 27 вересня 2019 15:07
Вимога Замовнику щодо безпідставності відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «ТК-Ренессанс» у закупівлі UA-2019-08-15-000894-bШкільні меблі.
Доводимо до відома тендерного комітету комунальної установи «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (далі – Тендерний комітет), що вами було безпідставно, з порушеннями вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель, відхилено нашу тендерну пропозицію у закупівлі UA-2019-08-15-000894-b Шкільні меблі.
Означене пов’язано з тим, що у протоколі Тендерного комітету №5 від 26.09.2019 року (далі – Протокол) підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено: «Учасник на підтвердження виконання аналогічного договору повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору та копію(ї) документу(ів), що підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад: копії накладних про поставку товару, акти прийому-передачі товару, відгуки, тощо).У складі тендерної пропозиції Підприємства наявна довідка щодо підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору (Вих.№5317 від 16.09.2019) в якій учасник вказує один аналогічний договір. На підтвердження даних, зазначених в довідці, Учасник надав копію аналогічного договору. Аналізуючи, надану копію аналогічного договору, тендерним комітетом звернуто увагу на те, що Розділом XII аналогічного договору визначено додатки, які є його невід’ємною частиною, а саме: а) накладна; 6) рахунок; в) додаткові угоди (у разі ïx укладення). Але, у складі документів тендерної пропозиції Підприємством не надано додаток 6) рахунок, який е невід’ємною частиною до аналогічного договору. Даний факт свідчить про те, що аналогічний договір наданий не в повному обсязі (частково) та не підтверджено належне виконання аналогічного договору, шляхом надання невід’ємних його частин». На підставі вищевикладеного Тендерним комітетом було відхилено нашу тендерну пропозицію.
Крім того, Тендерним комітетом, у вказаному Протоколі зазначається, що «Таку ж позицію, з цього приводу займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель».
У свою чергу, повідомляємо таке. Ваша тендерна документація не містила вимоги щодо надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій КОПІЇ ВІДПОВІДНОГО ДОГОВОРУ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ З УСІМА ДОДАТКАМИ, ЩО Є ЙОГО НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ! Крім того, вами у тендерній документації не було встановлено вичерпний перелік копій документів, що підтверджують факт виконання означеного аналогічного договору.
Ми не знаємо, про яку «ПОЗИЦІЮ» постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згадується у вашому Протоколі, але наполегливо, просимо Тендерний комітет ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у рішенні від 14.12.2017 №8849-р/пк-пз. Також додатково зазначаємо, що ця «ПОЗИЦІЯ» уповноваженого органу оскарження є сталою та повторюється у низці його рішень протягом всього часу розгляду відповідних скарг.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо Тендерному комітету повернутися у правове русло чинного законодавства України, зокрема, законодавства з питань публічних закупівель та скасувати безпідставне рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, оформлене відповідним Протоколом.
У тому разі якщо, з невідомих причин, у Тендерного комітету ще залишилися сумніви відносно безпідставності відхилення нашої тендерної пропозиції, то ви або ми, можемо ініціювати, відповідно до ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі», проведення моніторингу цієї закупівлі органами державного фінансового контролю.
Розгорнути
Згорнути
Означене пов’язано з тим, що у протоколі Тендерного комітету №5 від 26.09.2019 року (далі – Протокол) підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено: «Учасник на підтвердження виконання аналогічного договору повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору та копію(ї) документу(ів), що підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад: копії накладних про поставку товару, акти прийому-передачі товару, відгуки, тощо).У складі тендерної пропозиції Підприємства наявна довідка щодо підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору (Вих.№5317 від 16.09.2019) в якій учасник вказує один аналогічний договір. На підтвердження даних, зазначених в довідці, Учасник надав копію аналогічного договору. Аналізуючи, надану копію аналогічного договору, тендерним комітетом звернуто увагу на те, що Розділом XII аналогічного договору визначено додатки, які є його невід’ємною частиною, а саме: а) накладна; 6) рахунок; в) додаткові угоди (у разі ïx укладення). Але, у складі документів тендерної пропозиції Підприємством не надано додаток 6) рахунок, який е невід’ємною частиною до аналогічного договору. Даний факт свідчить про те, що аналогічний договір наданий не в повному обсязі (частково) та не підтверджено належне виконання аналогічного договору, шляхом надання невід’ємних його частин». На підставі вищевикладеного Тендерним комітетом було відхилено нашу тендерну пропозицію.
Крім того, Тендерним комітетом, у вказаному Протоколі зазначається, що «Таку ж позицію, з цього приводу займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель».
У свою чергу, повідомляємо таке. Ваша тендерна документація не містила вимоги щодо надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій КОПІЇ ВІДПОВІДНОГО ДОГОВОРУ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ З УСІМА ДОДАТКАМИ, ЩО Є ЙОГО НЕВІД’ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ! Крім того, вами у тендерній документації не було встановлено вичерпний перелік копій документів, що підтверджують факт виконання означеного аналогічного договору.
Ми не знаємо, про яку «ПОЗИЦІЮ» постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згадується у вашому Протоколі, але наполегливо, просимо Тендерний комітет ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у рішенні від 14.12.2017 №8849-р/пк-пз. Також додатково зазначаємо, що ця «ПОЗИЦІЯ» уповноваженого органу оскарження є сталою та повторюється у низці його рішень протягом всього часу розгляду відповідних скарг.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо Тендерному комітету повернутися у правове русло чинного законодавства України, зокрема, законодавства з питань публічних закупівель та скасувати безпідставне рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, оформлене відповідним Протоколом.
У тому разі якщо, з невідомих причин, у Тендерного комітету ще залишилися сумніви відносно безпідставності відхилення нашої тендерної пропозиції, то ви або ми, можемо ініціювати, відповідно до ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі», проведення моніторингу цієї закупівлі органами державного фінансового контролю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 13:33
Розглянувши вимогу повідомляємо, що підстави відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства „ТК-РЕНЕССАНС” законні з огляду на те, що відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації учасник повинен подати у складі своєї пропозиції документи, перелік яких наведений у тендерній документації та у Додатку 2 до тендерної документації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, установлених у тендерній документації.
Згідно Додатку 2 аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір з поставки меблів, що виконувався учасником або в 2017 році або в 2018 році або у 2019 році. Учасник на підтвердження виконання аналогічного договору повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору та копію(ї) документу(ів), що підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад: копії накладних про поставку товару, акти прийому-передачі товару, відгуки, тощо).
Відповідно до наданого Вами аналогічного договору (№ 810 від 08.11.18) в розділі ХІІ „Додатки до договору” зазначено: невід’ємною частиною цього Договору є: а) накладна; б) рахунок; в) додаткові угоди (у разі їх укладення).
При наданні аналогічного договору Вами не надано рахунок, який є його невід’ємною частиною, а отже, аналогічний договір наданий не в повному обсязі (частково), тобто, з порушення вимог розділу ХІІ договору № 810 від 08.11.18.
Враховуючи вищенаведене, Ваша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Таку ж позицію, з цього приводу займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 1413-р/пк-ск від 18.08.2015, рішення № 6841-р/пк-пз від 29.09.2017, рішення № 476-р/пк-пз від 19.01.2018, рішення № 2723-р/пк-пз від 26.03.2018).
Звертаємо Вашу увагу, що в усіх наведених вище рішеннях постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в основу розгляду та прийняття рішень з даного питання лягли порушення, які стосувалися надання аналогічних договорів без додатків, що були їх невід’ємними частинами.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 2 аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір з поставки меблів, що виконувався учасником або в 2017 році або в 2018 році або у 2019 році. Учасник на підтвердження виконання аналогічного договору повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору та копію(ї) документу(ів), що підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад: копії накладних про поставку товару, акти прийому-передачі товару, відгуки, тощо).
Відповідно до наданого Вами аналогічного договору (№ 810 від 08.11.18) в розділі ХІІ „Додатки до договору” зазначено: невід’ємною частиною цього Договору є: а) накладна; б) рахунок; в) додаткові угоди (у разі їх укладення).
При наданні аналогічного договору Вами не надано рахунок, який є його невід’ємною частиною, а отже, аналогічний договір наданий не в повному обсязі (частково), тобто, з порушення вимог розділу ХІІ договору № 810 від 08.11.18.
Враховуючи вищенаведене, Ваша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Таку ж позицію, з цього приводу займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 1413-р/пк-ск від 18.08.2015, рішення № 6841-р/пк-пз від 29.09.2017, рішення № 476-р/пк-пз від 19.01.2018, рішення № 2723-р/пк-пз від 26.03.2018).
Звертаємо Вашу увагу, що в усіх наведених вище рішеннях постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в основу розгляду та прийняття рішень з даного питання лягли порушення, які стосувалися надання аналогічних договорів без додатків, що були їх невід’ємними частинами.
Тендерна пропозиція приватного підприємства „ТК-РЕНЕССАНС” не відповідає умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
719 000,00
UAH з ПДВ
|
707 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСПО ГРУП" |
805 000,00
UAH з ПДВ
|
708 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" #41386341 |
Відхилено |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 13:50
|
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" #32819771 |
Відхилено |
707 900,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 14:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСПО ГРУП" #42322509 |
Відхилено |
708 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 16:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни
01 жовтня 2019 16:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі