Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція майданчика з влаштуванням спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Шкільна на території Буської ЗОШ І-ІІІ ст.№2 в м.Буськ Буського району Львівської області»
Очікувана вартість
1 548 075,60 UAH
UA-2019-08-15-000841-b ea9996a6252441c0addb5c270bf94174
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Галина Михайлівна

380326421130 osvita-busk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02144559
Вебсайт: http://busk.lvivedu.com/uk
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, Петрушевича, 27
Контактна особа: Олійник Галина Михайлівна
380326421130
osvita-busk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:06
Очікувана вартість: 1 548 075,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 740,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю 1 роб. слід розуміти обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція майданчика з влаштуванням спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Шкільна на території Буської ЗОШ І-ІІІ ст.№2 в м.Буськ Буського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, Буськ, вул. Є. Петрушевича, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти обласного і місцевого бюджетів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 22:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:54
Рішення про внесення змін.docx
22 серпня 2019 15:54
Технічні вимоги.docx
15 серпня 2019 14:20
Тендерна документація.doc
15 серпня 2019 14:17
Проект договору.docx
22 серпня 2019 22:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:54
Рішення про внесення змін.docx
22 серпня 2019 15:54
Технічні вимоги.docx
15 серпня 2019 14:17
Технічні вимоги.docx
15 серпня 2019 14:20
Тендерна документація.doc
15 серпня 2019 14:16
Тендерна документація.doc
15 серпня 2019 14:17
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання.
Дата подання: 16 серпня 2019 13:30
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:48
Доброго дня. Надайте будь ласка відповіді на наші запитання відповідно по Вашому технічному завданні: 1. Розділ 1. Влаштування основи. п. 7 Улаштування вирівнюючих шарів основи з піску = 46,2 м3. Верхній шар основи після щебеню фр.5-20 повинен йти Відсів товщиною мінімум 8-10 см не менше. В вас пісок який не може бути застоованим під траву, чому? 2. Розділ. огорожа. Яка висота огорожі ? Яка товщина дроту панелей
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Замовником здійснено аналіз вашого запитання та повідомляємо про те що буде внесено зміни до Тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 16 серпня 2019 13:37
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:48
Продовження запитань. Розділ. огорожа. п.28 улаштування поздовжніх дренажів. Які труби повинні бути та якого діаметру? чи потрібен геотекстиль та щебінь в траншею дренажну? чи запроектовані колодязі або може буде підключення до існуючого. Розділ.5 Бетонний лоток. Потрібна конкретна назва лотка з описом його параметрів також конкретна к-сть лотків, чи мають на лотках бути решітки. Простіше було б, якби ви додали всі локальні кошториси з конкретним описом робіт та переліком матеріалів або листи з проекту. Тоді на всі запитання не потрібно чекати нам відповіді. дякую !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Замовником здійснено аналіз вашого запитання та повідомляємо про те що буде внесено зміни до Тендерної документації.
Вимоги щодо документів
Дата подання: 16 серпня 2019 16:37
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:21
Доброго дня. Якісна гумова крихта не виготовляється в Україні, ми її імпортуємо з країн Європейського Союзу. Ця крихта є найвищої якості, задовільняє міжнародні стандарти, а також, відповідає вимогам законодавства України, оскільки має висновок санітарно-епідемологічної експертизи, який є обов'язковим для ввезення цього товару на територію України. В той же час, жодного протоколу про визначення групи важкогорючих та горючих твердих речови згідно з ГОСТ 12.1.044-89, який був розроблений та прийнятий СРСР, товар, вироблений в країні Європейського Союзу, звісно ж немає. Просимо забрати дану вимогу з Тендерної Документації, оскільки вона є неможливою для виконання для товарів з країн, які не були в складі СРСР".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до п.2 Приміток Додатку 1 до Тендерної документації: "Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. За достовірність наданої учасником в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі інформації та документів, відповідальність безпосередньо несе учасник.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000061 ● 6f8e214c95ab4d3bb7043dade3d481d0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 11:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2019 №167

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-15-000841-b 15.08.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на ваш висновок про результати проведення моніторингу від 24-10-2019 закупівлі UA-2019-08-15-000841-b, повідомляємо вам наступне. Відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» - виходячи з цього пункту замовник має право вимагати документальне підтвердження відсутності підстав визначених п.2,3 частини першої ст.17. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.» - виходячи з цього пункту Замовник має право включити іншу інформацію, яку вважає за необхідне, у цьому випадку замовник включив до Документації вимогу, що Учасник, тендерна пропозиція, якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом трьох днів, подає через електронну систему закупівлі форму пропозиції, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону. Ця вимога не є порушенням ч. 5 ст. 28 Закону, адже це не являється будь – якими переговорами з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, а є вимогою Замовника визначеною в Тендерній Документації. Щодо не відхилення тендерної пропозиції Учасника ТзОВ «БУДСПОРТ», зазначимо про те, що ліцензія залученої субпідрядної організації ТОВ «Новатех» є безстроковою. 14.04.2017 року набула чинності постанова КМУ від 10.03.2017 р. № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. Отже, всі чинні ліцензії стали безстроковими. За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про термін дії ліцензії). Окрім того, інформацію про безстроковість ліцензії субпідрядної організації ТОВ «Новатех» можна перевірити у відкритому реєстрі Державно – архітектурної інспекції України, що містить у відкритому доступі за посиланням - https://dabi.gov.ua/license/ (скрін додається). З огляду на вище передбачене, відсутні порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, адже інформація про чинність ліцензії ТОВ «Новатех» містить у відкритому доступі. Отож, проаналізувавши Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі від 24-10-2019 року Тендерний комітет Замовника не погоджується з положеннями висновку, і зазначає про те, що було дотримано всіх положень законодавства у сфері закупівель, як в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї так і під час розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).

2019-10-29 13:22:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 1 438 000,00
UAH з ПДВ
1 417 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЛБУДСТАНДАРТ" 1 524 258,00
UAH з ПДВ
1 418 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС 1 490 982,60
UAH з ПДВ
1 490 982,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 13:36
Licence.zip
30 серпня 2019 13:36
Dovirenist_Ryzhiy.zip
30 серпня 2019 13:36
Гарантия_5585.zip
30 серпня 2019 13:36
37. ІД. Захист довкілля.pdf
30 серпня 2019 13:36
34. ІД. Графік вик.роб..pdf
30 серпня 2019 13:36
32. Технічна частина.pdf
30 серпня 2019 13:36
23. Проект договору.pdf
30 серпня 2019 13:36
15. ІД. Витяг ЄДР.pdf
30 серпня 2019 13:36
18. ІД. Фін.звітність.pdf
30 серпня 2019 13:36
14. ІД. Виписка ЄДР.pdf
30 серпня 2019 13:36
12. ВПВ 17.pdf
30 серпня 2019 13:36
17. ІД. Витяг пл. ПДВ.pdf
30 серпня 2019 13:35
7.2. ІД. Штатний розпис.pdf
30 серпня 2019 13:35
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 16:26
ТЧ Технічні вимоги.pdf
30 серпня 2019 16:26
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 16:26
Підписаний_GarLIST 6531.pdf
30 серпня 2019 16:26
КК Штатний розпис.pdf
30 серпня 2019 16:26
КК Лист статистика.pdf
30 серпня 2019 16:26
ІД СТАТУТ.pdf
30 серпня 2019 16:26
ІД Рішення засновника.PDF
30 серпня 2019 16:26
ІД Паспорт директора.PDF
30 серпня 2019 16:26
ІД Ліцензія 2.pdf
30 серпня 2019 16:26
ІД Ліцензія 1.pdf
30 серпня 2019 16:26
ІД Кошторис.zip
30 серпня 2019 16:26
ІД Календарний графік.PDF
30 серпня 2019 16:26
ІД ІПН Директора.PDF
30 серпня 2019 16:26
ІД Довідка Субпідряд.pdf
30 серпня 2019 16:26
ІД Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 серпня 2019 16:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 13:00
Технічна частина.zip
29 серпня 2019 13:00
Проект договору.zip
29 серпня 2019 13:00
26_Копія Витягу з ПДВ.pdf
29 серпня 2019 13:00
13_ВПВ17.pdf
29 серпня 2019 13:00
4_Дипломи ІТР.pdf
29 серпня 2019 13:00
3_Довідка про ІТР..pdf
29 серпня 2019 13:00
1_Цінова пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВ "ГАЛБУДСТАНДАРТ"

ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Переможець 1 417 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 17:32

Документи

03 вересня 2019 17:31
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
1 417 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2019 17:31
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 17:39
Договір з додатками Будспорт.pdf укладений
16 вересня 2019 17:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 417 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 236 166,00 UAH)