Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)"
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000763-a 7bb97e9cee9041cf87103d784a843d5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Цехмістер

+380462954704
+380956451664
crl001@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" Чернігівської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006544
Вебсайт: http://www.chernigiv-crl.com/
Місцезнаходження: 14030, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 114
Контактна особа: Світлана Цехмістер
+380462954704,+380956451664
crl001@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 15:22
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 метр кубічний
"09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)" (бюджетні асигнування згідно кошторису)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14030, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата газу здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника шляхом 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:35
Перелік змін до ТД-2.pdf
23 вересня 2019 14:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на 2019.doc
23 серпня 2019 10:43
Перелік змін до ТД-1.pdf
21 серпня 2019 15:08
Перелік змін до ТД.pdf
15 серпня 2019 11:59
додаток 3.docx
15 серпня 2019 11:59
додаток 2.docx
15 серпня 2019 11:59
додаток 4.docx
15 серпня 2019 11:59
ДОДАТОК 5.doc
15 серпня 2019 11:59
додаток 1.doc
15 серпня 2019 11:59
додаток 7.docx
15 серпня 2019 11:59
додаток 6.docx
23 вересня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 14:35
Перелік змін до ТД-2.pdf
23 вересня 2019 14:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на 2019.doc
23 серпня 2019 10:43
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на 2019.doc
21 серпня 2019 15:08
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на 2019.doc
15 серпня 2019 11:59
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на 2019.doc
23 серпня 2019 10:43
Перелік змін до ТД-1.pdf
21 серпня 2019 15:08
Перелік змін до ТД.pdf
15 серпня 2019 11:59
додаток 3.docx
15 серпня 2019 11:59
додаток 2.docx
15 серпня 2019 11:59
додаток 4.docx
15 серпня 2019 11:59
ДОДАТОК 5.doc
15 серпня 2019 11:59
додаток 1.doc
15 серпня 2019 11:59
додаток 7.docx
15 серпня 2019 11:59
додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-000763-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 16 серпня 2019 10:58
Вимога
Шановний Замовнику, ознайомившись з Вашою тендерною документацією вказуємо, що вимога («Розмір статутного фонду Учасника повинен бути не менше 20 % від очікуваної вартості предмету закупівлі, про що надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції;» - зазначено в розділі «Оцінка тендерної пропозиції») є дискримінаційною та незаконною.

Згідно з рішенням АМК від 20.05.2019 № 6206-р/пк-пз (номер скарги: UA-2019-04-17-001165-c.b1, посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-17-001165-c):
«У додатку 3 Документації наведено технічні характеристики на закупівлю товару.
Згідно з пунктом 6 додатку 3 Документації Статутний капітал виробника світильників повинен бути не менш 50% від вартості тендеру, а термін існування підприємства – не менш за декларований гарантійний термін виробу (Підтвердити довідкою від заводу виробника).
Представник Скаржника на засіданні Колегії, яке відбулось 20.05.2019, зазначив, що його підприємство є виробником, а розмір статутного капіталу його підприємства складає 25 000 грн.
Замовник не довів необхідність встановлення зазначеної умови Документації саме в наведеній вище редакції (стосовно розміру статутного капіталу заводу виробника).
Наведену вищу умову Документації можуть виконати лише ті суб’єкти господарювання, які мають змогу запропонувати до постачання продукцію заводу виробника, що має статутний капітал не менш 50% від вартості тендеру, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (у тому числі, Скаржника).
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника).
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації».
Отже, АМК визнає дискримінаційними умови тендерної документації щодо встановлення вимоги до мінімального розміру статутного капіталу.
У свою чергу, частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з частиною першою статті 26 цього Закону замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Таким чином, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені способи забезпечення виконання зобов'язань як учасниками, так і переможцем торгів, що належним чином гарантують перед замовником виконання учасниками та переможцем свого обов'язку.
Такий бар'єр для доступу на ринок учасників, як встановлення вимоги до мінімального розміру статутного капіталу, не визначений положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», лише посилює ринкову владу невеликої кількості постачальників та сприяють їх антиконкурентній поведінці.

Як наслідок, ці умови тендерної документації підлягають виключенню;

Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо Розміру статутного фонду Учасника. який повинен бути не менше 20 % від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 15:05
Вимога задоволена відповідно до протоколу № 58 від 21.08.2019 року
Номер вимоги: UA-2019-08-15-000763-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 20 серпня 2019 09:36
Вимога
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання газу природного. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства.

Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Як вбачається із Тендерної документації на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), затвердженої за рішенням тендерного комітету, згідно з протоколом від 23.07.2019, (ідентифікаційний номер UA-2019-07-23-001429-b) предметом закупівлі є товар – природний газ разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т. ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються постачальником споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) постачальником у оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу споживачу у відповідній газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування.
З огляду на Національний класифікатор України «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» придбання цього предмету закупівлі відбувається у результаті господарської діяльності із розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.22), торгівлі газом через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.23), оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71).
Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 1 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів.
Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Згідно із статтею 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення.
Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини друга і третя статті 3 цього Закону).
Діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля.
Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями і за результатами якої замовник придбаває предмет закупівлі, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище.
Поряд з цим, згідно із пунктом 7 частини другої статті 22 та пунктом 4 частини другої статті 38, пункту 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи та оператор газосховищ зобов’язані вживати заходів до підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення господарської діяльності.
З огляду на положення Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про житлово-комунальні послуги» екологічні обов’язки встановлені для кожної людини та підприємства у відповідній сфері життя та діяльності.
За таких обставин, просимо роз’яснити якими діючими законодавчими або нормативно-правовими актами для суб’єктів господарювання, що провадять діяльність, пов’язану із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями, встановлені порядок, вимоги та форма складання опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також обов’язковість підтвердження уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності такого суб’єкта господарювання вимогам екологічного законодавства.
У разі відсутності таких вимог у діючих законодавчих або нормативно-правових актах, ці умови тендерної документації підлягають виключенню.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону).
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Така умова тендерної документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на користь заздалегідь відомого учасника, з яким замовник діяв узгоджено, що порушує права на участь у закупівлі та дискримінує значне коло учасників – постачальників природного газу (дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі). Тому вона підлягає виключенню із тендерної документації;

Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надання документального підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 09:54
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області здійснює закупівлю природного газу шляхом проведення відкритих торгів, де основним критерієм визначення переможця є ціновий показник. Наше підприємство зазначає, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо Вашу увагу, що послуги щодо постачання природного газу мають надаватися до закладу охорони здоров’я з щоденним перебуванням там пацієнтів та лікарів. З метою забезпечення належних побутових умов для пацієнтів нашої лікарні, які перебувають в установі, та належних умов праці персоналу, кожного року постає необхідність у закупівлі природного газу. При проведенні публічних закупівель, в тому числі і газового палива, тендерний комітет для організації та проведення процедури закупівлі в установі керується виключно нормативно правовими актами чинного законодавства України, діє в межах Закону України «Про публічні закупівлі», інших галузевих підзаконних актів, та зважає на потреби установи та держави в цілому.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є відповідність Постачальника таких послуг вимогам діючого законодавства щодо захисту довкілля (зокрема, здійснення планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища).
Зазначаємо, що об’єкти Замовника, так і Постачальника природного газу, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит».
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Саме у зв’язку з цим Учасник, з метою вжиття заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання природного газу повинен відповідати вимогам законодавства щодо захисту довкілля.
На підставі вищевикладеного, Ваша вимога є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.

Номер вимоги: UA-2019-08-15-000763-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 22 серпня 2019 16:44
Щодо дискримінаційної вимоги тендерної документації
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.».
На нашу думку, зазначена вимога жодним чином не стосується предмета закупівлі, яким є газ природний, та не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. І взагалі, вищезазначена вимога розцінюється нами як дискримінаційна.
Відповідно до аб. 5 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з цим просимо виключити зі складу тендерної документації зазначену вимогу: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 09:04
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області здійснює закупівлі шляхом проведення відкритих процедур, де основним критерієм визначення переможця є ціновий показник. Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області зазначає, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, – Постачальник має право на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу.
Крім того, відповідно до ч. 20 розділу II вищезазначених Правил, Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням службового посвідчення на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу.
Зазначений допуск можуть отримати лише ті працівники Постачальника, які пройшли відповідне навчання з охорони праці та пожежної безпеки.
Крім того, згідно Правил пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється.
Згідно п. 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу.
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Відповідно до ст. 2 вищезазначеного Закону, – дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих.
Згідно зі ст. 18 цього Закону, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Згідно зі ст. 18 ЗУ «Про охорону праці», працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Згідно п.1 розділу I Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014 р., – ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд.
Згідно п.2 розділу I Правил – ці Правила є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
Відповідно до п. 16 розділу II Правил, – посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях».
Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про пожежну безпеку»,особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Невідповідність встановленим законодавством вимогам з питань охорони праці та пожежної безпеки ставить під сумнів кваліфікацію Вашого підприємства, як сумлінного і законослухняного постачальника природного газу.
Вами не доведена неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надані підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у нас як у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.

Номер вимоги: UA-2019-08-15-000763-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 23 серпня 2019 09:23
Щодо виключення зі складу ТД дскримінаційної вимоги
Відповідно до п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Також замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів та надається також протокол якості газу, датований місяцем оголошення закупівлі, що засвідчує компонентний склад газу».
В тендерній документації ніде не вказаний перелік установ та лабораторій, в яких може бути проведено дослідження якісних показників природного газу, їх адреси, вартість доставки проб товару та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. Ця вимога через невизначеність критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеність переліку цих лабораторій, їх адрес та вартості послуг з лабораторних досліджень та доставки проб товару для проведення таких досліджень, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до учасників торгів. Крім того, така невизначеність не дає можливості учасникам сформувати остаточну ціну своєї тендерної пропозиції. Замовником у тендерній документації не надано обгрунтування необхідності встановлення вищезазначеної вимоги.
Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також є дискримінаційним по відношенню до учасників закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу також на те, що аналогічна вимога тендерної документації вже була визнана Антимонопольним комітетом України дискримінаційною (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017 р.).
Враховуючи вищезазначене, просимо виключити зі складу тендерної документації та проекту договору про закупівлю наступну вимогу: «Також замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 10:39
Вимога задоволена відповідно до протоколу № 59 від 23.08.2019 року
Номер вимоги: UA-2019-08-15-000763-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 23 серпня 2019 10:56
Вимога
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання газу природного. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Як вбачається із Тендерної документації на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), затвердженої за рішенням тендерного комітету, згідно з протоколом від 23.07.2019, (ідентифікаційний номер UA-2019-07-23-001429-b) предметом закупівлі є товар – природний газ разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т. ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються постачальником споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) постачальником у оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу споживачу у відповідній газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування. З огляду на Національний класифікатор України «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» придбання цього предмету закупівлі відбувається у результаті господарської діяльності із розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.22), торгівлі газом через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.23), оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71). Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 1 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів. Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Згідно із статтею 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини друга і третя статті 3 цього Закону). Діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями і за результатами якої замовник придбаває предмет закупівлі, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище. Поряд з цим, згідно із пунктом 7 частини другої статті 22 та пунктом 4 частини другої статті 38, пункту 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи та оператор газосховищ зобов’язані вживати заходів до підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення господарської діяльності. З огляду на положення Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про житлово-комунальні послуги» екологічні обов’язки встановлені для кожної людини та підприємства у відповідній сфері життя та діяльності. За таких обставин, просимо роз’яснити якими діючими законодавчими або нормативно-правовими актами для суб’єктів господарювання, що провадять діяльність, пов’язану із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями, встановлені порядок, вимоги та форма складання опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також обов’язковість підтвердження уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності такого суб’єкта господарювання вимогам екологічного законодавства. У разі відсутності таких вимог у діючих законодавчих або нормативно-правових актах, ці умови тендерної документації підлягають виключенню. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Така умова тендерної документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на користь заздалегідь відомого учасника, з яким замовник діяв узгоджено, що порушує права на участь у закупівлі та дискримінує значне коло учасників – постачальників природного газу (дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі). Тому вона підлягає виключенню із тендерної документації; Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надання документального підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 09:07
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області здійснює закупівлі шляхом проведення відкритих процедур, де основним критерієм визначення переможця є ціновий показник. Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області зазначає, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Звертаємо Вашу увагу, що послуги щодо постачання природного газу мають надаватися до закладу охорони здоров’я з щоденним перебуванням там пацієнтів та лікарів. З метою забезпечення належних побутових умов для пацієнтів та лікарів центральної районної лікарні, які перебувають в установі, та належних умов праці персоналу, кожного року постає необхідність у закупівлі природного газу. При проведенні публічних закупівель, в тому числі і газового палива, Тендерний комітет для організації та проведення процедури закупівлі в установі керується виключно нормативно правовими актами чинного законодавства України, діє в межах Закону України «Про публічні закупівлі», інших галузевих підзаконних актів, та зважає на потреби установи та Держави в цілому.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є відповідність Постачальника таких послуг вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища). Доказом зазначеної відповідності слугує документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства.
Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як Замовника, так і Постачальника природного газу, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит».
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Щодо опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, повідомляємо наступне: відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», – місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуючи те, що вживання необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку зокрема, підприємств, установ, організацій – є вимогою вищезазначеного закону, ми, як Замовник закупівлі маємо право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.
У зв’язку з цим, відповідність Постачальника послуг вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства – для нас, як для Замовника є необхідністю.
Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання природного газу, а також для повної відповідності закупівлі природного газу вимогам природоохоронного законодавства, – вимагає у складі тендерної документації від учасників надання вищевказаних документів.
Невідповідність встановленим законодавством вимогам з питань охорони навколишнього середовища та захисту довкілля ставить під сумнів кваліфікацію Вашого підприємства, як сумлінного і законослухняного постачальника природного газу.
Вами не доведена неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надані підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у нас як у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.

Документи

21 серпня 2019 15:05
Перелік змін до ТД.pdf

Документи подані скаржником

Документи

23 серпня 2019 10:39
Перелік змін до ТД-1.pdf

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 10:55
вимога довкілля.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-15-000763-a.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 28 серпня 2019 17:04
Скарга
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області, було оголошено закупівлю ID UA-2019-08-15-000763-a на 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання». На нашу думку, зазначена вимога жодним чином не стосується предмета закупівлі, яким є природний газ, та не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. І взагалі, така вимога розцінюється нами як дискримінаційна. Усі працівники товариства проходять інструктажі з охорони праці з електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Проте, проходження зазначених інструктажів та навчання не впливає на якість постачання предмета закупівлі – природного газу. На нашу думку, вищезазначена вимога може призвести до неоднакової оцінки тендерних пропозицій різних учасників, надання необгрунтованих переваг при оцінці тендерних пропозицій одному із учасників. Звертаємо Вашу увагу, що працівники газопостачальних підприємств безпосередньо не виконують технічні роботи з встановлення та обслуговування газового обладнання та газових мереж. Так, відповідно до ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, поостачальник має право на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Отже, для доступу до комерційних вузлів обліку природного газу працівники постачальника повинні мати при собі та пред’явити споживачу службове посвідчення. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язковість проходження таким працівником навчання з електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Всі технічні роботи виконуються робітниками Оператора ГРМ з урахуванням вимог чинного законодавства щодо охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та безпеки надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку та Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 р. У зв’язку з цим ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» не зобов’язане надавати довідку з інформацією про таких працівників та надавати документи, які підтверджують знання таких працівників у вищезазначених сферах. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. У зв’язку з цим просимо виключити зі складу тендерної документації зазначену вимогу: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання». 2. Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання газу природного. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства». Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Як вбачається із Тендерної документації предметом закупівлі є товар – природний газ разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т. ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються постачальником споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) постачальником у оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу споживачу у відповідній газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування. З огляду на Національний класифікатор України «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» придбання цього предмету закупівлі відбувається у результаті господарської діяльності із розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.22), торгівлі газом через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.23), оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71). Відповідно до п.1,3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» вплив на довкілля – будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів. Планована діяльність – планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Згідно із ст. 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля – це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (ч. 2,3 ст. 3 цього Закону). Діяльність, пов’язана із постачанням природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням природного газу не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище. Поряд з цим, згідно із п. 7 ч. 2 ст. 22 та п. 4 ч. 2 ст. 38, п. 4 ч. 4 ст. 46 Закону України «Про ринок природного газу» саме оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи та оператор газосховищ зобов’язані вживати заходів до підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення господарської діяльності. Необхідно зазначити, що ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» укладено з АТ «Укртрансгаз» Договір транспортування природного газу № 1809000628 від 29.10.2018 р. та Договір зберігання (закачування, відбору) природного газу № 1805000331 від 10.05.2018 р. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» як постачальник природного газу не зобов’язане проходити перевірки на відповідність вимогам екологічного законодавства та не зобов’язаний надавати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства. Така умова тендерної документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на користь заздалегідь відомого учасника, з яким замовник діяв узгоджено, що порушує права на участь у закупівлі та дискримінує значне коло учасників – постачальників природного газу (дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі). Тому вона підлягає виключенню із тендерної документації. У зв’язку з цим, просимо виключити зі складу тендерної документації наступні вимоги: «Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін до тендерної документації, а у випадку неможливості внесення змін скасувати закупівлю. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2019 21:04
рішення від 02.09.2019 № 12207+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 21:03
Про перенесення розгляду № 7798.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 19:16
рішення від 18.09.2019 № 13208.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 23:35
Номер скарги: UA-2019-08-15-000763-a.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 17 жовтня 2019 18:15
Скарга на рішення про визнання ТОВ "АС" переможцем
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «АС» (код ЄДРПОУ 31915956). Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що у тендерній документації ТОВ «АС» наявні суттєві недоліки та порушення. 1. Відповідно до Тендерної документації, затвердженої Протоколом тендерного комітету № 55 від 15.08.2019 р., Замовником встановлено наступні вимоги: 1. «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючих банківських установ з інформацією про наявність або відсутність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, якщо такий рахунок наявний, а також довідки з банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами що повинні бути видані не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).»; 2. «Для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасника закупівлі, останні повинні надати оригінал або копію фінансового балансу за останній звітний період; оригінал або копія звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригінал або копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Також довідка від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, документ повинний бути виданий не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення процедури закупівлі». ТОВ «АС» у складі тендерної пропозиції надано Довідку № 190925SU08130701 від 25.09.2019 р. про відкриття рахунку, згідно якої в АТ Комерційний Банк «ПРИВАТБАНК» ТОВ «АС» відкрито наступні рахунки: № 26007051602290 (UA543354960000026007051602290), № 26001051824074 (UA633354960000026001051824074). Згідно Довідки № 55/9-1382 від 25.09.2019 р. в АТ «Банк Кредит Дніпро» ТОВ «АС» відкрито рахунок UA923057490000002600231355401 (UAH). Згідно Довідки № 104.33-14/686/80860/2019-04/Вих від 25.09.2019 р. в АТ «Державний ощадний банк України» ТОВ «АС» відкрито рахунок № UA373351060000026001300920867 (№ 26001300920867), згідно Довідки № 104.33-14/688/80856/2019-04/Вих від 25.09.2019 р. – рахунок № UA073351060000026034300920867 (№ 26034300920867), згідно Довідки № 10.33-14/687/80857/2019-04/Вих від 25.09.2019 р. – рахунок № UA313004650000026025300721513 (№26025300721513). Всі зазначені довідки містяться у файлі під назвою «25. Довідки, в т.ч. з банків, витяги з реєстрів, відомості зі статистики (оригінали і копії)». Також ТОВ «АС» було надано довідку ГУ ДПС у Донецькій області № 6946/10/05-99-56-80 від 25.09.2019 р. (Файл під назвою: «35. Довідка від ДФСУ про інформацію щодо зареєстрованих рахунків»). У Додатку № 1 до цієї довідки перераховано закриті та відкриті рахунки ТОВ «АС» в усіх банківських установах. Проаналізувавши цю інформацію тендерним комітетом було встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» відсутні довідки з банківських установ про такі відкриті рахунки: АТ Комерційний Банк «ПРИВАТБАНК»: - UA883354960000026021051600717; - UA053354960000026028051600033; - UA123354960000026040051805333; - UA983354960000026025051600401; - UA203354960000026027051600379; - UA553354960000026022051600501. АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»: - UA603057490000026109000000766. АТ «Державний ощадний банк України»: - UA573351060000026008303920867. Отже, Учасник не надав довідки з банківських установ про всі відкриті рахунки, чим порушив вимоги тендерної документації. 2. Відповідно до Тендерної документації, затвердженої Протоколом тендерного комітету № 55 від 15.08.2019 р., Замовником встановлено наступну вимогу: «З метою запобігання у несанкціонованому відборі газу споживачами учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції копію діючого договору на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання, що укладений із відповідним оператором ГРМ, що здійснює ліцензовану діяльність з розподілу природного газу на території, на якій розташовані об’єкти газоспоживання Замовника». На виконання цієї вимоги ТОВ «АС» надано Договір на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання № 32АCr30564-18 від 01.01.2019 року з Оператором ГРМ ПАТ по газопостачання та газифікації «Чернігівгаз» (Файл «45. Договір на виконання робіт з припинення, обмеження газопостачання з АТ Чернігівгаз (в т.ч. копія)»). Відповідно до інформації, розміщеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань повне найменування юридичної особи – АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЧЕРНІГІВГАЗ» (АТ «ЧЕРНІГІВГАЗ») (Код ЄДРПОУ 03358104). За інформацією АТ «ЧЕРНІГІВГАЗ», ним до кожного діючого договору були підготовлені листи про зміну назви, які є невід’ємною частиною договору. Проте, ТОВ «АС» у складі тендерної пропозиції не надано копії такого листа, який підтверджує зміну назви та є невід’ємною частиною договору. Отже, договір на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання ТОВ «АС» надано не у повному складі, що є порушенням вимог тендерної документації. 3. Копії документів, поданих ТОВ «АС» у складі тендерної пропозиції, завірені шляхом проставлення написів «Згідно з оригіналом», зазначення посади, ПІБ особи, уповноваженої на підписання документації конкурсних торгів, її підпису та печатки учасника. Відповідно до пп. 5.27 ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів» відмітка про засвідчення копії документа складається: зі слів «Згідно з оригіналом»; назви посади; особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища; дати засвідчення копії. Отже, копії документів ТОВ «АС» були завірені з порушенням встановленого законодавством України порядку, оскільки не містять дати їх завірення уповноваженою особою, внаслідок чого неможливо впевнитися, чи є такі копії чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АС» містить невідповідності тендерній документації Замовника. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію переможця. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника як таку, що не відповідає тендерній документації. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та з порушенням вимог тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, дискредитує систему електронних закупівель в цілому, а також порушує наші права як Учасника закупівлі. Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Отже, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання переможця процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень ч. 10 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наведені вище обставини свідчать про наявність підстав для задоволення Скарги. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області скасувати рішення про визначення ТОВ «АС» переможцем процедури закупівлі – ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-15-000763-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2019 18:43
рішення від 21.10.2019 № 15038 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 18:43
рішення від 06.11.2019 № 16115.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 23:29

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 17:03
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 18:13
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" 1 257 726,00
UAH з ПДВ
1 257 726,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 1 872 000,00
UAH з ПДВ
1 852 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 1 860 000,00
UAH з ПДВ
1 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:07
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
30 вересня 2019 17:40
зміни до забезпечення.7z
30 вересня 2019 17:40
тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2019 10:50
Електронний підпис
02 вересня 2019 10:21
фінансова звітнісь.7z
02 вересня 2019 10:21
Установчі документи.7z
02 вересня 2019 10:21
Техніча частина.7z
02 вересня 2019 10:21
тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2019 10:21
Кваліфікаційна частина.7z
02 вересня 2019 10:21
інші документи.7z
02 вересня 2019 10:21
забезпечення.7z

Публічні документи

01 жовтня 2019 09:59
Електронний підпис
01 жовтня 2019 09:58
Довідка 22-3014.pdf
01 жовтня 2019 09:58
Довідка 22-3015.pdf
01 жовтня 2019 09:58
68.pdf
01 жовтня 2019 09:53
43. Проект договору.PDF
01 жовтня 2019 09:53
29. Акти.pdf
01 жовтня 2019 09:52
1. Тендерна пропозиція.PDF
01 жовтня 2019 09:52
71. Технічні вимоги.PDF
01 жовтня 2019 09:52
73.1. Протокол.pdf
01 жовтня 2019 09:52
53. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
01 жовтня 2019 09:51
30. Сертифікат ISO 90012015.PDF
01 жовтня 2019 09:50
5. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 08:41
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:32
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:31
Довідка.zip
07 жовтня 2019 16:31
Довідка.zip
07 жовтня 2019 16:31
5. Ліцензія.pdf
07 жовтня 2019 16:31
3. Довідка ДФС.pdf
07 жовтня 2019 16:30
2. Довідка по ст. 17.pdf
07 жовтня 2019 16:30
4. Довідка МВС.pdf
07 жовтня 2019 12:37
Електронний підпис
01 жовтня 2019 09:53
Електронний підпис
30 вересня 2019 18:10
Електронний підпис
30 вересня 2019 18:07
10. Ліцензія.pdf
30 вересня 2019 18:07
10.1. Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 12:57
проект.pdf
26 вересня 2019 12:57
статут.pdf
26 вересня 2019 12:57
Кельменці.pdf
26 вересня 2019 12:57
Городок.pdf
26 вересня 2019 12:57
витяг ЄДР.pdf
26 вересня 2019 12:57
Відгук-2-1.pdf
26 вересня 2019 12:57
Баланс ПТ 2018.pdf
26 вересня 2019 12:57
17 по формі.pdf
26 вересня 2019 12:57
постанова НКРЕКП.pdf
26 вересня 2019 12:57
протокол зборів.pdf
26 вересня 2019 12:57
Копія трудова Коваль.pdf
26 вересня 2019 12:57
Баланс ПТ 2019 1 квартал.pdf
26 вересня 2019 12:57
ст 17.pdf
26 вересня 2019 12:57
пояснення про ліцензію.pdf
26 вересня 2019 12:57
мтб.pdf
26 вересня 2019 12:57
довкілля.pdf
26 вересня 2019 12:57
працівники.pdf
26 вересня 2019 12:57
довіреність.pdf
26 вересня 2019 12:57
про свідоцтво.pdf
26 вересня 2019 12:57
персонлаьні Морозов.pdf
26 вересня 2019 12:57
аналогічні.pdf
26 вересня 2019 12:57
трудова Козловський.pdf
26 вересня 2019 12:57
не демпінг.pdf
26 вересня 2019 12:57
ПАЛИВТОРГ ISO 9001.pdf
26 вересня 2019 12:57
трудові книжки.pdf
26 вересня 2019 12:57
21. ISO 9001 2015.pdf
26 вересня 2019 12:57
єдиний.pdf
26 вересня 2019 12:57
наказ Жук.pdf
26 вересня 2019 12:57
Витяг ПДВ 19.03.pdf
26 вересня 2019 12:57
санкції.pdf
26 вересня 2019 12:57
формальні.pdf
26 вересня 2019 12:57
відповідність.pdf
26 вересня 2019 12:57
про видобувника.pdf
26 вересня 2019 12:57
Відгук Кельменці.pdf
26 вересня 2019 12:57
відгук-1.pdf
26 вересня 2019 12:57
наказ Морозов.pdf
26 вересня 2019 12:57
Виписка ЄДР.pdf
26 вересня 2019 12:57
виписка з протоколу.pdf
26 вересня 2019 12:57
наказ Козловський.pdf
26 вересня 2019 12:57
тпп.pdf
26 вересня 2019 12:57
Копія трудової Бєліхіна.pdf
26 вересня 2019 12:57
34 наказ Борисовський.pdf
26 вересня 2019 12:57
34 наказ Коваль.pdf
26 вересня 2019 12:57
34 наказ Бєліхіна.pdf
26 вересня 2019 12:57
34 наказ Задорожна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "АС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 1 200 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ"
#39576385
Відхилено 1 257 726,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:33
ТОВ "АС"
#31915956
Переможець 1 852 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АС"
#31915956
1 852 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 09:04
Дод.угода № 3.pdf зміни до договору
31 січня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:19
Дод.угода № 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 09:18
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:04
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 09:02
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 12:38
Договір АС Б-1.pdf укладений
13 листопада 2019 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 602(19)Б-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми
Номер договору про закупівлю: № 602(19)Б-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: № 602(19)Б-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 186 800,43
UAH (в тому числі ПДВ 197 800,07 UAH)