Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер у зборі: системний блок, монітор, клавіатура та маніпулятор «миша»
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000706-a 8bb1a701f9244b93a6d93b59cac1cb64
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ночвай Юлія Валеріївна

+380414442119 barkcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баранівська комунальна центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01991576
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вул. Звягельська, 66
Контактна особа: Ночвай Юлія Валеріївна
+380414442119
barkcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 11:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 11:49
Початок аукціону: 20 серпня 2019 14:44
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Персональний комп’ютер у зборі: системний блок, монітор, клавіатура та маніпулятор «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м. Ьаранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі постачання Товару неналежної якості, Продавець зобов’язується протягом 14 календарних днів, з дня отримання повідомлення (претензії) від Покупця, замінити Товар. Всі витрати пов’язані з заміною Товару неналежної якості несе Продавець. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 11:44
Компютер у зборі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 11:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-000706-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Спільна фірма "Ортекс", Код ЄДРПОУ:13581333
Дата подання: 21 серпня 2019 08:12
Невідповідність технічним умовам
Шановний Замовник! Зверніть увагу ,що пропозиція ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ" не відповідає Вашим технічним умовам. Учасник в порівняльній таблиці не вказав виробника, модель , а також параметрів комплектуючих системного блока , що не дозволяє визначити відповідність, надійність та якість запропонованого обладнання. Не вказано також то, що в системному блоці має бути картрідер та USB3 роз’єм на передній панелі корпуса. Учасник не може змінювати технічні параметри своєї пропозиції після закінчення аукціону згідно процедури закупівлі і ми вимагаємо його дискваліфікації за невідповідність технічним умовам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 15:20
Шановний учаснику!
Розглянувши пропозицію ФОП ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ тендерний комітет нашої установи прийняв рішення щодо дискваліфікації даного учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним вимогам та невідповідністю запропонованого ним товару функціональним, конструктивним, технічним та якісним характеристикам щодо предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-08-15-000706-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1416005110
Дата подання: 25 серпня 2019 21:04
Поставка неякісної продукції.
Оскільки СФ "Ортек" не надала "Сертифікат про відповідність", підлягає сумніву якість та безпека комп'ютера, і відповідно його працездатність і можливість його нормальної роботи протягом більше 36 місяців терміну гарантії.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2019 16:30
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу щодо дискваліфікації учасника СФ «ОРТЕКС», якого визнано переможцем процедури закупівлі та керуючись нормами абзацу 2 частини першої ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону), повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що виключний перелік підстав для відхилення пропозиції встановлено частиною першою статті 30 Закону. За результатами розгляду пропозиції учасника СФ «ОРТЕКС» встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника відповідає вимогам, зазначеним в Оголошенні про проведення закупівлі, зокрема вимогам до технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. При цьому, учасник - СФ «ОРТЕКС» відповідає кваліфікаційним критеріям за документами, поданими учасником у складі його тендерної пропозиції відповідно до вимог, зазначених в Оголошенні про проведення закупівлі,
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції СФ «ОРТЕКС», а Ваші підозри щодо якості та безпеки запропонованого ним товару та неправомірності визначення переможця є надуманими і такими, що не відповідають дійсності.
Зауважуємо, що тендерний комітет Замовника діє на засадах колегіальності та неупередженості, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, та норм законодавства у сфері публічних закупівель в цілому.
Дякуємо за участь у торгах!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ" 9 564,00
UAH з ПДВ
8 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 10 780,00
UAH з ПДВ
8 978,00
UAH з ПДВ
Документи
Спільна фірма "Ортекс" 9 777,00
UAH з ПДВ
9 340,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 10 026,00
UAH з ПДВ
9 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2019 09:31
Паспорт 2.pdf
18 серпня 2019 09:31
Паспорт 1.pdf
18 серпня 2019 09:31
Лист згода.pdf
18 серпня 2019 09:31
Захист довкілля.pdf
18 серпня 2019 09:31
Довідка ліцензування.pdf
18 серпня 2019 09:31
Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2019 09:31
Відкриття рахунку.pdf
18 серпня 2019 09:31
Арифметични помилкі.pdf
18 серпня 2019 09:31
5 Авторизація.pdf
18 серпня 2019 09:31
4 Контактна інформація.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 11:03
Витяг.docx

Публічні документи

23 серпня 2019 15:33
цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 11:39
сертифікати.zip
19 серпня 2019 11:39
цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 11:39
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
19 серпня 2019 11:39
Інформаційна довідка.pdf
19 серпня 2019 11:39
Витяг.zip
19 серпня 2019 11:39
Довідка товар новий.pdf
19 серпня 2019 11:39
Статут.pdf
19 серпня 2019 11:39
Свідоцтво.JPG
19 серпня 2019 11:39
Документи Ортекс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

Спільна фірма "Ортекс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"
#1416005110
Відхилено 8 977,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 15:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"
#43139923
Відхилено 8 978,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 15:07
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
Переможець 9 340,50
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 16:36

Документи

23 серпня 2019 15:04
Протокол

Документи

23 серпня 2019 15:07
Протокол

Документи

23 серпня 2019 16:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
9 340,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2019 16:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
02 вересня 2019 18:47