Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (моноблок з операційною системою)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000657-b a714fba3d57b4da295ba969f8b582d07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Ірина Олександрівна

+380512360211 gorbol4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4"
Код ЄДРПОУ: 01998408
Вебсайт: http://lik4.mk.ua/
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1
Контактна особа: Савчук Ірина Олександрівна
+380512360211
gorbol4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 13:15
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 13:15
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:25
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (моноблок з операційною системою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54017, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адмірала Макарова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 13:10
ТД моноблок (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:31
Дата відповіді: 16 серпня 2019 13:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.У Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю за предметом ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (моноблок з операційною системою), зазначено: «якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідти товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
2.Замовник не вимагає від учасників, у складі тендерної пропозиції документу «цінова пропозиція», натомість згідно Додатку 3 тендерної документації за предметом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (моноблок з операційною системою), Учасник у складі тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, що зазначені у тендерній документації повинен надати відповідні документи, ознайомившись з якими стане відома конкретна торгова марка, запропонованого учасником товару.
Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. (веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними та не будуть внесені Замовником до тендерної документації.
3.Так. Допускаємо. Оскільки відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ.
Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна».
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 254 700,00
UAH з ПДВ
254 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 328 677,36
UAH з ПДВ
328 677,36
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 329 100,00
UAH з ПДВ
329 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 17:02
Документи від переможця.pdf
30 серпня 2019 16:04
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 254 700,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 16:26
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 328 677,36
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
328 677,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:28
договір укладений
25 вересня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 328 677,36
UAH (в тому числі ПДВ 54 779,56 UAH)