Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000653-a aab5d19f533844399e401d8d435d2e57
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Ярославович Солтис

+380968137888 rawa-internat61@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАВА-РУСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22357335
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., м. Рава-Руська, вул. Львівська, буд. 68
Контактна особа: Андрій Ярославович Солтис
+380968137888
rawa-internat61@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 15:47
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1175 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, м. Рава-Руська, Львівська.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограм
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20 кілограм
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20 кілограм
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару після поставки Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 10:07
Овочі (документація) .docx
15 серпня 2019 11:31
Овочі (документація) .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 17 серпня 2019 23:20
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:59
Незаконні вимоги документації «сертифікат якості на товар або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар.(надається переможцем аукціону)». Прошу вилучити , адже овочі не підлягають обов’язковій сертифікації згідно чинного законодавства. Надається лише якісне посвідчення виробника.
Відповідь: Інформуємо Вас, що під поняттям сертифікат якості на товар або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар.(надається переможцем аукціону) слід розуміти документ який засвідчує якість продуктів.
02
Дата подання: 17 серпня 2019 23:20
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:57
Незаконна вимога документації «медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом». Адже достатньо надати медичну книжку, яка свідчить про придатність водія до роботи. Прошу вилучити незаконну вимогу.
Відповідь: Інформуємо Вас, що під медичною довідкою слід розуміти документ про проходження медичного огляду.
03
Дата подання: 17 серпня 2019 23:20
Дата відповіді: 19 серпня 2019 14:05
Незаконні вимоги документації про дезінфекцію «- на підтвердження дотримання Переможцем аукціону вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Переможець аукціону надає: • у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: Договір і акт виконаних робіт про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; •у разі, якщоПереможець аукціону самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: - наказ Переможця аукціону про призначення особи відповідальною за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту; - довідку у довільній формі в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися під час поставки предмету закупівлі дезінфекція транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі». Ці вимоги дублюють одна одну. Навіщо надавати довідку , якщо є договір і акт дезінфекції. Достатньо надати лише договір про дезінфекцію, в якому викладені всі умови проведення дезінфекції. Прошу впорядкувати цю вимогу і не дублювати положення документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У документації чітко вказано, якщо суб'єкт підприємницької діяльності здійснює дезінфекцію автотранспортного засобу самостійно то надає пакет документів, а якщо є договір про дезінфекцію то надає копію договору та акт виконаних робіт.
Неправильна кількість товару
Дата подання: 19 серпня 2019 14:45
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:13
У документації вказана неправильна кількість товару, є суперечність. У додатку «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» вказана певна кількість товару, а у Додатку № 1 до договору зовсім інша кількість товару. Прошу внести зміни у документацію і вказати коректну кількість товару.
Відповідь: Іформуємо Вас, що відповідні зміни внесені до документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ" 69 875,00
UAH з ПДВ
63 414,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 70 909,50
UAH з ПДВ
63 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 08:26
свідоцтво.PDF
21 серпня 2019 08:26
паспорт.PDF
21 серпня 2019 08:26
виписка.PDF
21 серпня 2019 08:26
підпис договорів.PDF
21 серпня 2019 08:26
витяг ЄДР.PDF
21 серпня 2019 08:26
ту овочі.PDF
21 серпня 2019 08:26
цп овочі.PDF

Публічні документи

20 серпня 2019 14:27
Електронний підпис
20 серпня 2019 14:26
якісні посвідчення.pdf
20 серпня 2019 14:26
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2019 14:26
Технічне завдання.pdf
20 серпня 2019 14:26
Проект договору.pdf
20 серпня 2019 14:26
Довідка про мат базу.pdf
20 серпня 2019 14:26
47 Посвідчення водія.pdf
20 серпня 2019 14:26
46 Експ дозвіл Собенко.pdf
20 серпня 2019 14:26
40 Довідка з банку.PDF
20 серпня 2019 14:26
39 Акт обстеження.pdf
20 серпня 2019 14:26
36 Лист про печатку.pdf
20 серпня 2019 14:26
30 Довідка по ст 17 ч 1 і 2.pdf
20 серпня 2019 14:26
29 Лист про санкції.pdf
20 серпня 2019 14:26
27 Щодо висновків СЕС.pdf
20 серпня 2019 14:26
26 Щодо санпаспорту.pdf
20 серпня 2019 14:26
24 Договір утилізації.pdf
20 серпня 2019 14:26
17 Техпаспорт.pdf
20 серпня 2019 14:26
16 Договір оренди АВТО.pdf
20 серпня 2019 14:26
14 Обробка даних.pdf
20 серпня 2019 14:26
12 Аналогічні договори.pdf
20 серпня 2019 14:26
11 Відгуки.pdf
20 серпня 2019 14:26
10 Довідка про договори.pdf
20 серпня 2019 14:26
06 Виписка ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 14:26
04 Захист довкілля.pdf
20 серпня 2019 14:26
02 Паспорт.pdf
20 серпня 2019 14:26
02 ІД код.pdf
20 серпня 2019 14:26
01 Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ"
#2043806896
Переможець 63 414,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 12:49

Документи

28 серпня 2019 12:48
протокол 39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ"
#2043806896
63 414,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2019 12:48
протокол 39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 10:22
Додаткова угода № 1 Овочі.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 10:20
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 13:15
договір 39 овочі.pdf укладений
30 серпня 2019 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до специфікації
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 391,80
UAH