Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000653-a ● aab5d19f533844399e401d8d435d2e57
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РАВА-РУСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22357335 |
Місцезнаходження: | 80316, Україна , Львівська обл., м. Рава-Руська, вул. Львівська, буд. 68 |
Контактна особа: |
Андрій Ярославович Солтис +380968137888 rawa-internat61@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 15:47 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1175 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, м. Рава-Руська, Львівська.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограм
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20 кілограм
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20 кілограм
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Львівська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару після поставки | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 10:07 |
Овочі (документація) .docx |
15 серпня 2019 11:31 |
Овочі (документація) .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
01
Дата подання: 17 серпня 2019 23:20
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:59
Незаконні вимоги документації «сертифікат якості на товар або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар.(надається переможцем аукціону)». Прошу вилучити , адже овочі не підлягають обов’язковій сертифікації згідно чинного законодавства. Надається лише якісне посвідчення виробника.
Відповідь: Інформуємо Вас, що під поняттям сертифікат якості на товар або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар.(надається переможцем аукціону) слід розуміти документ який засвідчує якість продуктів.
02
Дата подання: 17 серпня 2019 23:20
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:57
Незаконна вимога документації «медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом». Адже достатньо надати медичну книжку, яка свідчить про придатність водія до роботи. Прошу вилучити незаконну вимогу.
Відповідь: Інформуємо Вас, що під медичною довідкою слід розуміти документ про проходження медичного огляду.
03
Дата подання: 17 серпня 2019 23:20
Дата відповіді: 19 серпня 2019 14:05
Незаконні вимоги документації про дезінфекцію «- на підтвердження дотримання Переможцем аукціону вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Переможець аукціону надає:
• у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання:
Договір і акт виконаних робіт про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;
•у разі, якщоПереможець аукціону самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів:
- наказ Переможця аукціону про призначення особи відповідальною за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту;
- довідку у довільній формі в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися під час поставки предмету закупівлі дезінфекція транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі». Ці вимоги дублюють одна одну. Навіщо надавати довідку , якщо є договір і акт дезінфекції. Достатньо надати лише договір про дезінфекцію, в якому викладені всі умови проведення дезінфекції. Прошу впорядкувати цю вимогу і не дублювати положення документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У документації чітко вказано, якщо суб'єкт підприємницької діяльності здійснює дезінфекцію автотранспортного засобу самостійно то надає пакет документів, а якщо є договір про дезінфекцію то надає копію договору та акт виконаних робіт.
Неправильна кількість товару
Дата подання: 19 серпня 2019 14:45
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:13
У документації вказана неправильна кількість товару, є суперечність. У додатку «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» вказана певна кількість товару, а у Додатку № 1 до договору зовсім інша кількість товару. Прошу внести зміни у документацію і вказати коректну кількість товару.
Відповідь: Іформуємо Вас, що відповідні зміни внесені до документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАДАДА СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ" #2043806896 |
Переможець |
63 414,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2019 10:22
|
Додаткова угода № 1 Овочі.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2019 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 13:15
|
договір 39 овочі.pdf | укладений |
30 серпня 2019 13:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |