Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване жирністю 2,5%
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000637-c 9efb25156dbc4d22b0cf5a7b818f9622
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міюц Олександр Станіславович

+380672640891 mihaylovskiyinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа"Михайлівський психоневрологічний інтернат"Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188576
Місцезнаходження: 72040, Україна , Запорізька обл., Показне, Запорізька обл.Михайлівський р-н.с.Показне №90А
Контактна особа: Міюц Олександр Станіславович
+380672640891
mihaylovskiyinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 16:33
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 16:33
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:51
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9375 кг
Молоко пастеризоване жирністю 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72040, Україна, Запорізька область, Михайлівський р-н, с.Показне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:29
ТД молоко пастерізоване ІІ половина (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-09-000033 ● d6e95ef75dec4a1e974a7a296e8ba1b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

09.09.2019 № 138

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-08-15-000637-c, ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко пастеризоване жирністю 2,5%), яка проводиться Комунальною установою «Михайлівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД АТТІС" 146 250,00
UAH з ПДВ
115 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 140 625,00
UAH з ПДВ
121 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 156 937,50
UAH з ПДВ
140 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 12:39
Електронний підпис
06 вересня 2019 12:39
Специфікація переможця.pdf
06 вересня 2019 12:39
Корупція.pdf
06 вересня 2019 12:39
Довідка податкова.pdf
06 вересня 2019 12:39
Довідка МВС.pdf
02 вересня 2019 14:03
Електронний підпис
28 серпня 2019 12:13
Електронний підпис
28 серпня 2019 12:13
устав Аттис оригинал.pdf
28 серпня 2019 12:13
Про ліцензування.pdf
28 серпня 2019 12:13
Працівники.pdf
28 серпня 2019 12:13
Згода на обробку даних.pdf
28 серпня 2019 12:13
довкілля.pdf
28 серпня 2019 12:13
Довідка про ог санкції.pdf
28 серпня 2019 12:13
Директор ТОВ.pdf
28 серпня 2019 12:13
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2019 12:13
Бенефіціарний власник.pdf
28 серпня 2019 12:13
Тендерна Пропозиція.pdf
28 серпня 2019 12:13
Проект договору.pdf
28 серпня 2019 12:13
Документи про якість.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 17:40
Електронний підпис
18 вересня 2019 17:39
Довідка МВС 12.08.pdf
18 вересня 2019 17:39
6. Специфікація.pdf
18 вересня 2019 17:39
4. Довідка п5 ст17.pdf
18 вересня 2019 17:39
3. Довідка п3 ст17.pdf
18 вересня 2019 17:39
2. Довідка п2 ст17.pdf
18 вересня 2019 17:39
1. Супровідний лист.pdf
12 вересня 2019 16:36
Електронний підпис
28 серпня 2019 17:16
Електронний підпис
28 серпня 2019 17:16
Технічна частина.rar

Публічні документи

31 серпня 2019 11:30
Електронний підпис
31 серпня 2019 11:23
31_проєкт договору.pdf
31 серпня 2019 11:23
3. технічні вимоги.rar
31 серпня 2019 11:23
2. інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД АТТІС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТД АТТІС"
#34407781
Рішення скасоване 115 875,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 13:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТД АТТІС"
#34407781
Відхилено 115 875,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 14:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Переможець 121 800,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 13:04

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТД АТТІС" #34407781

№ рішення у справі

№ 54/39-р/к

Дата рішення у справі

15.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТД АТТІС" #34407781

№ рішення у справі

№ 54/39-р/к

Дата рішення у справі

15.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

12 вересня 2019 14:04
Електронний підпис
12 вересня 2019 13:56
протокол
12 вересня 2019 13:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
121 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 16:20
додаткова молоко.PDF зміни до договору
20 січня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:48
додаткова молококо 20_.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:43
додаткова молоко зменьшення.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 14:39
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 11:10
договір укладений
02 жовтня 2019 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ст.36 п.4 п.п.1 сторони домовились внести зміни до договору 1/49 від01.10.2019 року зменьшити обсяг предмета закупівлі та зменьшити ціну договора на придбання Код ДК 021-2015 (CPV) : - 15510000-6 - Молоко та вершки КЕКВ 2230 «Продукти харчування» . Зменьшити суму договора на 48005,44 грн.
Номер договору про закупівлю: 1/49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти п.3.п.п.3.1 Договору у наступній редакції: «Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».а саме до 31.03.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 1/49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти п.3.п.п.3.1 Договору у наступній редакції: «Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».а саме до 31.03.2020 р. 2.Загальна сума договора1/49від01.10.2019- 121800,00 грн(сто двадцять одна тисяча вісімсот грн.) на закупівлю продуктів харчування по коду ДК 021-2015 (CPV): 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко пастеризоване) 20% від суми договора зі змінами та додатками складає 14758.91 грн(чотирнадцять тисяч сімсот п»ятдесят вісім грн..91 коп)
Номер договору про закупівлю: 1/49
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML