Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне) канцелярські товари та офісні вироби
Очікувана вартість
44 500,00 UAH
UA-2019-08-15-000587-a 89aade86d4e0415e817b4ad25e2fd8b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Іотос

+380676882707 shkolais@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ШКОЛА МИСТЕЦТВ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02218915
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 48
Контактна особа: Олександр Іотос
+380676882707
shkolais@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 11:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 11:10
Початок аукціону: 23 серпня 2019 12:12
Очікувана вартість: 44 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2670 штука
CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне) канцелярські товари та офісні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Миру, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 11:17
Додаток 3.pdf
15 серпня 2019 11:17
Додаток 1.pdf
15 серпня 2019 11:17
Додаток 4.pdf
15 серпня 2019 11:17
Оголошення.pdf
15 серпня 2019 11:17
Додаток 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 11:20
Дата відповіді: 19 серпня 2019 10:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Не заперечуємо, якщо на торги будуть виставлені аналоги товарів, зазначених в тендерній пропозиції, але з умовою, що їх технічні характеристики будуть відповідать зазначеним в тендерной пропозиціі товарам.
2. Всі учасники зобов'язані не тільки вказувати конкретну торгову марку або модель запрапонованого товару, але і давати правдиву інформацію про технічні характеристики.
3. До участі в закупівлях допускаються як платники, так і не платники ПДВ. Переможцем буде визнано найкращу цінову пропозицію. Сума договору є бюджетом, виділеним на дану закупівлю, і не має різниці: буде вона з ПДВ або без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА 31 007,16
UAH з ПДВ
30 829,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 34 441,38
UAH з ПДВ
31 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 14:18
Уставные Прилипко В.Г.rar
20 серпня 2019 14:18
сертификаты Виват.rar
20 серпня 2019 14:18
КП Школа исскуств.rar

Публічні документи

22 серпня 2019 10:59
scan_0002.pdf
22 серпня 2019 10:54
сертифікати1.rar
22 серпня 2019 10:54
сертифікати.rar
22 серпня 2019 10:54
scan_0002.pdf
22 серпня 2019 10:54
техн хар-ки.pdf
22 серпня 2019 10:54
Статут — копия зав.pdf
22 серпня 2019 10:54
Пропозиція.pdf
22 серпня 2019 10:54
ПДВ зав.PDF
22 серпня 2019 10:54
_Протокол.pdf
22 серпня 2019 10:54
_Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
Переможець 30 829,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 13:08

Документи

27 серпня 2019 13:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
30 829,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 13:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:43
Підписаний договір.pdf укладений
05 вересня 2019 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 829,00
UAH