Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний, канцелярські товари
Очікувана вартість
310 345,00 UAH
UA-2019-08-15-000568-b ● df6d8bca83234ad2b41aca0285c94080
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108947 |
Місцезнаходження: | 69118, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Водограйна, 3 |
Контактна особа: |
Шипула Сергій Миколайович +380612127792 tenderz@upozp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 310 345,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6124 шт
Папір офісний, канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69118, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Водограйна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 12:08 |
ТД папір 2019 дод4 проект договор зміни2.doc | |
23 серпня 2019 12:07 |
ТД папір 2019 дод2 тех опис зміни2.docx | |
23 серпня 2019 12:07 |
ТД папір 2019 перелік зміни2.doc | |
19 серпня 2019 11:37 |
ТД папір 2019 дод3 цінова пропоз зміни1.docx | |
19 серпня 2019 11:37 |
ТД папір 2019 дод2 тех опис зміни1.docx | |
19 серпня 2019 11:37 |
ТД папір 2019 перелік зміни1.doc | |
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019 дод4 проект договор.doc | |
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019 дод3 цінова пропоз.docx | |
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019 дод2 тех опис.docx | |
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019 дод1 кваліф і ст.17.docx | |
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019.doc |
23 серпня 2019 12:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 серпня 2019 12:08 |
ТД папір 2019 дод4 проект договор зміни2.doc
|
||||||
23 серпня 2019 12:07 |
ТД папір 2019 дод2 тех опис зміни2.docx
|
||||||
23 серпня 2019 12:07 |
ТД папір 2019 перелік зміни2.doc
|
||||||
19 серпня 2019 11:37 |
ТД папір 2019 дод3 цінова пропоз зміни1.docx
|
||||||
19 серпня 2019 11:37 |
ТД папір 2019 дод2 тех опис зміни1.docx
|
||||||
19 серпня 2019 11:37 |
ТД папір 2019 перелік зміни1.doc
|
||||||
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019 дод4 проект договор.doc
|
||||||
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019 дод3 цінова пропоз.docx
|
||||||
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019 дод2 тех опис.docx
|
||||||
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019 дод1 кваліф і ст.17.docx
|
||||||
15 серпня 2019 12:22 |
ТД папір 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:35
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) У п.3 дод.2 до тендерної документації зазначено:
«У разі наявності у Специфікації посилання на конкретну торгову марку чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що після такого посилання міститься вираз «або еквівалент».
У таб.2 «Канцелярські товари» дод.2 до тендерної документації є стовбець «Значення параметру (або «еквівалент»)», у якому перед назвою торгової марки або моделі товару вказано «типу», що й передбачає можливість надання учасником в пропозиції «еквіваленту», тобто аналогічного товару.
2) Внесені зміни до додатків 2 і 3 тендерної документації.
3) Будь-які обмеження щодо кола учасників у тендерній документації відсутні. Інформація щодо оцінки тендерних пропозицій викладена у п.1 розд.5 тендерної документації. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції».
«У разі наявності у Специфікації посилання на конкретну торгову марку чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що після такого посилання міститься вираз «або еквівалент».
У таб.2 «Канцелярські товари» дод.2 до тендерної документації є стовбець «Значення параметру (або «еквівалент»)», у якому перед назвою торгової марки або моделі товару вказано «типу», що й передбачає можливість надання учасником в пропозиції «еквіваленту», тобто аналогічного товару.
2) Внесені зміни до додатків 2 і 3 тендерної документації.
3) Будь-які обмеження щодо кола учасників у тендерній документації відсутні. Інформація щодо оцінки тендерних пропозицій викладена у п.1 розд.5 тендерної документації. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-15-000568-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 серпня 2019 13:11
вимога
Доброго дня!
Текст вимоги наданий в прикріпленому файлі.
Текст вимоги наданий в прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 11:46
У відповідь на Вашу вимогу ID: UA-2019-08-15-000568-b.a1 від 20.08.2019, Управління поліції охорони в Запорізькій області повідомляє наступне. За результатами розгляду Ваших вимог тендерний комітет прийняв рішення про їх часткове задоволення, а саме:
1. На сьогоднішній день на українському ринку офісного паперу представлені щонайменше 2 торгові марки паперу, параметри яких відповідають вказаним в технічній частині тендерної документації. До того ж можливо пропонувати папір з кращими характеристиками. Крім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що технічний опис паперу не містить посилань на конкретну торгівельну марку. Таким чином, технічні вимоги до паперу, що наведені у специфікації, не мають ознак дискримінаційного характеру та не обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тендерним комітетом прийнято рішення про не задоволення вимоги в цій частині.
2. По іншим пунктам вимоги внесені зміни до Додатку 2 до тендерної документації, у т.ч.: пункти 1, 7, 11, 12 та позиція 12 таблиці 2 «Канцелярські товари».
1. На сьогоднішній день на українському ринку офісного паперу представлені щонайменше 2 торгові марки паперу, параметри яких відповідають вказаним в технічній частині тендерної документації. До того ж можливо пропонувати папір з кращими характеристиками. Крім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що технічний опис паперу не містить посилань на конкретну торгівельну марку. Таким чином, технічні вимоги до паперу, що наведені у специфікації, не мають ознак дискримінаційного характеру та не обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тендерним комітетом прийнято рішення про не задоволення вимоги в цій частині.
2. По іншим пунктам вимоги внесені зміни до Додатку 2 до тендерної документації, у т.ч.: пункти 1, 7, 11, 12 та позиція 12 таблиці 2 «Канцелярські товари».
Інформація про відміну
Дата відміни
30 серпня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій