Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний, канцелярські товари
Очікувана вартість
310 345,00 UAH
UA-2019-08-15-000568-b df6d8bca83234ad2b41aca0285c94080
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шипула Сергій Миколайович

+380612127792 tenderz@upozp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108947
Місцезнаходження: 69118, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Водограйна, 3
Контактна особа: Шипула Сергій Миколайович
+380612127792
tenderz@upozp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 310 345,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6124 шт
Папір офісний, канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69118, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Водограйна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 12:08
ТД папір 2019 дод4 проект договор зміни2.doc
23 серпня 2019 12:07
ТД папір 2019 дод4 проект договор зміни2.doc
23 серпня 2019 12:07
ТД папір 2019 дод2 тех опис зміни2.docx
23 серпня 2019 12:07
ТД папір 2019 перелік зміни2.doc
19 серпня 2019 11:37
ТД папір 2019 дод3 цінова пропоз зміни1.docx
19 серпня 2019 11:37
ТД папір 2019 дод2 тех опис зміни1.docx
19 серпня 2019 11:37
ТД папір 2019 перелік зміни1.doc
15 серпня 2019 12:22
ТД папір 2019 дод4 проект договор.doc
15 серпня 2019 12:22
ТД папір 2019 дод3 цінова пропоз.docx
15 серпня 2019 12:22
ТД папір 2019 дод2 тех опис.docx
15 серпня 2019 12:22
ТД папір 2019 дод1 кваліф і ст.17.docx
15 серпня 2019 12:22
ТД папір 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:35
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У п.3 дод.2 до тендерної документації зазначено:
«У разі наявності у Специфікації посилання на конкретну торгову марку чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що після такого посилання міститься вираз «або еквівалент».
У таб.2 «Канцелярські товари» дод.2 до тендерної документації є стовбець «Значення параметру (або «еквівалент»)», у якому перед назвою торгової марки або моделі товару вказано «типу», що й передбачає можливість надання учасником в пропозиції «еквіваленту», тобто аналогічного товару.
2) Внесені зміни до додатків 2 і 3 тендерної документації.
3) Будь-які обмеження щодо кола учасників у тендерній документації відсутні. Інформація щодо оцінки тендерних пропозицій викладена у п.1 розд.5 тендерної документації. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-000568-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 серпня 2019 13:11
вимога
Доброго дня!

Текст вимоги наданий в прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 11:46
У відповідь на Вашу вимогу ID: UA-2019-08-15-000568-b.a1 від 20.08.2019, Управління поліції охорони в Запорізькій області повідомляє наступне. За результатами розгляду Ваших вимог тендерний комітет прийняв рішення про їх часткове задоволення, а саме:
1. На сьогоднішній день на українському ринку офісного паперу представлені щонайменше 2 торгові марки паперу, параметри яких відповідають вказаним в технічній частині тендерної документації. До того ж можливо пропонувати папір з кращими характеристиками. Крім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що технічний опис паперу не містить посилань на конкретну торгівельну марку. Таким чином, технічні вимоги до паперу, що наведені у специфікації, не мають ознак дискримінаційного характеру та не обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тендерним комітетом прийнято рішення про не задоволення вимоги в цій частині.
2. По іншим пунктам вимоги внесені зміни до Додатку 2 до тендерної документації, у т.ч.: пункти 1, 7, 11, 12 та позиція 12 таблиці 2 «Канцелярські товари».

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 13:11
Запорожье.docx

Документи

23 серпня 2019 11:46
протокол ТК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 197 692,68
UAH з ПДВ
197 692,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 13:17
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:17
_Лист-роз'яснення.pdf
30 серпня 2019 13:17
_Документи до додатку 3.rar
30 серпня 2019 13:17
_Документи до додатку 2.rar
30 серпня 2019 13:16
_Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 серпня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій