Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Холодильник
Очікувана вартість
11 900,00 UAH
UA-2019-08-15-000512-a ● f059daeb4c9649088585b4097f05cbd3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20220229 |
Місцезнаходження: | 49074, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Батумська, 2а |
Контактна особа: |
Оксана Діденко +380957254305 doattk81@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 10:57 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 10:57 |
Очікувана вартість: | 11 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Холодильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 11:08 |
dodatok_1_Специфікація.doc | |
15 серпня 2019 11:08 |
оголошення.doc | |
15 серпня 2019 11:08 |
Технічні вимоги.doc | |
15 серпня 2019 11:08 |
УГОДА.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 11:24
Дата відповіді: 16 серпня 2019 12:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В документації до закупівлі вказано, що можливо запропонувати аналог, який буде відповідати параметрам та технічними характеристиками, які викладені в таблицях.. До участі в закупівлі допускаються всі учасники, незалежно від форми оподаткування. Остаточна комерційна пропозиція за результатами аукціону має включати всі збори та податки. Пропозиції ФОП, які не є платниками ПДВ, будуть ввжатися остаточними. Бюджет закупівлі вказано з урахуванням ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" #38360040 |
Переможець |
11 742,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 08:27
|
договір 02-09.pdf | укладений |
02 вересня 2019 11:07
|