Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильник
Очікувана вартість
11 900,00 UAH
UA-2019-08-15-000512-a f059daeb4c9649088585b4097f05cbd3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Діденко

+380957254305 doattk81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20220229
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Батумська, 2а
Контактна особа: Оксана Діденко
+380957254305
doattk81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 10:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 10:57
Очікувана вартість: 11 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Холодильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Батумська,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 11:08
dodatok_1_Специфікація.doc
15 серпня 2019 11:08
оголошення.doc
15 серпня 2019 11:08
Технічні вимоги.doc
15 серпня 2019 11:08
УГОДА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 11:24
Дата відповіді: 16 серпня 2019 12:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В документації до закупівлі вказано, що можливо запропонувати аналог, який буде відповідати параметрам та технічними характеристиками, які викладені в таблицях.. До участі в закупівлі допускаються всі учасники, незалежно від форми оподаткування. Остаточна комерційна пропозиція за результатами аукціону має включати всі збори та податки. Пропозиції ФОП, які не є платниками ПДВ, будуть ввжатися остаточними. Бюджет закупівлі вказано з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 10:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" 11 742,00
UAH з ПДВ
11 742,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 13:00
Електронний підпис
22 серпня 2019 12:59
выписка.rar
22 серпня 2019 12:59
свежие.zip
22 серпня 2019 12:59
Витяг _3_.pdf
22 серпня 2019 12:59
устав югхолодторг.rar
22 серпня 2019 12:59
рішенння.jpg
22 серпня 2019 12:59
УставніДокЗавр.zip
22 серпня 2019 12:59
4опп _1_.jpg
22 серпня 2019 12:59
2602Пропозиція.jpg
22 серпня 2019 12:59
2602Тех.опис.jpg
22 серпня 2019 12:59
2603Крнт.дан.jpg
22 серпня 2019 12:59
протокол.rar
22 серпня 2019 12:59
сес.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
Переможець 11 742,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 10:33

Документи

27 серпня 2019 10:33
Електронний підпис
27 серпня 2019 10:31
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
11 742,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 10:33
Електронний підпис
27 серпня 2019 10:31
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 08:27
договір 02-09.pdf укладений
02 вересня 2019 11:07