Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тепловізор
Очікувана вартість
87 360,00 UAH
UA-2019-08-15-000451-c f21eacccf4b6489fbffaf0639aa1afa3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карський Леонід Іванович

+380969263856 TENDERNADPSU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 14321481
Місцезнаходження: 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Контактна особа: Карський Леонід Іванович
+380969263856
TENDERNADPSU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:03
Очікувана вартість: 87 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 873,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Тепловізор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29003, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:44
Додаток 1. Форма тендерної пропозиції (1).doc
15 серпня 2019 14:44
Додаток 5. Проект договору .docx
15 серпня 2019 14:44
Додаток 2. Перелік документів (1).doc
15 серпня 2019 14:44
Додаток 3. Довідка (1).doc
15 серпня 2019 14:44
ТД Тепловізор Е5.docx
15 серпня 2019 14:44
Додаток 4. Технічна специфікація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000060 ● 6a7fb1320e3843b28e72280000974727
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.10.2019 № 49

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.10.2019 № 49

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-08-15-000451-c 15.08.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-16 12:32:39

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі тепловізора (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-08-15-000451-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Чи укладено Замовником договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «ЕТАЛОН-ПРИЛАД», який згідно протоколу засідання тендерного комітету від 10.09.2019 №312 визначений переможцем процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПРИЛАД" 78 000,00
UAH з ПДВ
76 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НЕОТЕСТ ЛТД" 80 400,00
UAH з ПДВ
77 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 13:26
4. Довідка за Додатком 3.pdf
30 серпня 2019 13:26
2.8 Копія статут.pdf
30 серпня 2019 13:26
2.14 Certificate of conformity_Ex.pdf
30 серпня 2019 13:26
2.12. Копія Витягу ЕДР.pdf
30 серпня 2019 13:26
2.11 Копія Виписки ЕДР.pdf
30 серпня 2019 13:26
2.10 Копія витягу ПДВ.pdf
30 серпня 2019 13:26
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 12:27
технічна специфікація.pdf
30 серпня 2019 12:27
тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 12:27
Статут.PDF
30 серпня 2019 12:27
скан-копя протоколу.pdf
30 серпня 2019 12:27
скан-копія Статуту.pdf
30 серпня 2019 12:27
скан-копія наказу.pdf
30 серпня 2019 12:27
проект договору.pdf
30 серпня 2019 12:27
Опис.pdf
30 серпня 2019 12:27
інформація замовнику.pdf
30 серпня 2019 12:27
Інструкція FLIR Ex(rus)_lowres.pdf
30 серпня 2019 12:27
довідка щодо ліцензії.pdf
30 серпня 2019 12:27
довідка по статті 17.pdf
30 серпня 2019 12:27
декларація.pdf
30 серпня 2019 12:27
витяг з реєстру ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПРИЛАД"

ТОВ "НЕОТЕСТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПРИЛАД"
#31342156
Переможець 76 250,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПРИЛАД"
#31342156
76 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 13:45
Протокол №394 від 17.10.2019.pdf укладений
17 жовтня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 18:26
Договір 608-19 від 16.10.2019.pdf укладений
16 жовтня 2019 18:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір з переможцем укладено в строк, який перевищує 20 днів з моменту публікації наміру про укладення договору, у зв’язку з чим розпочато моніторинг закупівлі Державною аудиторською службою. Згідно висновку Держаудитслужби встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону, що згідно статті 37 Закону визначає договір нікчемним.