Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15ARR
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000330-a ● d43833cbc37d4be698ce28d5eda8d9b1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Прилуцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147500 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, м. Прилуки, вул. Київська, буд. 220, 4 поверх, каб. №60 |
Контактна особа: |
Анна Нещерет +380463750266 osvita-2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 14 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
(Кошти районного бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15ARR
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, Чернігівська обл., м.Прилуки, вул. Київська,220
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 10:23 |
Оголошення Ноутбук.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 11:27
Дата відповіді: 16 серпня 2019 11:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) в даному випадку просимо надавати пропозиції, що відповідають повністю характеристикам і назві предмета закупівлі; 2) в оголошенні "Форма пропозиції", далі "Примітка: ¹ без ПДВ – для Учасників, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України;"
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Переможець |
11 355,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 11:13
|
Договір ноутбук ЛС.pdf | укладений |
28 серпня 2019 11:12
|