Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ЗНЗ № 200 за адресою: вул. Семашка, 9 у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000300-b 160f684491f74b1494ebbf3d10518761
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:21
Очікувана вартість: 1 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт ЗНЗ № 200 за адресою: вул. Семашка, 9 у Святошинському районі м. Києва
«ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт ЗНЗ № 200 за адресою: вул. Семашка, 9 у Святошинському районі м. Києва
«ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. Семашка, 9 у Святошинському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:01
ТД кап роб 2019 200 приміщ зі змінами.pdf
19 серпня 2019 15:00
Внесення змін 200.PDF
15 серпня 2019 10:49
Договiр_КР_2019 УОМС.docx
19 серпня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:01
ТД кап роб 2019 200 приміщ зі змінами.pdf
15 серпня 2019 10:48
ТД кап роб 2019 200 приміщ.pdf
19 серпня 2019 15:00
Внесення змін 200.PDF
15 серпня 2019 10:49
Договiр_КР_2019 УОМС.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000021 ● bb6b724400584325ac0ebac70f7c1a7d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.09.2019 № 182

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2019 № 182

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-15-000300-b
15.08.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення 1. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднений кінцевий строк подання тендерних пропозицій. П.1 Розділу І тендерної документації зазначено, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VlII від 25.12.2015р. (із змінами) далі Закон. Терміни вживаються у значені, наведеному в Законі.». Таким чином, у разі відсутності деталізованого роз'яснення щодо будь-якого з пунктів тендерної документації (зокрема і щодо моменту кінцевого строку подання тендерних пропозицій), вони розуміються відповідними до формулювань Закону України «Про публічних закупівель». 2. Відповідно до вимог тендерної документації п.8 Розділ 4 Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст.17 Закону. «Учасник надає інформацію щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, із наданням копії антикорупційної програми юридичної особи та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, або інформація про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону». Пунктом 5. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)». Відповідно п.10 ч.1 ст.17 Закону не передбачено наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичною особою, оскільки вартість закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень. Отже, відсутність інформації щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, або інформації про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону не може бути підставою для відхилення згідно Пункту 5. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» надана копія «Витягу з реєстру платників податку на додану вартість», та наданий лист-пояснення № 1/21 від 27.08.2019р. щодо ненадання свідоцтва про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість. Відповідно ст. 32 Закону Замовником було оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю. Після завершення періоду оскарження було укладено та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу договір з учасником, який визнаний переможцем торгів. Договір укладено з дотриманням строків та умов, визначених ч. 2 ст. 32, ст. 36, ст. 37 Закону. На момент початку моніторингу будь-які коригування закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу технічно неможливі у зв’язку з завершенням процедури закупівлі. Згідно п.п. 11.2 п. 11 «Строк дії договору» Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» направлено лист на розірвання Договору № 690/19 від 23.09.2019 року.

2019-10-09 20:50:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 049 602,80
UAH з ПДВ
1 049 602,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ" 1 049 873,00
UAH з ПДВ
1 049 873,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 11:24
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:21
Довідка з МВС.zip
27 серпня 2019 11:31
Електронний підпис
27 серпня 2019 11:13
Кошториси.rar
27 серпня 2019 11:13
Фінансова звітність.rar
27 серпня 2019 11:13
Підтвердження досвіду.rar
27 серпня 2019 11:13
Довідка з МВС.zip
27 серпня 2019 11:13
Документ_ЄДР_1005599504.zip
27 серпня 2019 11:13
Пропозиція.rar

Публічні документи

28 серпня 2019 10:52
Електронний підпис
28 серпня 2019 10:52
Електронний підпис
27 серпня 2019 11:45
24_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
27 серпня 2019 11:44
24.ims
27 серпня 2019 11:44
24_СД_СВР.pdf
27 серпня 2019 11:44
24_СД_ССР.pdf
27 серпня 2019 11:44
24_СД_ЛС1_2-1-1.xls
27 серпня 2019 11:44
24_СД_ДФ_2-1-1.pdf
27 серпня 2019 11:44
24_ДЦ_ДЦ_3.pdf
27 серпня 2019 11:44
24_СД_ССР.xls
27 серпня 2019 11:44
24_СД_СВР.xls
27 серпня 2019 11:44
24_ДЦ_ДЦ_3.xls
27 серпня 2019 11:44
24_СД_ДФ_2-1-1.xls
27 серпня 2019 11:44
Аналогічний договір.PDF
27 серпня 2019 11:44
Статут підприємства.PDF
27 серпня 2019 11:44
Договір.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідки з банку.pdf
27 серпня 2019 11:44
Тендерна Пропозиця .pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_12.pdf
27 серпня 2019 11:44
Квитанція №2.pdf
27 серпня 2019 11:44
додаток до ліцензії.PDF
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_10.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_06.pdf
27 серпня 2019 11:44
Дозвіл .PDF
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_09.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_08.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_15.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_02.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_04.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_07.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_14.pdf
27 серпня 2019 11:44
Опис до Статуту.PDF
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_11.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_05.pdf
27 серпня 2019 11:44
Ліцензія.PDF
27 серпня 2019 11:44
Наказ.PDF
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка_01.pdf
27 серпня 2019 11:44
Довідка Сторінка _03.pdf
27 серпня 2019 11:44
Тендерна Пропозиця .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41324662
Переможець 1 049 602,80
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41324662
1 049 602,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:41
Додаткова угода 10005.PDF укладений
31 жовтня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 12:00
Договір ЗНЗ 200.PDF укладений
24 вересня 2019 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 049 602,80
UAH (в тому числі ПДВ 174 933,80 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін