Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЦИФРОВИЙ ДУБЛІКАТОР RISO SF9350E A3 PPM150, 600*600DPI, КОМП.ІНТЕРФЕЙС, LAN, АБО ЙОГО ЕКВІВАЛЕНТ
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000242-b cbd090a94ce84cfdb860bb47d4454bd5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Країло Микола Вікторович

380312613360 dep-trade@uzhnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070832
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Підгірна,46
Контактна особа: Країло Микола Вікторович
380312613360
dep-trade@uzhnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:50
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ЦИФРОВИЙ ДУБЛІКАТОР RISO SF9350E A3 PPM150, 600*600DPI, КОМП.ІНТЕРФЕЙС, LAN, АБО ЙОГО ЕКВІВАЛЕНТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПІТУЛЬНА,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:31
Тендерна документація від 15 серпня 2019 року ( Протокол № 33).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП, визначення його ціни та назви товару (ТМ)?
Дата подання: 16 серпня 2019 11:27
Дата відповіді: 16 серпня 2019 14:08
1) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання ! 1. Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними.

2.Що стосується другого питання - повідомляємо, що в процедурі закупівлі можуть брати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до п. 12 (Розділу №3) Документації, потенційні Учасники підтверджують статус платника податків такими документами - копія Свідоцтва платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ), або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Відповідь – Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ.
Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Бест Прінт" 280 020,00
UAH з ПДВ
280 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІПРІНТ УКРАЇНА" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 11:05
Довідка1.pdf
12 вересня 2019 11:05
Довідка.pdf
12 вересня 2019 11:05
Гарантійний лист 2.pdf
12 вересня 2019 11:05
Гарантійний лист 1.pdf
29 серпня 2019 15:55
Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2019 15:25
Технічні вимоги.pdf
29 серпня 2019 15:25
Статут + довідка.pdf
29 серпня 2019 15:25
Сертифікат сервіс.pdf
29 серпня 2019 15:25
Сертифікат партнера.pdf
29 серпня 2019 15:25
СЕC фарба з підписом.pdf
29 серпня 2019 15:25
Проект договору.pdf
29 серпня 2019 15:25
Згода.pdf
29 серпня 2019 15:25
Авторизаційний лист.pdf
29 серпня 2019 15:25
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 13:15
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:12
SCAN-0728.pdf
30 серпня 2019 12:41
Dealer agreement.pdf
30 серпня 2019 12:41
_40.Проект договору.pdf
30 серпня 2019 12:41
_3.Виписка з ЄДР _копія_.pdf
30 серпня 2019 12:41
_41.Пропозиція.pdf
30 серпня 2019 12:41
_39.Лист дистрибьютора.pdf
30 серпня 2019 12:41
_2.Протокол 1 _копія_.pdf
30 серпня 2019 12:41
_38.Паспорт_Капуловский.pdf
30 серпня 2019 12:41
_5.Наказ 1 _копія_.pdf
30 серпня 2019 12:41
_4.Витяг з ЄДР_копія_.pdf
30 серпня 2019 12:41
_44.Сертификат.pdf
30 серпня 2019 12:41
_46.Статут _копія_.pdf
30 серпня 2019 12:41
_36.Довідка-банк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Бест Прінт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІПРІНТ УКРАЇНА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Бест Прінт"
#31107469
280 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:12
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:10
ДОГОВІР поставки № 48-09 від 23 вересня 2019 року ( ПП БЕСТ ПРІНТ).pdf укладений
23 вересня 2019 10:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 280 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 670,00 UAH)