Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мережі вуличного освітлення по вул. Слобожанська у м. Люботин Харківської області
Очікувана вартість
530 119,20 UAH
UA-2019-08-15-000231-b 47f858a979694318bd57234f75b84008
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ананко Леонід Пилипович

+705-21-47 uzkh@kharkivoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Ананко Леонід Пилипович
+705-21-47
uzkh@kharkivoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 530 119,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 650,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування з обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт мережі вуличного освітлення по вул. Слобожанська у м. Люботин Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 90 календарних днів з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актом (актами) приймання виконаних робіт з реконструкції об'єкта. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаного акту (актів) приймання виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт з реконструкції об'єкта, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником зазначеного акту (актів) з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:40
Перелік змін.doc
15 серпня 2019 10:40
ТД Люботин.docx
15 серпня 2019 10:21
ДОДАТОК 5.doc
15 серпня 2019 10:21
Додаток 6.doc
15 серпня 2019 10:21
Додаток 7.doc
15 серпня 2019 10:21
ДОДАТОК 4.doc
15 серпня 2019 10:21
ДОДАТОК 3.doc
15 серпня 2019 10:21
ДОДАТОК 2.doc
15 серпня 2019 10:21
ТД Люботин.docx
15 серпня 2019 10:21
Додаток 1.xls
15 серпня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 10:40
Перелік змін.doc
15 серпня 2019 10:40
ТД Люботин.docx
15 серпня 2019 10:21
ТД Люботин.docx
15 серпня 2019 10:21
ДОДАТОК 5.doc
15 серпня 2019 10:21
Додаток 6.doc
15 серпня 2019 10:21
Додаток 7.doc
15 серпня 2019 10:21
ДОДАТОК 4.doc
15 серпня 2019 10:21
ДОДАТОК 3.doc
15 серпня 2019 10:21
ДОДАТОК 2.doc
15 серпня 2019 10:21
ТД Люботин.docx
15 серпня 2019 10:21
Додаток 1.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо отримання повного обсягу робіт та ресурсів
Дата подання: 19 серпня 2019 10:18
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:21
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», Замовник має надати учаснику конкурсних торгів відомість обсягів робіт, що закуповуються Замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. У зв'язку з відсутністю повного об'єму інформації про повний обсяг робіт та матеріалів, просимо Замовника надати відомість ресурсів чи проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації всі роботи здійснюються згідно проекту. При необхідності, або у разі виникнення такої потреби учасник може ознайомитись з проектом за адресою замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС" 530 118,95
UAH з ПДВ
530 118,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 10:42
Електронний підпис
22 серпня 2019 10:30
Протокол наказ статут.pdf
22 серпня 2019 10:08
Електронний підпис
22 серпня 2019 09:46
Технічна частина 100Вт.pdf
22 серпня 2019 09:46
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 серпня 2019 09:46
Кошторисні.pdf
22 серпня 2019 09:46
Згода з обсягом робіт.pdf
22 серпня 2019 09:46
Відповідність ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС"
#39762575
Переможець 530 118,95
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС"
#39762575
530 118,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 12:42
ДОГОВІР 82.19 ОСВІТЛЕННЯ СЛОБОЖАНСЬКА ЛЮБОТИН.pdf укладений
12 вересня 2019 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 530 118,95
UAH