Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул. Партизанська, вул. Піщана, пров. Піщаний в м. Балаклія Харківської області
Очікувана вартість
438 289,20 UAH
UA-2019-08-15-000214-c 25c35b655af9453fbe15dba87dc65750
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ананко Леонід Пилипович

+705-21-47 uzkh@kharkivoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Ананко Леонід Пилипович
+705-21-47
uzkh@kharkivoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 13:00
Очікувана вартість: 438 289,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 191,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


фінансування з обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул. Партизанська, вул. Піщана, пров. Піщаний в м. Балаклія Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 90 календарних днів з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актом (актами) приймання виконаних робіт з реконструкції об'єкта. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаного акту (актів) приймання виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт з реконструкції об'єкта, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником зазначеного акту (актів) з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 11:36
Додаток 7.doc
15 серпня 2019 11:36
Додаток 6.doc
15 серпня 2019 11:36
ДОДАТОК 5.doc
15 серпня 2019 11:36
ДОДАТОК 4.doc
15 серпня 2019 11:36
ДОДАТОК 3.doc
15 серпня 2019 11:36
ДОДАТОК 2.doc
15 серпня 2019 11:36
Додаток 1.xls
15 серпня 2019 11:36
ТД Балаклія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо отримання повного обсягу робіт та ресурсів
Дата подання: 19 серпня 2019 09:59
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:44
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», Замовник має надати учаснику конкурсних торгів відомість обсягів робіт, що закуповуються Замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. У зв'язку з відсутністю повного об'єму інформації про повний обсяг робіт та матеріалів, просимо Замовника надати відомість ресурсів чи проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації всі роботи здійснюються згідно проекту. При необхідності, або у разі виникнення такої потреби учасник може ознайомитись з проектом за адресою замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС" 438 288,42
UAH з ПДВ
438 288,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 10:41
Електронний підпис
22 серпня 2019 10:25
Протокол наказ статут.pdf
22 серпня 2019 10:06
Електронний підпис
22 серпня 2019 09:43
Технічна частина 50Вт.pdf
22 серпня 2019 09:43
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 серпня 2019 09:43
Кошторисні.pdf
22 серпня 2019 09:43
Згода з обсягом робіт.pdf
22 серпня 2019 09:43
Відповідність ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС"
#39762575
Переможець 438 288,42
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС"
#39762575
438 288,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 10:46
ДОГОВІР 80.19 ОСВІТЛЕННЯ ПРОВ ПАРТИЗАНСЬКА ПІСЩАНА БАЛАКЛІЯ.pdf укладений
12 вересня 2019 10:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 438 288,42
UAH