Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Постільні речі, чохли
Очікувана вартість
352 083,60 UAH
UA-2019-08-15-000059-a ● 46a8350613cd4821b9d29bb666800735
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Каплуненко Світлана 044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 352 083,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 520,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10562.51 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2432 шт
Постільні речі, чохли (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, Київська обл., Київ, Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 15:18 |
Зміни_Постільні речі.doc | |
20 серпня 2019 15:18 |
ТД_Постільні речі_Зміни.doc |
20 серпня 2019 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 серпня 2019 15:18 |
Зміни_Постільні речі.doc
|
|||
20 серпня 2019 15:18 |
ТД_Постільні речі_Зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Мішок для білизни
Дата подання: 16 серпня 2019 10:59
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:24
Добрий день. Уточніть чи повинен бути по верхньому краю підгиб для шнура, для зав'язування мішка?
Відповідь: Доброго дня! дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та доповнено технічні характеристии " на завязках"
Наматрацник
Дата подання: 16 серпня 2019 11:07
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:25
Добрий день. Уточніть конструкцію наматрацника: стьобаний, з резинками по 4-х кутах, а клапан де повинен бути?
Відповідь: Доброго дня!. Будуть внесені зміни до тендерної документації та виключено вимогу "клапан не менше 200 мм"
Чохол на дошку для прасування
Дата подання: 16 серпня 2019 11:12
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:26
Добрий день. Уточніть конструкцію пошиття чохла: на еластичній тасьмі по периметру, на зав'язках, тощо.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації з уточненням вимог.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-15-000059-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМ.ТЕКС", Код ЄДРПОУ:42715950
Дата подання: 20 вересня 2019 17:12
Вимога на рішення Замовника
Шановний Замовник, вимагаємо скасувати протокол відхилення нашої пропозиції оскільки перша причина є формальною помилкою яка не впливає на зміст пропозиції і не може бути причиною відхилення пропозиції згідно положень Закону "Про публічні закупівлі", а друга причина відхилення також незаконна, оскільки вимогою тендерної документації було підтвердження строку дії ТУУ, а наш висновок має строк дії на термін дії ДСТУ і чинність ДСТУ міститься у відкритому реєстрі за посиланням http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=&st=0&b=2, де будь-хто може перевірити чинність того чи іншого нормативного документу. Якщо Вам байдужі принципи здійснення закупівель прописані в Законі та не цікава максимальна економія коштів, то ви б так відразу і писали у документації
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2019 14:42
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, з додатковою інформацією стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На виконання вищезазначеного повідомляється наступне.
Переглянувши повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" встановлено відсутність коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу.
Надані в складі пропозиції документи не містять зазначений вище код, за яким є можливість переглянути документ на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Таким чином, рішення Замовника є правомірним та не порушує законодавство в сфері державних закупівель.
Керуючись вимогами ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником за результатами розгляду складено протокол розгляду тендерної пропозиції за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднено на веб-порталі електронної системи Prozorro відповідно до статті 10 цього Закону.
На виконання вищезазначеного повідомляється наступне.
Переглянувши повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" встановлено відсутність коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу.
Надані в складі пропозиції документи не містять зазначений вище код, за яким є можливість переглянути документ на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Таким чином, рішення Замовника є правомірним та не порушує законодавство в сфері державних закупівель.
Керуючись вимогами ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником за результатами розгляду складено протокол розгляду тендерної пропозиції за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднено на веб-порталі електронної системи Prozorro відповідно до статті 10 цього Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УМТК" |
352 080,00
UAH з ПДВ
|
115 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
125 329,20
UAH з ПДВ
|
125 329,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМ.ТЕКС" |
185 859,24
UAH з ПДВ
|
185 859,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
350 730,00
UAH з ПДВ
|
350 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УМТК" #36046631 |
Рішення скасоване |
115 320,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 15:31
|
ТОВ "УМТК" #36046631 |
Відхилено |
115 320,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 15:32
|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Відхилено |
125 329,20
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 16:14
|
ТОВ "ІМ.ТЕКС" #42715950 |
Відхилено |
185 859,24
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 16:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" #39961135 |
Переможець |
350 730,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 09:18
|
ДУ1 ДОГОВОР 108 -УЗШК (1).pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 13:26
|
108-УЗШК постільні речі.pdf | укладений |
11 жовтня 2019 13:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | за згодою сторін зменшення вартості |
Номер договору про закупівлю: | 108-УЗШК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |