Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗДО № 495, вул. О. Теліги, 43-а, м. Київ
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000022-b 7af7b20e2bd243dfb2ec70883d4ee919
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
lkovalenko@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 02:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 14:16
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗДО № 495, вул. О. Теліги, 43-а, м. Київ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗДО № 495, вул. О. Теліги, 43-а, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, місто Київ, Київ, вул. О. Теліги, 43-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 18:07
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 16 серпня 2019 15:22
Дата відповіді: 16 серпня 2019 18:08
Просимо надати тендерну документацію.
Відповідь: Строк подання пропозицій подовжено. Тендерна документація оприлюднена. Дякуємо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-000022-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 19 серпня 2019 18:05
На дискримінаційні умови
Шановний Замовник!
1. Додатком 1 тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт.

Разом з тим, хочемо повідомити, що дана вимога не стосується даного предмета закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг (Послуги з встановлення системи протипожежного захисту).
Наявність електротехнічної лабораторії передбачена для іншого виду послуг з окремим класифікатором: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Електротехнічні лабораторії атестуються згідно із Законом України "Про метрологіяю та метрологічну діяльність" та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою;
- перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтраллю;
- вимірювання значення опору ізоляції;
- перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В тощо.
Таким чином, електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацією та жодного відношення до проектування, монтажу та пуско-налагоджування автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей не має.
Звертаємо вашу увагу, що послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Таким чином, учасники мають надавати послуги зі встановлення сигналізації та пуско-налагоджування на підставі отриманої ним ліцензії.

2. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".

Відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.

При цьому, відповідно до додатку 2 тендерної документації при наявності проектної документації на влаштування протипожежних систем, що розроблялась попередньо, застосовується обладнання, передбачене специфікацією наявними проектами.
Дозволяється передбачати пропозиціями учасника заміну обладнання та матеріалів на альтернативне, що відповідає вимогам нормативно-правових актів та має в наявності діючий сертифікат відповідності.
Разом з тим, Замовником не надано жодної інформації, необхідної для розрахунку договірної ціни та кошторисних документів.
Не надано відомості обсягів робіт або інших даних, необхідних для виконання розрахунку.
Замовником у тендерній документації не надано жодної інформації про наявність проектної документації, запропонованого обладнання тощо.

Без надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не опублікована Замовником у тендерній документації Учасник не має можливості коректно розрахувати ціну тендерної пропозиції та прийняти участь в Процедурі закупівлі.
Можемо припустити, що Замовником навмисне не додані документи технічної частини документації з метою дискримінації небажаних учасників.

Таким чином, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, зокрема, оприлюднити всю інформацію, необхідну для розрахунку учасником тендерної пропозиції.

3. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації до закінчення строку подачі пропозиції Учасник повинен ознайомитись з об’єктом, на якому буде встановлюватися система протипожежного захисту. Для підтвердження огляду об’єкта Учасник повинен надати в своїй тендерній пропозиції лист підписаний директором або завгоспом закладу щодо відвідування та ознайомлення Учасника з об’єктом.
Вважаємо, що вимога щодо надання листа, підписана представниками Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників.
Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі.
У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження.

Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника.

Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення відповідної інфомації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 16:29
В тендерній документації по-перше є номер телефону за яким можна отримати відповіді по технічним питанням. Щодо обсягів послуг по яким Учасники мають можливість обрахувати вартість своєї пропозиції, якщо проектна-кошторисна документація відсутня, то вона робиться за рахунок Виконавця та враховується в загальну суму пропозиції. Це технічні вимоги які учасник може з'ясувати зі спеціалістом інженерної групи управління освіти, номер телефона прописан в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Щодо дискримінації в тендерній документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 259 798,36
UAH з ПДВ
1 259 798,36
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 497 717,23
UAH з ПДВ
1 497 717,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 20:06
Електронний підпис
30 серпня 2019 20:04
Рішення 1.JPG
30 серпня 2019 20:04
довідка_1.jpg
30 серпня 2019 20:04
довідка.jpg
30 серпня 2019 20:04
Рішення.jpg
30 серпня 2019 20:04
Опис.jpg
30 серпня 2019 20:04
статут.pdf
30 серпня 2019 20:04
Довідка №4-ОПП.JPG
30 серпня 2019 20:04
Відості з ЄДРПОУ0002.jpg
30 серпня 2019 20:04
Відості з ЄДРПОУ0001.jpg
30 серпня 2019 20:04
Витяг ПДВ.jpg

Публічні документи

30 серпня 2019 17:00
Електронний підпис
30 серпня 2019 16:59
Трудові та накази.pdf
30 серпня 2019 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 16:59
Статут ДС.pdf
30 серпня 2019 16:59
Сертифікати.pdf
30 серпня 2019 16:59
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 16:59
Про санкції.pdf
30 серпня 2019 16:59
Про можливість виїзду.pdf
30 серпня 2019 16:59
Пояснювальна довідка.pdf
30 серпня 2019 16:59
Повірка приладів.pdf
30 серпня 2019 16:59
Ліцензія ДСНС.pdf
30 серпня 2019 16:59
Кошторис.pdf
30 серпня 2019 16:59
ІСО 9001 2015.pdf
30 серпня 2019 16:59
Довідка з банку.pdf
30 серпня 2019 16:59
Баланс 2 кв. 2019р..pdf
30 серпня 2019 16:59
Аналогічні договори.pdf
30 серпня 2019 16:59
Акт обстеження 495.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 14:15
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:14
пропозиція(переможець).pdf
17 вересня 2019 14:14
МВС.pdf
17 вересня 2019 14:14
Довідка.zip
17 вересня 2019 14:14
Довідка.pdf.p7s
17 вересня 2019 14:14
Довідка.pdf
17 вересня 2019 14:14
public_doc.pdf
17 вересня 2019 14:14
public_doc.p7s
09 вересня 2019 17:31
Електронний підпис
09 вересня 2019 17:30
кошториси.pdf
02 вересня 2019 08:59
1111.pdf
02 вересня 2019 08:59
сертифікати 1.pdf
02 вересня 2019 08:59
технічне.pdf
02 вересня 2019 08:59
Статут.pdf
02 вересня 2019 08:59
ст.17.pdf
02 вересня 2019 08:59
працівники.pdf
02 вересня 2019 08:59
повноваження оригінал.pdf
02 вересня 2019 08:59
пдв новий ох-004.pdf
02 вересня 2019 08:59
огляд.pdf
02 вересня 2019 08:59
обладнання.pdf
02 вересня 2019 08:59
ліцензія.pdf
02 вересня 2019 08:59
Ліцензія ДАБІ.pdf
02 вересня 2019 08:59
листи та проект.pdf
02 вересня 2019 08:59
Лабораторія.pdf
02 вересня 2019 08:59
Копія-Паспорт.pdf
02 вересня 2019 08:59
інші.pdf
02 вересня 2019 08:59
звіт до ісо.pdf
02 вересня 2019 08:59
ду.pdf
02 вересня 2019 08:59
Договір оренди Ох 004.pdf
02 вересня 2019 08:59
довідка про учасника.pdf
02 вересня 2019 08:59
Декларація.pdf
02 вересня 2019 08:59
відгук 439 Голосієво.pdf
02 вересня 2019 08:59
аналогічний досвід.pdf
02 вересня 2019 08:59
аналогічний 439.pdf
02 вересня 2019 08:59
банкрутство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 1 200 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 12:58
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Відхилено 1 259 798,36
UAH з ПДВ
07 вересня 2019 20:47
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 1 497 717,23
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
1 497 717,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 15:29
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 15:09
Дод угода.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 18:16
кошторисна документація.pdf укладений
01 жовтня 2019 18:15
Договір.pdf укладений
01 жовтня 2019 17:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 605
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML