Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗДО № 495, вул. О. Теліги, 43-а, м. Київ
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-08-15-000022-b ● 7af7b20e2bd243dfb2ec70883d4ee919
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 02:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 14:16 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,28% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗДО № 495, вул. О. Теліги, 43-а, м. Київ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗДО № 495, вул. О. Теліги, 43-а, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04086, Україна, місто Київ, Київ, вул. О. Теліги, 43-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 18:07 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 16 серпня 2019 15:22
Дата відповіді: 16 серпня 2019 18:08
Просимо надати тендерну документацію.
Відповідь: Строк подання пропозицій подовжено. Тендерна документація оприлюднена. Дякуємо
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-15-000022-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 19 серпня 2019 18:05
На дискримінаційні умови
Шановний Замовник!
1. Додатком 1 тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт.
Разом з тим, хочемо повідомити, що дана вимога не стосується даного предмета закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг (Послуги з встановлення системи протипожежного захисту).
Наявність електротехнічної лабораторії передбачена для іншого виду послуг з окремим класифікатором: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Електротехнічні лабораторії атестуються згідно із Законом України "Про метрологіяю та метрологічну діяльність" та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою;
- перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтраллю;
- вимірювання значення опору ізоляції;
- перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В тощо.
Таким чином, електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацією та жодного відношення до проектування, монтажу та пуско-налагоджування автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей не має.
Звертаємо вашу увагу, що послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Таким чином, учасники мають надавати послуги зі встановлення сигналізації та пуско-налагоджування на підставі отриманої ним ліцензії.
2. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
При цьому, відповідно до додатку 2 тендерної документації при наявності проектної документації на влаштування протипожежних систем, що розроблялась попередньо, застосовується обладнання, передбачене специфікацією наявними проектами.
Дозволяється передбачати пропозиціями учасника заміну обладнання та матеріалів на альтернативне, що відповідає вимогам нормативно-правових актів та має в наявності діючий сертифікат відповідності.
Разом з тим, Замовником не надано жодної інформації, необхідної для розрахунку договірної ціни та кошторисних документів.
Не надано відомості обсягів робіт або інших даних, необхідних для виконання розрахунку.
Замовником у тендерній документації не надано жодної інформації про наявність проектної документації, запропонованого обладнання тощо.
Без надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не опублікована Замовником у тендерній документації Учасник не має можливості коректно розрахувати ціну тендерної пропозиції та прийняти участь в Процедурі закупівлі.
Можемо припустити, що Замовником навмисне не додані документи технічної частини документації з метою дискримінації небажаних учасників.
Таким чином, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, зокрема, оприлюднити всю інформацію, необхідну для розрахунку учасником тендерної пропозиції.
3. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації до закінчення строку подачі пропозиції Учасник повинен ознайомитись з об’єктом, на якому буде встановлюватися система протипожежного захисту. Для підтвердження огляду об’єкта Учасник повинен надати в своїй тендерній пропозиції лист підписаний директором або завгоспом закладу щодо відвідування та ознайомлення Учасника з об’єктом.
Вважаємо, що вимога щодо надання листа, підписана представниками Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників.
Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі.
У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження.
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення відповідної інфомації.
Розгорнути
Згорнути
1. Додатком 1 тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт.
Разом з тим, хочемо повідомити, що дана вимога не стосується даного предмета закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг (Послуги з встановлення системи протипожежного захисту).
Наявність електротехнічної лабораторії передбачена для іншого виду послуг з окремим класифікатором: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Електротехнічні лабораторії атестуються згідно із Законом України "Про метрологіяю та метрологічну діяльність" та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою;
- перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтраллю;
- вимірювання значення опору ізоляції;
- перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В тощо.
Таким чином, електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацією та жодного відношення до проектування, монтажу та пуско-налагоджування автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей не має.
Звертаємо вашу увагу, що послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Таким чином, учасники мають надавати послуги зі встановлення сигналізації та пуско-налагоджування на підставі отриманої ним ліцензії.
2. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
При цьому, відповідно до додатку 2 тендерної документації при наявності проектної документації на влаштування протипожежних систем, що розроблялась попередньо, застосовується обладнання, передбачене специфікацією наявними проектами.
Дозволяється передбачати пропозиціями учасника заміну обладнання та матеріалів на альтернативне, що відповідає вимогам нормативно-правових актів та має в наявності діючий сертифікат відповідності.
Разом з тим, Замовником не надано жодної інформації, необхідної для розрахунку договірної ціни та кошторисних документів.
Не надано відомості обсягів робіт або інших даних, необхідних для виконання розрахунку.
Замовником у тендерній документації не надано жодної інформації про наявність проектної документації, запропонованого обладнання тощо.
Без надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не опублікована Замовником у тендерній документації Учасник не має можливості коректно розрахувати ціну тендерної пропозиції та прийняти участь в Процедурі закупівлі.
Можемо припустити, що Замовником навмисне не додані документи технічної частини документації з метою дискримінації небажаних учасників.
Таким чином, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, зокрема, оприлюднити всю інформацію, необхідну для розрахунку учасником тендерної пропозиції.
3. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації до закінчення строку подачі пропозиції Учасник повинен ознайомитись з об’єктом, на якому буде встановлюватися система протипожежного захисту. Для підтвердження огляду об’єкта Учасник повинен надати в своїй тендерній пропозиції лист підписаний директором або завгоспом закладу щодо відвідування та ознайомлення Учасника з об’єктом.
Вважаємо, що вимога щодо надання листа, підписана представниками Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників.
Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі.
У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження.
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення відповідної інфомації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 16:29
В тендерній документації по-перше є номер телефону за яким можна отримати відповіді по технічним питанням. Щодо обсягів послуг по яким Учасники мають можливість обрахувати вартість своєї пропозиції, якщо проектна-кошторисна документація відсутня, то вона робиться за рахунок Виконавця та враховується в загальну суму пропозиції. Це технічні вимоги які учасник може з'ясувати зі спеціалістом інженерної групи управління освіти, номер телефона прописан в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Щодо дискримінації в тендерній документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" |
1 259 798,36
UAH з ПДВ
|
1 259 798,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 497 717,23
UAH з ПДВ
|
1 497 717,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 12:58
|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" #33442495 |
Відхилено |
1 259 798,36
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2019 20:47
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
1 497 717,23
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2019 15:09
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 18:16
|
кошторисна документація.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 18:15
|
Договір.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 17:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 605 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |