Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Руслан Чорноконь +380442862705 chornik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 1 430 656,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 153,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 17:46 |
Додаток_5_пропозицiя.doc |
14 серпня 2019 17:46 |
Додаток_7_ переможець.doc |
14 серпня 2019 17:46 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc |
14 серпня 2019 17:46 |
ТД_обстеження мосту.doc |
14 серпня 2019 17:46 |
Додаток_4_правомочнiсть.doc |
14 серпня 2019 17:46 |
Додаток_2_ст.17.doc |
14 серпня 2019 17:46 |
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc |
14 серпня 2019 17:46 |
Додаток_6_договiр.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000029 ● cf6d5eff929f4af3a653ad772123400a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 № 164
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-14-002325-a 14.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-10-01 10:16:25
Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-14-002325-a
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст»» (далі – Замовник) оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-14-002325-a (далі – Висновок).
Висновком встановлено, що при проведені аналізу документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.
Так, тендерним комітетом Замовника за результатом розгляду заявки щодо потреби у закупівлі послуг з спеціального обстеження в наслідок непередбачуваної події на Парковому пішохідному мосту через р. Дніпро на о. Труханів в м. Києві, було сформовано тендерну документацію з розрахунком кількості та орієнтованої вартості, на суму 1 430 656,02 грн. з ПДВ. Відповідно до очікуваної вартості, визначено процедуру закупівлі «відкриті торги».
Щодо порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в частині не накладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів варто зазначити наступне.
Вищевказаними наказом затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми оголошення про проведення відкритих торгів. Визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Підприємством «Київавтошляхміст» 14.08.2019 р. було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю за №UA-2019-08-14-002325-a. Під час оприлюднення, була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів. Електронний цифровий підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro.
На даний час, закупівля UA-2019-08-14-002325-a перебуває на стадії «Пропозиції розглянуті» відтак повторне накладення ЕЦП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію є технічно не можливим.
Підкреслимо, що на прикріпленому підприємством «Київавтошляхміст» повідомлення про намір укласти договір (протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.09.2019) електронний цифровий підпис успішно накладено.
Разом з тим, слід зазначити, що згідно Висновку, за результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Крім того, оприлюднення інформації про закупівлі є проміжною стадією, а не кінцевою, щодо оголошення на проведення процедури торгів, то сама по собі відсутність електронно-цифрового підпису у оголошенні, враховуючи, що саме оголошення було опубліковано, жодним чином не вплинуло на процедуру проведення закупівлі, подання учасниками тендерних пропозицій, проведення електронного аукціону, визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та переможця, відповідно до вимог законодавства.
У зв’язку з цим ПРОСИМО:
1. Врахувати аргументовані нами доводи щодо відсутності складу порушень, зазначених у Висновку.
2. Відмінити зобов’язання щодо усунення порушень, зазначене в результативній частині Висновку.
Голова тендерного комітету В.О. Виноградов
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШИМАНОВСЬКОГО" |
1 429 000,00
UAH з ПДВ
|
1 429 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Містпроект" |
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
1 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШИМАНОВСЬКОГО" #36861591 |
Переможець |
1 429 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:41
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:41
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШИМАНОВСЬКОГО" #36861591 |
1 429 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2019 16:05
|
Додаткова угода 1 обстеження.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2019 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 16:13
|
10-38 ТОВ УІСК Шимановского.pdf | укладений |
15 жовтня 2019 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 10-38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |