Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з спеціального обстеження в наслідок непередбачуваної події на Парковому пішохідному мосту через р. Дніпро на о. Труханів в м. Києві (код за ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Очікувана вартість
1 430 656,02 UAH
UA-2019-08-14-002325-a c46708b5dd5945868a02ad433f6c29a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Руслан Чорноконь

+380442862705 chornik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Руслан Чорноконь
+380442862705
chornik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 14:53
Очікувана вартість: 1 430 656,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 153,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з спеціального обстеження в наслідок непередбачуваної події на Парковому пішохідному мосту через р. Дніпро на о. Труханів в м. Києві (код за ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 17:46
Додаток_5_пропозицiя.doc
14 серпня 2019 17:46
Додаток_7_ переможець.doc
14 серпня 2019 17:46
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
14 серпня 2019 17:46
ТД_обстеження мосту.doc
14 серпня 2019 17:46
Додаток_4_правомочнiсть.doc
14 серпня 2019 17:46
Додаток_2_ст.17.doc
14 серпня 2019 17:46
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
14 серпня 2019 17:46
Додаток_6_договiр.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000029 ● cf6d5eff929f4af3a653ad772123400a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 № 164
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-14-002325-a 14.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-01 10:16:25

Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-14-002325-a

Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст»» (далі – Замовник) оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-14-002325-a (далі – Висновок).
Висновком встановлено, що при проведені аналізу документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.
Так, тендерним комітетом Замовника за результатом розгляду заявки щодо потреби у закупівлі послуг з спеціального обстеження в наслідок непередбачуваної події на Парковому пішохідному мосту через р. Дніпро на о. Труханів в м. Києві, було сформовано тендерну документацію з розрахунком кількості та орієнтованої вартості, на суму 1 430 656,02 грн. з ПДВ. Відповідно до очікуваної вартості, визначено процедуру закупівлі «відкриті торги».
Щодо порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в частині не накладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів варто зазначити наступне.
Вищевказаними наказом затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми оголошення про проведення відкритих торгів. Визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Підприємством «Київавтошляхміст» 14.08.2019 р. було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю за №UA-2019-08-14-002325-a. Під час оприлюднення, була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів. Електронний цифровий підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro.
На даний час, закупівля UA-2019-08-14-002325-a перебуває на стадії «Пропозиції розглянуті» відтак повторне накладення ЕЦП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію є технічно не можливим.
Підкреслимо, що на прикріпленому підприємством «Київавтошляхміст» повідомлення про намір укласти договір (протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.09.2019) електронний цифровий підпис успішно накладено.
Разом з тим, слід зазначити, що згідно Висновку, за результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Крім того, оприлюднення інформації про закупівлі є проміжною стадією, а не кінцевою, щодо оголошення на проведення процедури торгів, то сама по собі відсутність електронно-цифрового підпису у оголошенні, враховуючи, що саме оголошення було опубліковано, жодним чином не вплинуло на процедуру проведення закупівлі, подання учасниками тендерних пропозицій, проведення електронного аукціону, визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та переможця, відповідно до вимог законодавства.

У зв’язку з цим ПРОСИМО:
1. Врахувати аргументовані нами доводи щодо відсутності складу порушень, зазначених у Висновку.
2. Відмінити зобов’язання щодо усунення порушень, зазначене в результативній частині Висновку.


Голова тендерного комітету В.О. Виноградов





Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Абзацу другого пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШИМАНОВСЬКОГО" 1 429 000,00
UAH з ПДВ
1 429 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Містпроект" 1 430 000,00
UAH з ПДВ
1 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 13:40
Додаток 7.pdf
29 серпня 2019 13:44
Додаток_5 (1).pdf
28 серпня 2019 13:56
Додаток_5.pdf
28 серпня 2019 13:56
Додаток_2.pdf
28 серпня 2019 13:56
Додаток_6.pdf
28 серпня 2019 13:56
Додаток_1.pdf
28 серпня 2019 13:56
Додаток_3.pdf
28 серпня 2019 13:56
Додаток_4.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 18:22
1-2-1_Квал.свідоцтва.pdf
28 серпня 2019 18:21
1-2-1_Квал.свідоцтва.pdf
28 серпня 2019 18:01
Дод.6_проект договору.pdf
28 серпня 2019 18:01
4-3_Статут.pdf
28 серпня 2019 18:01
Дод.2_2_1-2_7.pdf
28 серпня 2019 18:01
1_1-1_3.pdf
28 серпня 2019 18:01
1_2б-1_Наказ Вітрук.pdf
28 серпня 2019 18:01
1_2б-3_Наказ Галушка.pdf
28 серпня 2019 18:01
1_2б-2_Наказ Бачинська.pdf
28 серпня 2019 18:01
1_2б-4_Наказ Щербина.pdf
28 серпня 2019 18:01
Дод.5_тенд.пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШИМАНОВСЬКОГО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Містпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШИМАНОВСЬКОГО"
#36861591
Переможець 1 429 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШИМАНОВСЬКОГО"
#36861591
1 429 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 16:05
Додаткова угода 1 обстеження.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 16:13
10-38 ТОВ УІСК Шимановского.pdf укладений
15 жовтня 2019 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 10-38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML