Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне АМ (13-25), вугілля кам’яне АС (6-13) (Джерело фінансування закупівлі - додаткова дотація на енергоносії; кошти місцевого бюджету; кошти спец фонду (власні кошти); відшкодування орендарів)
Очікувана вартість
1 049 500,00 UAH
UA-2019-08-14-002171-a 0604cad10f8946bb9f310f80495d0664
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Євгенович Діденко

+380979667437 nvorcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Нововоронцовська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004048
Місцезнаходження: 74200, Україна , Херсонська обл., смт Нововоронцовка, вул. Гагаріна, 64
Контактна особа: Олег Євгенович Діденко
+380979667437
nvorcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 14:27
Очікувана вартість: 1 049 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31485 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 тонни
Вугілля кам’яне АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74200, Україна, Херсонська область, смт. Нововоронцовка, вул Гагаріна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
100 тонни
Вугілля кам’яне АС (6-13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74200, Україна, Херсонська область, смт. Нововоронцовка, вул Гагаріна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 18:21
Додаток 4.pdf
21 серпня 2019 18:21
Перелік змін до ТД .pdf
21 серпня 2019 18:21
Додаток 1.pdf
21 серпня 2019 18:21
Зміни до тендерної документації.pdf
21 серпня 2019 18:21
Додаток 2.pdf
21 серпня 2019 18:21
Додаток 5.pdf
21 серпня 2019 18:21
Додаток 3.pdf
21 серпня 2019 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 18:21
Додаток 4.pdf
14 серпня 2019 16:54
Додаток 4.pdf
21 серпня 2019 18:21
Перелік змін до ТД .pdf
20 серпня 2019 15:52
Перелік змін до ТД.pdf
21 серпня 2019 18:21
Додаток 1.pdf
14 серпня 2019 16:54
Додаток 1.pdf
21 серпня 2019 18:21
Зміни до тендерної документації.pdf
20 серпня 2019 15:52
Зміни до тендерної документації.pdf
14 серпня 2019 16:54
Тендерна документація.pdf
21 серпня 2019 18:21
Додаток 2.pdf
20 серпня 2019 15:52
Додаток 2..pdf
14 серпня 2019 16:54
Додаток 2.pdf
21 серпня 2019 18:21
Додаток 5.pdf
14 серпня 2019 16:54
Додаток 5.pdf
21 серпня 2019 18:21
Додаток 3.pdf
20 серпня 2019 15:52
Додаток 3..pdf
14 серпня 2019 16:54
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 серпня 2019 10:49
Дата відповіді: 19 серпня 2019 10:23
Шановний Замовнику! Вимога щодо надання документів від виробника товару є дискримінаційною так як обмежує коло учасників, які закуповують вугілля у постачальників на теріторії України. Зазаначаємо, що виробництво вугілля марки А не здійснюється на теріторії України так як місце видобування антациту знаходиться на непідконтрольній Укріїнській владі теріторії. Учасники не можут зобовязовувати своїх постачальників надавати документи від виробника, зокрема листи та інши документи. Просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги. Крім того, сертифікат походження є також дискримінаційною вимогою, адже отримати його зможуь тільки ти особи які мають договори з виробником та самстійно експортують вуггілля.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Вдячні за питання. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації назва предмету закупівлі – " ДК 021:2015 - 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне АМ (13-25), вугілля кам’яне АС (6-13)". Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та детальний опис основних технічних характеристик товару. Для підтвердження відповідності вищезазначеним критеріям учасник надає документи, зазначені у тендерній документації. Додаток 3 тендерної документації містить перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.

Відповідно до додатку №3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати наступні документи:
Гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки, а також повинна бути зазначена інформація про походження вугілля, виробника товару (його телефон, адреса).
Гарантійний лист від учасника датований не раніше публікації даного оголошення про проведення відкритих торгів адресований на ім’я замовника торгів, в якому зазначено безумовну можливість забезпечити Замовника товаром в повному обсязі (дана вимога жодним чином не спрямована на перешкоджання участі у тендері, а зумовлена лише теперішнім станом на енергетичному ринку України та обов’язком замовника торгів забезпечити стале проходження опалювального періоду у закладі.
Засвідчені виробником або постачальником товару чинні на момент подання пропозицій сканкопії з оригіналів сертифікатів якості та походження на марки вугілля, що передбачені згідно цієї документації.
Інформаційна довідка складена у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист від виробника товару, адресований на ім’я постачальника (безпосереднього постачальника або іншого суб’єкта господарювання, який є постачальником для безпосереднього постачальника товару учаснику процедури закупівлі) для учасника процедури закупівлі або на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право (надано дозвіл) використання вищевказаних документів (копії сертифікатів якості та походження на марки вугілля, що передбачена цією документацією) для участі у вказаній процедурі закупівлі. Також у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору між виробником або постачальником та учасником торгів (чинного протягом 2019 року), яка має бути завірена мокрими печатками та підписами сторін.
Отже, учасником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника та перешкоджає йому взяти участь у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення в цій частині.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 серпня 2019 11:34
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:59
Вимога щодо надання документів від виробника товару є дискримінаційною так як обмежує коло учасників, які закуповують вугілля у постачальників на теріторії України. Зазаначаємо, що виробництво вугілля марки А не здійснюється на теріторії України так як місце видобування антациту знаходиться на непідконтрольній Укріїнській владі теріторії. Учасники не можут зобовязовувати своїх постачальників надавати документи від виробника, зокрема листи та інши документи. Вказане підтверджується позицією АМКУ (рішення № 764-р/пк-ск від 16.05.2013 року,рішення № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 року,рішення № 217-р/пк-ск від 20.02.2014 року,рішення № 1623-р/пк-ск від 01.10.2013 року) Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги. Крім того, зазначаемо, що сертифікат походження є також дискримінаційною вимогою, адже отримати його зможуть тільки особи, які мають прями договори з виробником та самстійно експортують вуггілля. Розьяснюємо, що сертифікат походження видається відповідним органом, на території держави у якій виробляється/видобувається товар, на підставі звернення після внесення плати. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу задля додержання вимог ст. 3 ЗУ "про публічні закупівлі" та інших положень закону. У разі відмови будемо вимушені звернутися до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вдячні за питання. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації назва предмету закупівлі – " ДК 021:2015 - 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне АМ (13-25), вугілля кам’яне АС (6-13)". Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та детальний опис основних технічних характеристик товару. Для підтвердження відповідності вищезазначеним критеріям учасник надає документи, зазначені у тендерній документації. Додаток 3 тендерної документації містить перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Відповідно до додатку №3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати наступні документи:
Гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки, а також повинна бути зазначена інформація про походження вугілля, виробника товару (його телефон, адреса); Гарантійний лист від учасника датований не раніше публікації даного оголошення про проведення відкритих торгів адресований на ім’я замовника торгів, в якому зазначено безумовну можливість забезпечити Замовника товаром в повному обсязі (дана вимога жодним чином не спрямована на перешкоджання участі у тендері, а зумовлена лише теперішнім станом на енергетичному ринку України та обов’язком замовника торгів забезпечити стале проходження опалювального періоду у закладі; Засвідчені виробником або постачальником товару чинні на момент подання пропозицій сканкопії з оригіналів сертифікатів якості або паспорту якості, або сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марки вугілля; Інформаційна довідка складена у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист від виробника товару, адресований на ім’я постачальника (безпосереднього постачальника або іншого суб’єкта господарювання, який є постачальником для безпосереднього постачальника товару учаснику процедури закупівлі) для учасника процедури закупівлі або на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право (надано дозвіл) використання вищевказаних документів (копії сертифікатів якості та походження на марки вугілля, що передбачена цією документацією) для участі у вказаній процедурі закупівлі. Також у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору між виробником або постачальником та учасником торгів (чинного протягом 2019 року), яка має бути завірена мокрими печатками та підписами сторін.
20 серпня 2019 року було затверджено зміни до тендерної документації й відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу. Пропонуємо Вам ознайомитися із змінами до тендерної документації.
Крім того, Вами зроблено посилання на рішення уповноваженого органу з розгляду скарг проте в сфері державних закупівель, що не є актуальними на сьогоднішню дату. Отже, учасником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника та перешкоджає йому взяти участь у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення в цій частині.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-14-002171-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ШАТАНЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:40930545
Дата подання: 13 вересня 2019 20:56
Порушення
Порушення
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 20:33

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 20:56
Платіжне доручення.PDF
13 вересня 2019 20:56
Скарга.PDF
13 вересня 2019 20:56
Додаток №4.PDF
13 вересня 2019 20:56
Додаток № 5.PDF
13 вересня 2019 20:56
Перелік змін.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" 947 690,00
UAH з ПДВ
937 195,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШАТАНЕЛЬ" 966 000,00
UAH з ПДВ
945 505,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС 1 023 660,00
UAH з ПДВ
1 023 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАЧ-2018" 1 045 000,00
UAH з ПДВ
1 045 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 14:30
Електронний підпис
03 вересня 2019 20:42
ПРОПОЗИЦІЯ АУКЦІОНУ
29 серпня 2019 18:03
Електронний підпис
29 серпня 2019 17:37
56.Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 17:37
54. Лист від виробника.pdf
29 серпня 2019 17:37
51. Сертиф.походж.на АС.pdf
29 серпня 2019 17:37
50. Сертиф.походж.на АМ.pdf
29 серпня 2019 17:37
47. Лист відгук.на 153.pdf
29 серпня 2019 17:37
46.Лист відгук на 80 дог..pdf
29 серпня 2019 17:37
43.УДК на АМ 13.25.pdf
29 серпня 2019 17:37
57.Банківська гарантія.pdf
29 серпня 2019 17:37
42.УДК на АС 6.13..pdf
29 серпня 2019 17:37
40.Дог.Стародуб.ваги.pdf
29 серпня 2019 17:37
25.Відомості учасника.pdf
29 серпня 2019 17:37
1.1.Реєстр документів..pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 22:37
Електронний підпис
29 серпня 2019 22:37
Банківська гарантія.rar
29 серпня 2019 22:37
80B28F98-098A-43A3-842B-B0B8CC2F55E2.rtf
29 серпня 2019 22:37
Реэстр.pdf
29 серпня 2019 22:37
Інши документи.pdf
29 серпня 2019 22:37
Сертифікати.pdf
29 серпня 2019 22:37
Статут.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 15:10
Довідки по ст.17
11 вересня 2019 16:30
Довідка МВС
11 вересня 2019 16:30
Довідка ДФС
29 серпня 2019 20:06
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:04
Доверенность Джанинян.rar
29 серпня 2019 20:04
Посвідчення якості АС.pdf
29 серпня 2019 20:04
Сертификат якості АС.pdf
29 серпня 2019 20:04
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕПЛОЮГ"

ПП "ШАТАНЕЛЬ"

ПП ЕНЕРГОАВЕРС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАЧ-2018"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕПЛОЮГ"
#41630430
Відхилено 937 195,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ШАТАНЕЛЬ"
#40930545
Відхилено 945 505,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 14:26
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
Переможець 1 023 660,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:40

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТЕПЛОЮГ" #41630430

№ рішення у справі

65/47-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
1 023 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 16:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 14:46
Договір.pdf укладений
15 жовтня 2019 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та в тексті укладеного договору КЗ «Нововоронцовська центральна районна лікарня» в усіх відмінках замінити на КНП «Нововоронцовська центральна районна лікарня» Нововоронцовської районної ради.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: б№
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 023 660,00
UAH (в тому числі ПДВ 170 610,00 UAH)