Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 22830000-7 «Зошити» Зошит А4 (48 лист); зошит А4 (96 лист); зошит на пружині А4 (48 лист); зошит на пружині А4 (96 лист); зошит А5 (48 лист); зошит А5 (24 лист); зошит А5 (12 лист).
Очікувана вартість
5 005,00 UAH
UA-2019-08-14-002045-a ● 90acbf547438487fbfca8249ea1cfc9c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20201798 |
Місцезнаходження: | 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Новіцька +380968748706 internat@pretcher.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 5 005,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22830000-7: Зошити
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Зошит А4 (48лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
40 штука
Зошит А4 (96лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
15 штука
Зошит на пружині А4 (48лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
15 штука
Зошит на пружині А4 (96лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
30 штука
Зошит А5 (48лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
30 штука
Зошит А5 (24лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
30 штука
Зошит А5 (12лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 16:32 |
Договір зошити.doc | |
14 серпня 2019 16:32 |
Пропозиція (додаток1).doc | |
14 серпня 2019 16:32 |
Оголощення зошити.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:12
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно першої частини запитання повідомляємо наступне: Замовником в складі тендерної документації не було жодного посилання на будь-яку торгівельну марку, патент чи модель товару, натомість в Оголошенні до закупівлі зазначено Примітку, згідно якої всі посилання на марку, фірму, виробника, слід читати як вираз «або еквівалент».
Щодо частини 2 запитання Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. (веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
3. ФОП незалежно від системи оподаткування, так як і юридичні особи приймають участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Цінова пропозиція оцінюється з урахуванням всіх податків і зборів. Якщо Учасник не є платником ПДВ, то цей податок не додається. Значення має тільки остаточна ціна, незалежно від того буде вона з ПДВ, чи без ПДВ. Учасник надає свою цінову пропозицію, яка приймає участь в електронному аукціоні. Замовник розглядає Учасника, який за результатами аукціону надав найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності вимогам, зазначеним в оголошенні закупівлі.
Щодо частини 2 запитання Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. (веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
3. ФОП незалежно від системи оподаткування, так як і юридичні особи приймають участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Цінова пропозиція оцінюється з урахуванням всіх податків і зборів. Якщо Учасник не є платником ПДВ, то цей податок не додається. Значення має тільки остаточна ціна, незалежно від того буде вона з ПДВ, чи без ПДВ. Учасник надає свою цінову пропозицію, яка приймає участь в електронному аукціоні. Замовник розглядає Учасника, який за результатами аукціону надав найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності вимогам, зазначеним в оголошенні закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
2 063,10
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 14:35
|
Договір зошити.pdf | укладений |
03 вересня 2019 14:34
|