Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 22830000-7 «Зошити» Зошит А4 (48 лист); зошит А4 (96 лист); зошит на пружині А4 (48 лист); зошит на пружині А4 (96 лист); зошит А5 (48 лист); зошит А5 (24 лист); зошит А5 (12 лист).
Очікувана вартість
5 005,00 UAH
UA-2019-08-14-002045-a 90acbf547438487fbfca8249ea1cfc9c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Новіцька

+380968748706 internat@pretcher.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20201798
Місцезнаходження: 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13
Контактна особа: Світлана Миколаївна Новіцька
+380968748706
internat@pretcher.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 5 005,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22830000-7: Зошити


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Зошит А4 (48лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
40 штука
Зошит А4 (96лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
15 штука
Зошит на пружині А4 (48лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
15 штука
Зошит на пружині А4 (96лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
30 штука
Зошит А5 (48лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
30 штука
Зошит А5 (24лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
30 штука
Зошит А5 (12лист) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:32
Договір зошити.doc
14 серпня 2019 16:32
Пропозиція (додаток1).doc
14 серпня 2019 16:32
Оголощення зошити.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:12
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно першої частини запитання повідомляємо наступне: Замовником в складі тендерної документації не було жодного посилання на будь-яку торгівельну марку, патент чи модель товару, натомість в Оголошенні до закупівлі зазначено Примітку, згідно якої всі посилання на марку, фірму, виробника, слід читати як вираз «або еквівалент».
Щодо частини 2 запитання Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. (веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
3. ФОП незалежно від системи оподаткування, так як і юридичні особи приймають участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Цінова пропозиція оцінюється з урахуванням всіх податків і зборів. Якщо Учасник не є платником ПДВ, то цей податок не додається. Значення має тільки остаточна ціна, незалежно від того буде вона з ПДВ, чи без ПДВ. Учасник надає свою цінову пропозицію, яка приймає участь в електронному аукціоні. Замовник розглядає Учасника, який за результатами аукціону надав найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності вимогам, зазначеним в оголошенні закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 2 063,10
UAH з ПДВ
2 063,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 16:29
ЦП2.pdf
23 серпня 2019 16:29
_бум.бел.карт.Buromax.pdf
23 серпня 2019 16:29
_Бум-бел ФОП Зибнев.pdf
23 серпня 2019 16:29
Лист- згода.pdf
23 серпня 2019 16:29
ЛГ надан сертифікатів.pdf
23 серпня 2019 16:29
Довідка учасника.pdf
23 серпня 2019 16:29
Протокол.pdf
23 серпня 2019 16:29
Наказ.pdf
23 серпня 2019 16:29
_Довідка право підпису.pdf
23 серпня 2019 16:29
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 2 063,10
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 15:08

Документи

28 серпня 2019 15:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
2 063,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2019 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 14:35
Договір зошити.pdf укладений
03 вересня 2019 14:34