Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Нікопольської міської ради за адресою: вул. Електрометалургів, 3, м. Нікополь Дніпропетровської області
Очікувана вартість
2 319 226,27 UAH
UA-2019-08-14-001998-a d6be99ef3b134d51b818356cb94976a4
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бондарук

+380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052198
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3
Контактна особа: Наталя Бондарук
+380664388411
nata_bondaruk1981@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 15:50
Очікувана вартість: 2 319 226,27 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 957,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Нікопольської міської ради за адресою: вул. Електрометалургів, 3, м. Нікополь Дніпропетровської області (джерело фінансування: місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором проводяться за виконані роботи на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін та наданих Підрядником рахунків, протягом 5 (п’яти) банківських днів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:42
Перелік змін від 21.08.2019.docx
21 серпня 2019 16:49
ТД (в новій редакції від 21.08.2019).doc
14 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:22
Додаток № 2 до ТД.rar
14 серпня 2019 16:22
Додаток № 7 до ТД Проект договору. doc.doc
14 серпня 2019 16:22
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx
14 серпня 2019 16:22
ТД.doc
21 серпня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:42
Перелік змін від 21.08.2019.docx
21 серпня 2019 16:49
ТД (в новій редакції від 21.08.2019).doc
14 серпня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:22
Додаток № 2 до ТД.rar
14 серпня 2019 16:22
Додаток № 7 до ТД Проект договору. doc.doc
14 серпня 2019 16:22
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx
14 серпня 2019 16:22
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обгрунтування окремих умов тендерної документації
Дата подання: 16 серпня 2019 11:47
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:38
Окремі умови тендерної документації, що встановлять вимоги до підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, суперечать Закону України "Про публічні закупівлі" і штучно обмежують коло учасників, що можуть взяти у торгах, а саме: 1. Тендерною документацією передбачається надання учасником оригіналу довідки про відсутність виконавчих справ з органу виконавчої служби за юридичною адресою учасника. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено кваліфікаційні критерії, на підставі яких здійснюється оцінка тендерної пропозиції учасника. Невідповідність цим критеріям є підставою для відхилення тендерної пропозиції (ст. 30 Закону). Наявність чи відсутність виконавчих проваджень щодо учасника закупівлі не відноситься до передбачених Законом критеріїв закупівлі. Той факт, що учасник торгів бере участь у виконавчому провадженні, жодним чином не впливає на його спроможність виконати роботи, що становлять предмет закупівлі. Сама вимога допускає вільні тлумачення. Адже суб’єкт господарювання може брати участь у виконавчому провадженні і як боржник, і як стягувач, і як третя особа. У всіх випадках таке виконавче провадження стосується учасника, і, за таких обставин, він не зможе отримати довідку від виконавчої служби про відсутність виконавчих справ. Таким чином, вимога про надання зазначеної довідки у складі тендерної пропозиції створює штучні та нічим не обґрунтовані перешкоди для участі у відкритих торгах, а отже, і порушує принцип вільної конкуренції у публічних закупівлях. 2. Тендерною документацією (п. 6 р. ІІІ) встановлена вимога до виробника металопластикових конструкцій – здійснення господарської діяльності на території України не менше 3 років. Дана вимога не має будь-якого обґрунтування, яке відповідало б нормам законодавства про захист економічної конкуренції та про публічні закупівлі. Фактично вимога штучно перешкоджає участі у торгах, звужує коло учасників та робить закупівлю непрозорою і неконкурентною, що суперечить принципам публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Тендерною документацією (пп. 3 п. 1 та пп. 1 п. 2 Додатку №4) передбачено для підтвердження підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надання учасником оригіналів довідок, виданих уповноваженими органами, про те, що службова (посадова) особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів. Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Отже, вимоги замовника, якими він визначає форми підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції за ст. 17 вже при подачі тендерної пропозиції не передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» і суперечить йому в цій частині. Просимо надати нормативне обгрунтування включення до тендерної документації зазначених вимог або внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (стор. 6 тендерної документації закупівлі) встановлено вимогу про подання тендерної пропозиції в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: оригіналом довідки про відсутність виконавчих справ з органу виконавчої служби за юридичною адресою учасника.
Частиною 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, окрім виконання учасником закупівлі вимог ст.ст. 16 та 17 Закону відповідно до Тендерної документації замовника, Законом передбачено право останнього на визначення обов’язковості подання учасником в складі тендерної пропозиції іншої інформації відповідно до законодавства, які замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма чітко визначена ч. 3 ст. 22 Закону.
Враховуючи викладене, з метою перевірки фактичної можливості виконання учасником-переможцем (Підрядником) зобов’язань за договором, укладеним за результатами даної закупівлі, в частині відсутності відносно нього виконавчих проваджень, за якими учасник є стороною-боржником виконавчого провадження, що може призвести до арешту рахунків, майна останнього та повністю унеможливить виконання зобов’язань за договором. Прийнято рішення про внесення наступних змін до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, виклавши їх в наступній редакції:
«…- оригіналу довідки з органу виконавчої служби про відсутність виконавчих проваджень, за якими учасник закупівлі є стороною-боржником виконавчого провадження;».
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (стор. 10 тендерної документації закупівлі) встановлено вимогу про подання учасником в складі тендерної пропозиції Інформації-опису (у довільній формі) та копії документів на підтвердження ведення виробником металопластикових конструкцій господарської діяльності на території України не менше 3 років (завірені належним чином акти виконаних робіт або видаткові накладні, які підтверджують поставку металоконструкцій аналогічних з технічними характеристиками металоконструкцій даної закупівлі (але з урахуванням технічних можливостей минулих років) - за період з 2016 рік по 30.04.2019 року (не менше чотирьох з вищевказаних документів у сукупності)).
Дана вимога тендерної документації визначена Замовником на підставі ч. 3 ст. 22 Закону (тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) та обґрунтована наступним.
Розмір очікуваної вартості закупівлі 2 319 226,27 грн. – є значним. Строки для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі скорочені з урахуванням настання зимового періоду і для забезпечення енергозбереження будівлі.
Крім зазначеного, тендерним комітетом обов’язково у кожній закупівлі забезпечується ефективне використання коштів місцевого бюджету та їх освоєння впродовж відповідного бюджетного року.
Враховуючи викладене, а також для забезпечення проведення всього об’єму робіт по заміні вікон та дверей учасником та/або виробником, який має потужності для виконання всього обсягу закупівлі у встановлені строки, для забезпечення виготовлення якісних конструкцій, Замовник скористався своїм правом (ч. 3 ст. 22 Закону) та встановив в тендерній документації, в т.ч., вимогу про підтвердження досвіду ведення виробником металопластикових конструкцій господарської діяльності на території України не менше 3 років.
Окремо зауважено, що тендерним комітетом перед оголошенням даної процедури закупівлі було проаналізовано інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Так, наприклад:
- ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» (код 40207010) – проведення реєстрації юридичної особи: 30.12.2015;
- ТОВ «ЗАВОД СТЕКО» (код 38114294) – проведення реєстрації юридичної особи: 15.03.2012;
- ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» (код 39762659) - проведення реєстрації юридичної особи: 23.04.2015;
- ТОВ «ВЕКА-Україна» (код 34360838) - проведення реєстрації юридичної особи: 15.05.2006;
- ТОВ «ГУД ВІН XXI» (код 34016825) - проведення реєстрації юридичної особи: 15.02.2006.
Отже, встановлена Замовником в тендерній документації вимога щодо підтвердження ведення виробником металопластикових конструкцій господарської діяльності на території України не менше 3 років не порушує норм чинного законодавства про захист економічної конкуренції і публічні закупівлі та ніяким чином не перешкоджає участі у торгах суб’єктів господарювання у відповідній сфері.
По третьому пункту запитання прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону – Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тобто надати відповідь по третьому пункту запитання про внесення змін до тендерної документації закупівлі та задовольнити Вимогу по третьому пункту.


Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-001998-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 16 серпня 2019 11:43
Невідповідність окремих умов тендерної документації нормам Закону України "Про публічні закупівлі"
Окремі умови тендерної документації суперечать нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1. Тендерною документацією передбачається надання учасником оригіналу довідки про відсутність виконавчих справ з органу виконавчої служби за юридичною адресою учасника. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено кваліфікаційні критерії, на підставі яких здійснюється оцінка тендерної пропозиції учасника. Невідповідність цим критеріям є підставою для відхилення тендерної пропозиції (ст. 30 Закону). Наявність чи відсутність виконавчих проваджень щодо учасника закупівлі не відноситься до передбачених Законом критеріїв закупівлі. Той факт, що учасник торгів бере участь у виконавчому провадженні, жодним чином не впливає на його спроможність виконати роботи, що становлять предмет закупівлі. Сама вимога допускає вільні тлумачення. Адже суб’єкт господарювання може брати участь у виконавчому провадженні і як боржник, і як стягувач, і як третя особа. У всіх випадках таке виконавче провадження стосується учасника, і, за таких обставин, він не зможе отримати довідку від виконавчої служби про відсутність виконавчих справ. Таким чином, вимога про надання зазначеної довідки у складі тендерної пропозиції створює штучні та нічим не обґрунтовані перешкоди для участі у відкритих торгах, а отже, і порушує принцип вільної конкуренції у публічних закупівлях.

2. Тендерною документацією (п. 6 р. ІІІ) встановлена вимога до виробника металопластикових конструкцій – здійснення господарської діяльності на території України не менше 3 років. Дана вимога не має будь-якого обґрунтування, яке відповідало б нормам законодавства про захист економічної конкуренції та про публічні закупівлі. Фактично вимога штучно перешкоджає участі у торгах, звужує коло учасників та робить закупівлю непрозорою і неконкурентною, що суперечить принципам публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

3. Тендерною документацією (пп. 3 п. 1 та пп. 1 п. 2 Додатку №4) передбачено для підтвердження підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надання учасником оригіналів довідок, виданих уповноваженими органами, про те, що службова (посадова) особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Отже, вимоги замовника, якими він визначає форми підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції за ст. 17 вже при подачі тендерної пропозиції не передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» і суперечить йому в цій частині.
Зазначені вимоги, окрім того, що суперечать Закону, створюють штучні і нічим не обгрунтовані обмеження для участі у відкритих торгах, які, за таких умови, перестають бути відкритими, конкуретними та прозорими. Вимагаємо внесення змін до тендерної документації та приведення її у відповідність до норм законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2019 16:33
Вимогу задовольнити частково. Внести зміни до тендерної документації: Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції викласти в наступній редакції: «…- оригіналу довідки з органу виконавчої служби про відсутність виконавчих проваджень, за якими учасник закупівлі є стороною-боржником виконавчого провадження;». Внести зміни до тендерної документації відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону – Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тобто надати відповідь по третьому пункту запитання про внесення змін до тендерної документації закупівлі та задовольнити Вимогу по третьому пункту. В іншому Вимогу - відхилити.
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001998-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 06 вересня 2019 16:49
скасування протоколу №114 від 05.09.2019 р. про визнання ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД" переможцем закупівлі
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає, що під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД" проігноровано і не надано оцінки порушенням норм законодавства про публічні закупівлі та вимог тендерної документаці з боку даного учасника, які полягають у наступному:
1. Строк дії тендерної пропозиції, визначений учасником у тендерній пропозиції (90 днів), не відповідає мінімальному строку, встановленому тендерною документацією (90 робочих днів). Згідно з п. 4 р. ІІІ тендерної документації пропозиції, дійсні на коротший термін, відхиляються Замовником як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
2. «Лист про відсутність сертифікації» за вих. №2515 від 23.08.2019 щодо відсутності сертифікації на підвіконня містить накладення тексту.
3. Відсутній переклад на українську мову сертифікату Rosenheim.
4. Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на профілі сталеві гнуті, строк дії якого закінчився.
5. Зразки паспортів на вироби (віконні та дверні блоки) не підписані.
6. Відсутній аналогічний договір від 15.08.2018, акт про виконання якого наданий у складі тендерної пропозиції. Предмет аналогічного договору від 10.08.2018 р. не відповідає предмету закупівлі (заміна вікон). Цю невідповідність підтверджує також й наданий учасником акт прийняття виконаних будівельних робіт. Отже, відповідність пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» не підтверджено, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
7. Сертифікат проектувальника в частині кошторисної документації виданий 25.12.2013 р. У відповідності із ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» умовою чинності кваліфікаційного сертифікату є підвищення особою кваліфікації відповідно до законодавства не рідше одного разу на п’ять років. Учасником не надано документ, що підтверджує підвищення кваліфікації в зазначений вище строк інженером-проектувальником, якого він залучає до виконання робіт згідно із предметом закупівлі. Отже, учасником, якого замовник визнав переможцем, не підтверджено належним чином кваліфікацію інженерно-технічного працівника згідно із законодавством України. Відтак, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
8. Не надана копія сертифікату кошторисника, засвідченого його підписом та печаткою, як цього вимагає тендерна документація. Підписи кошторисника на кошторисній документації та на наказі про прийняття його на роботу відмінні один від одного.
Зазначені порушення свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД" кваліфікаційним вимогам, встановленим Законом України "Про публічні закупівлі", та вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. Згідно із ст. 30 Закону невідповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Ігнорування цих порушень Замовником має наслідком дискримінацію інших учасників відкритих торгів на користь одного учасника, який необгрунтовано визнаний переможцем торгів. Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 16,30 Закону України "Про публічні закупівлі", ТОВ "КАСКАД-СД" вимагає: 1. Скасувати протокол №114 від 05.09.2019 р., яким переможцем закупівлі визнано ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД". 2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. 3. Повернутися до розгляду пропозицій інших учасників, керуючись порядком, передбаченим законодавством про публічні закупівлі та тендерною документацією.
ТОВ "КАСКАД-СД" залишає за собою право звернутися до правоохоронних органів, органів, що здійснюють моніторинг публічних закупівель, до Антимонопольного комітету України з метою захисту порушених прав, як учасника торгів, надання правової оцінки переліченим фактам, а також іншим фактам і обставинам, що супроводжували дану закупівлю.
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В.С.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

21 серпня 2019 16:33
Протокол 21.08.19 № 106.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " ДНІПРОМЕГАБУД" 1 689 000,00
UAH з ПДВ
1 590 900,00
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 2 119 190,82
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" 1 788 000,00
UAH з ПДВ
1 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ 1 854 000,00
UAH з ПДВ
1 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 14:49
Електронний підпис
09 вересня 2019 14:37
Довідка ЄДР
09 вересня 2019 14:37
Довідка ДФС
09 вересня 2019 14:37
Довідка МВС
30 серпня 2019 17:09
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:49
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:45
37 Зразок паспорту.PDF
29 серпня 2019 15:45
37 Зразок паспорту 2.PDF
29 серпня 2019 15:45
132.imd
29 серпня 2019 15:45
39 Протокол горючести.pdf
29 серпня 2019 15:45
51 Додаток 3 п1_2_3.pdf
29 серпня 2019 15:45
35 Лист згода 24_1 день.pdf
29 серпня 2019 15:45
33 Дозвіл виробника.PDF
29 серпня 2019 15:45
32 Довідка ПП Екіпаж.PDF
29 серпня 2019 15:44
31 Ветровая Экипаж.pdf
29 серпня 2019 15:44
47 Додаток 6 Листи згоди.pdf
29 серпня 2019 15:44
30 СЕЕ на герметік.pdf
29 серпня 2019 15:44
44 Календарний графік.pdf
29 серпня 2019 15:44
43 Кошторис.pdf
29 серпня 2019 15:44
28 СЕЕ підвіконня.pdf
29 серпня 2019 15:44
27 СЕЕ на фурнітуру.pdf
29 серпня 2019 15:44
26 СЕЕ на_армування.pdf
29 серпня 2019 15:44
25 СЕЕ склопакети.pdf
29 серпня 2019 15:44
24 СЕЕ на профіль.pdf
29 серпня 2019 15:44
23 Сертифiкат14001.pdf
29 серпня 2019 15:44
23 Сертифiкат9001.pdf
29 серпня 2019 15:44
22 Сертифікат на виріб.pdf
29 серпня 2019 15:44
13 Проект договору.pdf
29 серпня 2019 15:44
11 Дозвіл.pdf
29 серпня 2019 15:44
10 Волик паспорт_ ІПН.pdf
29 серпня 2019 15:44
8 Наказ на директора.pdf
29 серпня 2019 15:44
6 Фін звіт 2018.pdf
29 серпня 2019 15:44
4 Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 15:44
2 Інформація Додаток 2.pdf
29 серпня 2019 15:44
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 16:57
Електронний підпис
29 серпня 2019 16:54
8.3. Наказ Кушнарьов В.С..pdf
29 серпня 2019 16:54
7. Фін звіт 2018 + квт№2.pdf
29 серпня 2019 16:54
6.1. Довідки з банків.pdf
29 серпня 2019 16:54
5. Витяг ПДВ.Pdf
29 серпня 2019 16:53
4.1. _Iнф._код_доступу.pdf
29 серпня 2019 16:53
4. Статут Каскад-СД.pdf
29 серпня 2019 16:53
3.4.7._Ст.17_ЄДР_бенефiцiар.pdf
29 серпня 2019 16:53
3.2.3. Накази працівники.pdf
29 серпня 2019 16:53
3.2.2. Охорона праці.pdf
29 серпня 2019 16:53
3.2. Довідка працівники.pdf
29 серпня 2019 16:53
3.1.5. Свідоцтва ТЗ.pdf
29 серпня 2019 16:52
2.6.1._Видатковi_накладнi.pdf
29 серпня 2019 16:52
2.18. Кошторис Никополь.pdf
29 серпня 2019 16:52
2.15._Гарантійний 5 років.pdf
29 серпня 2019 16:52
2.13. Зразки паспортів.pdf
29 серпня 2019 16:52
2.1._Довiдка_склад.pdf
29 серпня 2019 16:52
16.4. Листи згоди ПД.pdf
29 серпня 2019 16:52
14. Довідка ВДВС.pdf
29 серпня 2019 16:52
13. Проект договору.pdf
29 серпня 2019 16:51
12. Дозвіл ТОВ КАСКАД-СД.pdf
29 серпня 2019 16:51
11. Ліцензія Каскад-СД.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 16:34
Електронний підпис
29 серпня 2019 16:27
ТП.pdf
29 серпня 2019 16:27
смета.pdf
29 серпня 2019 16:27
Лист грантія 30.11.pdf
29 серпня 2019 16:27
Лист гарантія санкції.pdf
29 серпня 2019 16:26
Календарний графік.pdf
29 серпня 2019 16:26
Додаток 7 Договір.pdf
29 серпня 2019 16:26
Додаток 6.pdf
29 серпня 2019 16:26
Довідки з банків.pdf
29 серпня 2019 16:26
Довідка ст 17.pdf
29 серпня 2019 16:26
Довідка про банки.pdf
29 серпня 2019 16:26
Довідка працівники.pdf
29 серпня 2019 16:26
Довідка МТБ_договори.pdf
29 серпня 2019 16:26
Довідка 2019.pdf
29 серпня 2019 16:26
Довідка 2018.pdf
29 серпня 2019 16:26
133.imd
29 серпня 2019 16:26
Статут.pdf
29 серпня 2019 16:25
Протокол 9.PDF
29 серпня 2019 16:25
Протокол 5.PDF
29 серпня 2019 16:25
Паспорт та ІНН Яшуков.pdf
29 серпня 2019 16:25
Наказ на Яшукова.pdf
29 серпня 2019 16:25
Ліцензія.PDF
29 серпня 2019 16:25
Зразок паспортів.pdf
29 серпня 2019 16:25
Дозвіл від Виробника.pdf
29 серпня 2019 16:25
Дозвіл 3.pdf
29 серпня 2019 16:25
Дозвіл 2.pdf
29 серпня 2019 16:25
Дозвіл 1.pdf
29 серпня 2019 16:25
Витяг ПДВ.PDF
29 серпня 2019 16:25
Баланс 2018.pdf
29 серпня 2019 16:25
15 Лист від виробника.PDF
29 серпня 2019 16:25
10 Виснок СЕЕ фурнитуру.pdf
29 серпня 2019 16:25
9 Лист про армування.pdf
29 серпня 2019 16:25
3 Сертифікат фурнітура.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 17:59
29_Протокол 3281919.PDF
29 серпня 2019 17:59
35_СЕС фурнитура Winkhaus.pdf
29 серпня 2019 17:59
29_Протокол 3281719.PDF
29 серпня 2019 17:59
29_Протокол 3281619.PDF
29 серпня 2019 17:59
34_ СЕЕ на армування.pdf
29 серпня 2019 17:59
33_ СЕЕ склопакети.pdf
29 серпня 2019 17:58
32_ СЕЕ на профіль.pdf
29 серпня 2019 17:58
18_ Довідка з ДВС.pdf
29 серпня 2019 17:58
16_Дозвіл.pdf
29 серпня 2019 17:58
15_Лицензия.PDF
29 серпня 2019 17:58
14_Код ИНН Єфимов В.В..pdf
29 серпня 2019 17:58
13_Паспорт Єфимов В.В.pdf
29 серпня 2019 17:57
9_Протокол засновників.pdf
29 серпня 2019 17:57
7_Фін_звіт 2018.pdf
29 серпня 2019 17:57
4_Свідоцтво ПДВ.pdf
29 серпня 2019 17:57
3_Статут.pdf
29 серпня 2019 17:57
СТ 17.pdf
29 серпня 2019 17:57
Пропозиція.pdf
29 серпня 2019 17:57
Накази на працівників.pdf
29 серпня 2019 17:57
Листи згоди.pdf
29 серпня 2019 17:57
лист-гарантія санкції.pdf
29 серпня 2019 17:57
Лист захист довкілля.pdf
29 серпня 2019 17:57
Лист гарантія 5 років.pdf
29 серпня 2019 17:57
Кошторис.pdf
29 серпня 2019 17:56
календарний графік.pdf
29 серпня 2019 17:56
Договір з Євенков В.pdf
29 серпня 2019 17:56
Довідка про субпід.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 16:24
Електронний підпис
29 серпня 2019 16:23
Реєстр документів.pdf
29 серпня 2019 16:23
98. Інфо.лист ЕЦП.pdf
29 серпня 2019 16:23
95. Копія Витягу з ЄДР.pdf
29 серпня 2019 16:23
94. Копія Статуту.pdf
29 серпня 2019 16:23
89. Інфо.про учасника.pdf
29 серпня 2019 16:23
86. Копія фін.звітності.pdf
29 серпня 2019 16:23
79. 1001.imd
29 серпня 2019 16:22
71. Копія Дозволу.pdf
29 серпня 2019 16:22
70. Копія Ліцензії.pdf
29 серпня 2019 16:22
7. Довідка МТБ.pdf
29 серпня 2019 16:22
6. Довіреність Габелок.pdf
29 серпня 2019 16:22
54. Протокол Т089 09-18.PDF
29 серпня 2019 16:22
53. Протокол Т088 09-18.pdf
29 серпня 2019 16:22
52. Протокол Т087 09-18.PDF
29 серпня 2019 16:22
51. Протокол Т086 09-18.PDF
29 серпня 2019 16:22
50. Протокол Т085 09-18.PDF
29 серпня 2019 16:22
4. Виписка зі Статуту.pdf
29 серпня 2019 16:21
2. Виписка з Протоколу.pdf
29 серпня 2019 16:21
18. Довідка досвід.pdf
29 серпня 2019 16:21
17. Додаток 6. Лист-згода.pdf
29 серпня 2019 16:21
15. Довідка працівники.pdf
29 серпня 2019 16:21
13. Договір оренди 310317-5.pdf
29 серпня 2019 16:21
12. Договір оренди 310317-4.pdf
29 серпня 2019 16:21
11. Договір оренди 310317-2.pdf
29 серпня 2019 16:21
1. Додаток 1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " ДНІПРОМЕГАБУД"

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21"

ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " ДНІПРОМЕГАБУД"
#39425356
Переможець 1 590 900,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " ДНІПРОМЕГАБУД"
#39425356
1 590 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 15:59
ДУ 1.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 15:59
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 17:07
Локальний кошторис на вимогу ДКСУ.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 17:06
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 10:01
Договор подряда кап. ремонт.pdf укладений
20 вересня 2019 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дозавантаження затвердженого Замовником локального кошторису на вимогу ДКСУ
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 93
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт за договором включно до 23.12.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 590 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 265 150,00 UAH)