Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Демонстраційне обладнання (Дошка магнітно-крейдова, Дошка магнітно-крейдова)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-08-14-001881-a b8f4ad44d3a24714ae3eb3eaf66020ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Відповідно до плану UA-P-2019-08-14-001902-a
Розподіл субвенції з місцевого бюджету на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету: (41051200) - - ЗЗСО (349656)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Демонстраційне обладнання (Дошка магнітно-крейдова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Студентська, буд. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
1 штука
Демонстраційне обладнання (Дошка магнітно-крейдова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. В. Сосюри, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Розподіл субвенції з місцевого бюджету на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету: (41051200) - - ЗЗСО (349656) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:00
Технічні вимоги.docx
14 серпня 2019 16:00
Проєкт договору.docx
14 серпня 2019 16:00
Вимоги до учасника (Дошка магнітно-крейдова).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:38
Дата відповіді: 16 серпня 2019 15:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вказано у файлі «Технічні вимоги»
Торгова марка або модель товару не має значення, але технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати встановленим технічним вимогам або є кращими.
2.Закупівлі здійснюються замовником за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Пунктом 14 вимог до учасника щодо документів, що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановлено, що з метою підтвердження відповідності предмету закупівлі, який Учасник пропонує виконати за Договором, вимогам цієї тендерної документації Учасник повинен надати як частину своєї тендерної пропозиції наступні документи:
 порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника з зображенням всіх найменувань

Звертаємо увагу, що здійснення допорогових закупівель здійснюється відповідно до наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”».
3.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Оцінка цінових пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 11 820,00
UAH з ПДВ
11 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 15:28
установчі М..pdf
20 серпня 2019 15:28
Довідка санкції.pdf
20 серпня 2019 15:28
довідка рахунок.pdf
20 серпня 2019 15:28
лист EN 144342009.pdf
20 серпня 2019 15:28
дилер лист.pdf
20 серпня 2019 15:28
сєс с п.pdf
20 серпня 2019 15:28
спеціфікація.pdf
20 серпня 2019 15:28
гарантийний лист.pdf
20 серпня 2019 15:28
тех умови.pdf
20 серпня 2019 15:28
договір.pdf
20 серпня 2019 15:28
інформація.pdf
20 серпня 2019 15:28
цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2960009437
Переможець 11 820,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 09:06

Документи

22 серпня 2019 09:06
Електронний підпис
22 серпня 2019 09:04
Протокол № 160.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАНЖУЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2960009437
11 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 09:06
Електронний підпис
22 серпня 2019 09:04
Протокол № 160.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 17:34
Договір № 151.pdf укладений
04 вересня 2019 17:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 820,00
UAH