Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки, ультрабук, ноутбук)
Очікувана вартість
834 000,00 UAH
UA-2019-08-14-001858-a 2b8a9d5d2ce24b2cad24d97815c0eb4f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Касьяненко Антон Володимирович

+380627486431 TENDER@ARTYOMSALT.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМСІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 00379790
Вебсайт: http://www.artyomsalt.com
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., Соледар, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 1-А
Контактна особа: Касьяненко Антон Володимирович
+380627486431
TENDER@ARTYOMSALT.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 834 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Системні блоки, ультрабук, ноутбук

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-001858-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЦСО НІКРОН", Код ЄДРПОУ:32213386
Дата подання: 30 серпня 2019 15:32
Шановний Замовник!
Шановний Замовник! Просимо Вас дискваліфікувати :
1. ТОВ "МАРКО 2"
(Підстава- невідповідність технічним вимогам, Учасником запропоновано Преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення LibreOffice 6.2.5 (ліцензія) замість Microsoft Office (ліцензія))
2. ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
(Підстава- невідповідність технічним вимогам, Учасником запропоновано Офісний додаток Microsoft Office 365 замість Microsoft Office (ліцензія)). Офісний додаток Microsoft Office 365 має ліцензію строком на 1 рік, а не безстроково.
та перейти до розгляду наступного Учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 15:10
Див. протокол №48/05-0911-01 від 09.11.2019
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001858-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 12 вересня 2019 11:08
Шановний Замовник!
Шановний Замовник!
Ми не згодні з вашим рішенням про нашу дискваліфікацію.Оскiльки в ваших технічних вимогах,щодо пакету офісного програмного забеспечення , не було зазначено критеріїв до офісного додатку окрим «Microsoft Office(лiцензiя) безстрокова» та Участник має право запропонувати до постачання продукцію, яка за своїми технічними характеристиками не гіршої якості ніж та, що заявлена на торги. Ми використали своє право і запропонували Замовнику аналог даної продукції. Чим не порушили правил чинного законодавства і виконали всі технічні вимоги даної закупівлі а також запропонували найменшу ціну. Нагадаємо, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна.

У разі необхідності закупівлі Замовником конкретного офісного додатка, ми маємо можливість поставить Замовнику ту продукцію і з тим функціоналом, який необхідний для роботи даної організації а саме безпосередньо Microsoft Office.
Згідно 3 абзацу п.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" "Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом". Принципи здійснення публічних закупівель визначені в ст. 3 Закону. На наш погляд, Замовником порушено наступні принципи здійснення закупівель: 1. максимальна економія та ефективність - пропозиція ТОВ "Марко 2", що відхилена Замовником, дешевша, ніж пропозиція наступного учасника. За технічними характеристиками запропонований нами аналог відповідає предмету закупівлі. 2. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій - в протоколі зазначено, що пропозиція ТОВ "Марко 2" не відповідає умовам документації, бо запропонований товар не підтримує всіх функціональніх можливостей Microsoft Office і є гіршим за технічними характеристиками, тоді як в документації не вказані технічні характеристики (ті, що є визначальними при виборі офiсного додатку). Також нами надано всі документи згідно документації торгів та дотримані строки поставки та умови оплати. Тож ці оцінки не є об'єктивними. 3. запобігання корупційним діям і зловживанням - посилання на п.6.4 наказу ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 і коментар, що "замовник потребував саме цю марку товару",приймаючи до уваги те, що пропозиція ТОВ "Марко 2" дешевше наступної пропозиції, явно суперечить п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", - "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"". При формальної відповідності Наказу про порядок закупівель, посилання на конкретну марку і виробника у даному випадку може бути джерелом корупції. Таким чином, ТОВ "Марко 2" вважає що висновок протоколу оцінки пропозицій №48/05 -0911-01 не відповідає принципам здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922, тому має бути скасованим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 10:09
Cтосовно вимоги учасника по ЛОТу №1 торгів на закупівлю «Машини для обробки даних (апаратна частина), (системні блоки, ультрабук, ноутбук)»,(закупівля № UA-2019-08-14-001858-а): вважаємо позицію ТОВ «Марко 2» необґрунтованою оскільки :
- по перше - «Преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення LibreOffice 6.2.5 (ліцензія)» не підтримує багато функціональних можливостей у порівнянні з Microsoft Office (На приклад - відсутні календар і програма для роботи з електронною поштою, відсутнє спільне редагування, відсутній перегляд змін в правому полі в режимі "Виправлення", відсутнє одночасне редагування документа кількома авторами, відсутні стилі діаграм, відсутні Інтерактивні діаграми / Зведені діаграми, відсутня функція швидкого аналізу, відсутні SmartArt діаграми, відсутні анімовані діаграми, не підтримуються макроси Visual Basic та язик програмування Visual Basic), а тому є гіршим за технічними характеристиками ніж Microsoft Office, незалежно від потреби замовника у тих чи інших функцях офісного програмного забезпечення, а тому порушує вимоги до лоту.
- по друге LibreOffice поширюється під ліцензією LGPLv3 (або новіше). LibreOffice безкоштовний і має відкритий код, отже, «…ви можете безкоштовно скачувати, використовувати і вивчати LibreOffice. LibreOffice безкоштовний як для приватного, так і для освітнього або комерційного використання. Може використовуватися без будь-яких ліцензійних зборів вашою родиною, друзями, колегами по роботі, студентами, співробітниками і так далі….» є програмним забезпеченням, яке може вільно використовуватися, як в особистих так і в комерційних цілях та є доступним до використання без обмежень, а тому не може постачатися на платній основі.
- по третє – з вимог до лоту зрозуміло, що замовнику потрібно саме програмне забезпечення Microsoft Office, бо аналогів на ринку програмного забезпечення немає, а вільно розповсюджуване офісне програмне забезпечення замовник може використовувати без постачання його третіми особами і не заявляв би його у торгах.
Крім того, повідомляємо, що згідно ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06 та від 12.05.2016 № 3302-06/13747-07, ст. 74, 75 ГК України, ДП «Артемсіль» не є замовником, та, відповідно, не підпадає під дію зазначеного Закону та здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг у відповідності та на виконання Положення про порядок організації і проведення торгів ДП «АРТЕМСІЛЬ» з використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт для укладення договору.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Системний блок
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 760 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 серпня 2019 13:12
Закінчення: 28 серпня 2019 13:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

33 шт
Системний блок Материнська плата Asus Prime H310M-C R2.0; Процесор Intel Core i3-8100 3.6GHz/8GT/s/6MB (BX80684I38100) s1151 BOX, Оперативна пам'ять Kingston DDR4-2400 8192MB PC4-19200 (KVR24N17S8/8) Жорсткий диск Seagate BarraCuda HDD 1TB 7200rpm 64MB ST1000DM010 3.5 SATA III,Aerocool VX-500 500W (ACPN-VX50NEY.11 \ 4713105953602) Корпус DeepCool Wave V2,Windows (ліцензія), Microsoft Office (ліцензія)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:24
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Учасник має право запропонувати до постачання продукцію, яка за своїми технічними характеристиками повинна бути не гірше якості ніж та, що заявлена на торги.

2) Учасник зобов’язаний після допущення його конкурсної пропозиції до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції) згідно обраного (-их) ЛОТу (-ів) розмістити через торгівельний майданчик системи закупівель Prozorro Заповнену кінцеву «Конкурсну пропозицію» згідно форми зазначеної в Додатку 2 конкурсної документації, якою передбачена необхідність зазначити найменування, тип, марку, модель та інші параметри товарів.

3) Пропозиція учасника має включати всі витрати, пов’язані із постачанням продукції на умовах конкурсної документації, в тому числі витрати, пов’язані з оподаткуванням згідно обраної учасником системи. Оцінка конкурсних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель окремо по кожній частині предмету закупівлі (лоту), визначеній замовником на основі єдиного критерію оцінки – «Ціна» з урахуванням усіх податків та зборів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦСО НІКРОН" 573 408,00
UAH з ПДВ
541 165,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРКО 2" 544 995,00
UAH з ПДВ
524 271,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 618 750,00
UAH з ПДВ
524 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 636 399,72
UAH з ПДВ
541 165,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 607 860,00
UAH з ПДВ
607 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 694 188,00
UAH з ПДВ
694 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 16:36
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:34
цсо.zip
27 серпня 2019 16:34
Техн частина.pdf
27 серпня 2019 16:34
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 16:12
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:11
Dovidka_19245619280800169985.pdf
06 вересня 2019 18:25
Електронний підпис
06 вересня 2019 18:24
Статут Марко 2_2018.pdf
06 вересня 2019 18:23
Протокол№1.pdf
06 вересня 2019 18:23
Про_несудимiст__N.pdf
06 вересня 2019 18:23
Витяг_05.07.2019.pdf
06 вересня 2019 18:23
Вiдомостi_з_eдр.pdf
06 вересня 2019 18:23
Marko-2_2019_N.pdf
28 серпня 2019 17:24
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:59
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:58
СЭС гигиена 2019.pdf
27 серпня 2019 16:58
Статут Марко 2_2018.pdf
27 серпня 2019 16:58
Сертификат 2018.JPG
27 серпня 2019 16:58
Протокол№1.pdf
27 серпня 2019 16:58
Про_несудимiст__N.pdf
27 серпня 2019 16:58
Паспорт_Директор_N.pdf
27 серпня 2019 16:58
ЛИСТ-ЗГОДА_N.pdf
27 серпня 2019 16:58
Лист_-_вiдгук_N.pdf
27 серпня 2019 16:58
ДОГОВОР.pdf
27 серпня 2019 16:58
Декларация.JPG
27 серпня 2019 16:58
Декларация ЭМС.JPG
27 серпня 2019 16:58
Витяг_05.07.2019.pdf
27 серпня 2019 16:58
Вiдомостi_з_eдр.pdf
27 серпня 2019 16:58
Marko-2_2019_N.pdf
27 серпня 2019 16:58
ISO14001-2015.pdf
27 серпня 2019 16:58
Dovidka_19206589730250341427.pdf
27 серпня 2019 16:58
КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ_N.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 19:38
Електронний підпис

Публічні документи

27 серпня 2019 15:39
Електронний підпис
27 серпня 2019 15:37
Конкурсна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 12:19
Конкурсна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦСО НІКРОН"

ТОВ "МАРКО 2"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Очікує рішення 524 300,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 15:08
ТОВ "МАРКО 2"
#37808015
Відхилено 524 271,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 15:08

Документи

11 вересня 2019 15:08
4805091101.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 вересня 2019 15:47
Коментар щодо відміни: Згідно рішення комітету з проведення торгів
Документи:
19 вересня 2019 15:47
4805091906.pdf