Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальні засоби (дидактичний матеріал для учнів що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» та для облаштування кабінетів, закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин)
Очікувана вартість
1 214 700,00 UAH
UA-2019-08-14-001751-b 6e70d3b733ef4ebc96d3780edc2a1b68
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Мельник

+380958211456 ostrytsa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Острицька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04418417
Місцезнаходження: 60520, Україна , Черновицкая обл., Острица, 60520 с. Остриця вул. Зелена буд 1 Герцаївського району
Контактна особа: Денис Мельник
+380958211456
ostrytsa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 1 214 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


дидактичний матеріал для учнів що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» та для облаштування кабінетів, закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Навчальні засоби (дидактичний матеріал для учнів що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» та для облаштування кабінетів, закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальні засоби (дидактичний матеріал для учнів що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» та для облаштування кабінетів, закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин) за рахунок коштів субвенції, залишку освітньої субвенції за 2018рік та коштів місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 18:32
ТД_навчальні засоби.docx
21 серпня 2019 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 18:32
ТД_навчальні засоби.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000030 ● 26ce2b076e37459192e84e4cbea677d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 14:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
19.08.2019 № 35

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 серпня 2019 року №35

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-08-14-001751-b від 14.08.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-19 14:59:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Навчальні засоби (дидактичний матеріал для учнів що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» та для облаштування кабінетів, закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин)» за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-14-001751-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до даної форми, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-21 18:35:46

В ході проведення закупівлі «Навчальні засоби (дидактичний матеріал для учнів що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» та для облаштування кабінетів, закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин)» за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби, не внесено дані які вимагаються змінами до норм документів у сфері публічних закупівлень згідно наказу Міністерства економічного розвитку України від 21.03.2019 №463 "Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торговлі України від 22 березня 2016 року № 290 а саме: відсутній пункт -2.10 відсутне Джерело фінансування. Зазначені не враховані дані внесенні в ході редагування закупівлі "Навчальні засоби (дидактичний матеріал для учнів що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» та для облаштування кабінетів, закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин)» за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чокой Вадим Васильович 1 199 000,00
UAH з ПДВ
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 23:29
Електронний підпис
29 серпня 2019 23:02
Інші документи 1.pdf
29 серпня 2019 23:02
Ст 17 2.jpg
29 серпня 2019 23:02
Ст 17 3.jpg
29 серпня 2019 23:02
Ст 17.jpg
29 серпня 2019 23:02
Відгук Відділ освіти.jpg
29 серпня 2019 23:02
Щодо досвіду.jpg
29 серпня 2019 23:02
Технічний паспорт.jpg
29 серпня 2019 23:02
Договір оренди.pdf
29 серпня 2019 23:02
Щодо обладнання.jpg
29 серпня 2019 23:02
Тех вимоги 5.pdf
29 серпня 2019 23:02
Тех вимоги 4.pdf
29 серпня 2019 23:02
Тех вимоги 3.pdf
29 серпня 2019 23:01
Тех вимоги 2.pdf
29 серпня 2019 23:01
Тех вимоги 1.pdf
29 серпня 2019 23:01
Паспорт.pdf
29 серпня 2019 23:01
Статутні документи.pdf
29 серпня 2019 23:01
Проект договору.pdf
29 серпня 2019 23:01
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чокой Вадим Васильович

Інформація про відміну

Дата відміни
30 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій