Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне приладдя
Очікувана вартість
80 016,00 UAH
UA-2019-08-14-001699-b ● 16cc6f073b6b401eafecbdc07d5fc711
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Винниківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III cтупенів"" |
Код ЄДРПОУ: | 04545328 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Винники, Галицька 88а |
Контактна особа: |
Басюк Ольга Романівна 380322962979 vszshi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 80 016,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Під кількістю 22 одиниці слід розуміти кількість та обсяги найменувань згідно технічного завдання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 Одиниця
Комп’ютерне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79495, Україна, Львівська область, Винники, вул. Галицька, 88а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: коти обласного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 17:46 |
Проект договору.docx |
14 серпня 2019 17:46 |
Технічне завдання.docx |
14 серпня 2019 17:45 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:00
Дата відповіді: 19 серпня 2019 14:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Товар, що пропонується учасником повинен відповідати технічним характеристикам встановленим замовником у тендерній документації до даної закупівлі.
2. Так, участь фізичних осіб підприємців допускається. Оцінка всіх учасників торгів буде здійснюватись згідно вимог чинного законодавства.
2. Так, участь фізичних осіб підприємців допускається. Оцінка всіх учасників торгів буде здійснюватись згідно вимог чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФКОМ-ЛВ" #34418966 |
Переможець |
78 090,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір Комп приладдя.pdf | укладений |
06 вересня 2019 15:54
|