Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з питань автоматизованого визначення вартості будівельних робіт при застосуванні ПК АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" на основних та додаткових робочих місцях (2 с Підсистемою «Підрядник»)
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2019-08-14-001630-a 7906b3289b7e4567a2b9ea4d9feaa792
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Панасенко

+380997923071 stender-ukbg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Олександр Панасенко
+380997923071
stender-ukbg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 7 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з питань автоматизованого визначення вартості будівельних робіт при застосуванні ПК АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" на основних та додаткових робочих місцях (2 с Підсистемою «Підрядник») (Вид предмета закупівлі: послуга. Умови оплати: розрахунки за виконані послуги здійснюються згідно рахунків та підписаних актів здачі – приймання послуг протягом 30 календарних днів. Джерело фінансування: власні кошти підприємства.).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій