Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лист рифлений (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
563 065,32 UAH
UA-2019-08-14-001579-b d730c41fddc0455488458e17180f9a78
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 563 065,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16890 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лист рифлений 4мм – 26,210 т, Лист рифлений 6мм – 2,000 т - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26.21 т
Лист рифлений 4мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
2 т
Лист рифлений 6мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 16:22
ТД_533-19_нова редакція.doc
29 серпня 2019 16:22
Перелік змін.docx
29 серпня 2019 16:22
ТД_533-19_з закр.даними.doc
14 серпня 2019 16:59
Оголошення_.doc
14 серпня 2019 16:59
договір.docx
29 серпня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 16:22
ТД_533-19_нова редакція.doc
29 серпня 2019 16:22
Перелік змін.docx
29 серпня 2019 16:22
ТД_533-19_з закр.даними.doc
14 серпня 2019 16:59
ТД_533-19_Лист рифлений.doc
14 серпня 2019 16:59
Оголошення_.doc
14 серпня 2019 16:59
договір.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-001579-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 16 серпня 2019 13:53
Лист, щодо внесення змін
Лист, щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 16:23
Щодо зменшення строку оплати поставленої продукції з 30-ти календарних днів до 15-ти банківських днів, філією «Пасажирська компанія» згідно порядку встановленого по АТ «Укрзалізниця» передбачається узгодження та виконання інших процедур щодо фінансування, тому єдиним варіантом проведення платежів є строки передбачені в тендерній документації а саме 30 календарних днів, що до зміни умов поставки з DDP на CРТ планами фінансування не передбачено кошти на оплату перевезень вантажів тому ми не в змозі змінити умови постачання.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 543 324,60
UAH з ПДВ
543 324,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 15:18
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:17
Витяг ПДВ.pdf.p7s
06 вересня 2019 15:17
Дані на товар (579-b).pdf.p7s
06 вересня 2019 15:17
Дилерський лист ЗМК.pdf.p7s
06 вересня 2019 15:17
Довідка код доступу.pdf.p7s
06 вересня 2019 15:17
Довідка ст.17.pdf.p7s
06 вересня 2019 15:17
ДСТУ 2651-2005.pdf.p7s
06 вересня 2019 15:17
Протокол зборів.pdf.p7s
06 вересня 2019 15:17
ТУ У на лист рифлений.pdf.p7s
06 вересня 2019 15:17
Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 вересня 2019 14:50
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:49
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 14:49
ТУ У на лист рифлений.pdf
06 вересня 2019 14:49
Статут.pdf
06 вересня 2019 14:49
Протокол зборів.pdf
06 вересня 2019 14:49
ІСО ЗС.pdf
06 вересня 2019 14:49
ДСТУ 2651-2005.pdf
06 вересня 2019 14:49
Довідка ст.17.pdf
06 вересня 2019 14:49
Довідка код доступу.pdf
06 вересня 2019 14:49
Дилерський лист ЗМК.pdf
06 вересня 2019 14:49
Дані на товар (579-b).pdf
06 вересня 2019 14:49
гарантія.rar
06 вересня 2019 14:49
Відомості про учасника.pdf
06 вересня 2019 14:49
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій