Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

металопластикові вікна, двері,супутні вироби, міжкімнатні та металеві двері, протипожежні двері та люки
Очікувана вартість
1 651 200,00 UAH
UA-2019-08-14-001559-b 3726cfeda7d147798adb82eb008e1b8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 651 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Тендерна документація

19 серпня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:37
ТД вікна, двері протипожежні двері 2019 зі змінами.doc
19 серпня 2019 15:37
ЗМІНИ до ТД.docx
14 серпня 2019 17:11
проект договору.doc
19 серпня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:37
ТД вікна, двері протипожежні двері 2019 зі змінами.doc
14 серпня 2019 17:00
ТД вікна, двері протипожежні двері 2019.doc
19 серпня 2019 15:37
ЗМІНИ до ТД.docx
14 серпня 2019 17:11
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаткові роботи.
Дата подання: 19 серпня 2019 14:35
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:07
Доброго дня! У ТД Ви вказуєте монтаж, демонтаж та додаткові роботи. Що мається на увазі під "додатковими роботами"? Дякуємо!
Відповідь: В кожному закладі по різному наприклад вирубка пройому, збити відкоси, демонтаж та монтаж металевих решіток, при демонтажі збереження цілісності металевих дверей, які вже стоять.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-001559-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНАРІ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:40145379
Дата подання: 16 серпня 2019 11:26
Дискримінаційні умови
Керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів та внесення змін до тендерної документації згідно закупівлі UA-2019-08-14-001559-b ((код 44220000-8 за ЄЗС) Столярні вироби (металопластикові вікна, двері,супутні вироби, міжкімнатні та металеві двері, протипожежні двері та люки)). Згідно Додатку 6 до тендерної документації, Замовником вимагається надання документів, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність товару вимогам діючого санітарного законодавства України. Відповідно до Закону України № 1193-VII від 09.04.2014 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» (із змінами, внесеними згідно із Законом № 222-VIII від 02.03.2015, ВВР, 2015, № 23, ст.158), висновки санітарно-епідеміологічної експертизи не є обов’язковими. Обов’язковим документом для протипожежних дверей є Сертифікат відповідності, який видається після проходження технологічних випробувань на серію продукції і має єдину форму для всіх виробників та паспорт з зазначенням заводського номеру до кожного виробу.
Таким чином, вимагаючи надання висновків сес, Замовник звужує коло потенційних учасників. Згідно частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної екномії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації.
Враховуючи все вищенаведене, вимагаємо привести закупівлю у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі" та внести зміни у тендерну документацію, шляхом усунення дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2019 14:38
будуть внесені зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001559-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНАРІ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:40145379
Дата подання: 09 вересня 2019 10:40
Неправомірна дискваліфікація
Детальний опис у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:20
рішення про відхилення Вашої (Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНАРІ - ГРУП») пропозиції, вказане в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2019 року (на закупівлю код 44220000-8 за ЄЗС, Столярні вироби (протипожежні двері та люки)), на нашу думку є обґрунтованим та таким, що відповідає чинному законодавству України.
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001559-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНАРІ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:40145379
Дата подання: 11 вересня 2019 09:56
Невідповідність тендерної пропозиції
Детальний опис у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:28
вважаємо, що наші дії та рішення щодо закупівлі (код 44220000-8) за ЄЗС Столярні вироби (протипожежні двері та люки) є обгрунтованими та такими, що відповідають чинному законодавству України.

Документи подані скаржником

Документи

13 вересня 2019 15:18
Відповідь по 09.09..docx

Документи подані скаржником

Документи

13 вересня 2019 15:25
Відповідь 11.09..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000033 ● 544919db38e948c4988c10b0e16b6c52
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2019 № 195
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-14-001559-b 14.08.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - металопластикові вікна, двері,супутні вироби, міжкімнатні та металеві двері
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 серпня 2019 13:09
Закінчення: 30 серпня 2019 13:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

268 шт
металопластикові вікна, двері,супутні вироби, міжкімнатні та металеві двері
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів управління освіти і науки БМР
Дата доставки: 30 листопада 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛАССО" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 159 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасний світ БЦ" 1 259 000,00
UAH з ПДВ
1 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Паустовська Наталія Анатоліївна 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 17:44
Відгук.jpg
29 серпня 2019 17:30
Проект договору лот 1.pdf
29 серпня 2019 17:30
Додаток 6.pdf
29 серпня 2019 17:30
Додаток 2 (2).pdf
29 серпня 2019 17:30
Статут.pdf
29 серпня 2019 17:30
Сертифікат МК двері.jpg
29 серпня 2019 17:30
Сертифікат 2019.jpg
29 серпня 2019 17:30
сертификат_Viknaland-2019.jpg
29 серпня 2019 17:30
Протокол призн. дир.pdf
29 серпня 2019 17:30
Протокол повнов. дир.pdf
29 серпня 2019 17:30
Наказ призначення дир.pdf
29 серпня 2019 17:30
Лист-гарантія.jpg
29 серпня 2019 17:30
Додаток 1.pdf
29 серпня 2019 17:30
Договір Бібліотека.pdf
29 серпня 2019 17:30
Договір Бібліотека (2).pdf
29 серпня 2019 17:30
Договір Бібліотека (1).jpg
29 серпня 2019 17:30
Довідки Стаття 17.rar
29 серпня 2019 17:30
Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 17:30
Виписка з ЄДР.pdf
29 серпня 2019 17:30
gigien_1_Страница_1.pdf
29 серпня 2019 17:30
Axor ДСТУ_2019_2021.jpg

Публічні документи

28 серпня 2019 12:59
img061.PDF
28 серпня 2019 12:59
img062.pdf
28 серпня 2019 12:59
img063.pdf
28 серпня 2019 12:59
img060.pdf
28 серпня 2019 12:44
img061.PDF
28 серпня 2019 12:44
img062.pdf
28 серпня 2019 12:44
img063.pdf
28 серпня 2019 12:44
img060.pdf
28 серпня 2019 11:14
Відгук.pdf
28 серпня 2019 11:14
Проект договору.pdf
28 серпня 2019 11:14
img058.pdf
28 серпня 2019 11:14
img055.pdf
28 серпня 2019 11:14
img057.pdf
28 серпня 2019 11:14
img056.pdf
28 серпня 2019 11:14
img054.pdf
28 серпня 2019 11:14
Статут.pdf
28 серпня 2019 11:14
Виписка.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 14:06
Витяг ЄП_distr.jpg
27 серпня 2019 14:06
Договір (4).jpg
27 серпня 2019 14:06
Довідка.jpg
27 серпня 2019 14:06
відомості.jpg
27 серпня 2019 14:06
Паустовськь Н. папсорт.jpg
27 серпня 2019 14:06
Договір (2).jpg
27 серпня 2019 14:06
Договір (5).jpg
27 серпня 2019 14:06
Договір (6).jpg
27 серпня 2019 14:06
Тендерна пропозиція (3).jpg
27 серпня 2019 14:06
Паустовська Н. код.jpg
27 серпня 2019 14:06
Договір (1).jpg
27 серпня 2019 14:06
Довідка.jpg
27 серпня 2019 14:06
Розрахунковий рахунок.jpg
27 серпня 2019 14:06
Договір (3).jpg
27 серпня 2019 14:06
Тендерна пропозиція (2).jpg
27 серпня 2019 14:06
Тендерна пропозиція (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛАССО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасний світ БЦ"

ФОП Паустовська Наталія Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛАССО"
#39541064
Відхилено 1 159 800,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасний світ БЦ"
#31322035
Переможець 1 160 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасний світ БЦ"
#31322035
1 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:32
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 15:03
договір вікна 293.pdf укладений
17 вересня 2019 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 160 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 193 333,33 UAH)