Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 651 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Тендерна документація
19 серпня 2019 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 15:37 |
ТД вікна, двері протипожежні двері 2019 зі змінами.doc | |
19 серпня 2019 15:37 |
ЗМІНИ до ТД.docx | |
14 серпня 2019 17:11 |
проект договору.doc |
19 серпня 2019 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2019 15:37 |
ТД вікна, двері протипожежні двері 2019 зі змінами.doc
|
|||
19 серпня 2019 15:37 |
ЗМІНИ до ТД.docx
|
|||
14 серпня 2019 17:11 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Таким чином, вимагаючи надання висновків сес, Замовник звужує коло потенційних учасників. Згідно частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної екномії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації.
Враховуючи все вищенаведене, вимагаємо привести закупівлю у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі" та внести зміни у тендерну документацію, шляхом усунення дискримінаційних вимог.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000033 ● 544919db38e948c4988c10b0e16b6c52
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 195
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-14-001559-b 14.08.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 - металопластикові вікна, двері,супутні вироби, міжкімнатні та металеві двері |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛАССО" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 159 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасний світ БЦ" |
1 259 000,00
UAH з ПДВ
|
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Паустовська Наталія Анатоліївна |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛАССО" #39541064 |
Відхилено |
1 159 800,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 15:18
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасний світ БЦ" #31322035 |
Переможець |
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 20:32
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 15:03
|
договір вікна 293.pdf | укладений |
17 вересня 2019 15:01
|