Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання багатофункціонального пристрою (лазерного) для КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги"
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-08-14-001441-a 2b0b5f1b4f4b41cbadfb402da4b23a2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цогла Марина Юріївна

+380976881965 irshava.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38456539
Місцезнаходження: 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, ПРОВУЛОК ШЕВЧЕНКА , будинок 9
Контактна особа: Цогла Марина Юріївна
+380976881965
irshava.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 14:55
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 14:55
Початок аукціону: 30 серпня 2019 14:03
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комплекти
Придбання багатофункціонального пристрою (лазерного) для КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, Іршава, пров. Шевченка 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:41
повідомлення.PDF
14 серпня 2019 14:51
Тендерна документаціяна придбання БФП для КНП ІЦПМД 2019 рік.doc
16 серпня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:41
повідомлення.PDF
14 серпня 2019 14:51
Тендерна документаціяна придбання БФП для КНП ІЦПМД 2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:44
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічні вимоги щодо закупівлі багатофункціонального пристрою для закладів, що надають первинну медичну допомогу населенню, повинні відповідати затвердженим характеристикам або мати кращі характеристики. Відповідно марка або модель запропонованого обладнання повинні відповідати затвердженим характеристикам або мати кращі характеристики.
2. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимагається «обов’язковим зазначення конкретної марки та моделі пропонованого обладнання» при заповненні форми «Тендерна пропозиція» у частині «Найменування товару***».
3. Відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації «Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатись пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Учасники ФОП – неплатники ПДВ, беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатиме цінову пропозицію Учасника ФОП неплатника ПДВ як остаточну, до ціни Учасника ФОП неплатника ПДВ, сума ПДВ 20 % додаватися не буде.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-001441-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 09 вересня 2019 17:48
Вимога
Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 14:40
При відкритті файлу-вимоги, який ви додали 09 вересня 2019 року відкривається чиста сторінка.Будь ласка надайте файл вимоги (з текстом), для подальшого вивчення.
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001441-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 12 вересня 2019 17:00
Вимога відмнити рішення про дискваліфікацію
Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Скасована
Дата: 12 вересня 2019 17:00
Причина: Не прикріпився файл
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001441-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 12 вересня 2019 17:01
Вимога
Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2019 17:17
Вимогу Учасник ТОВ "Лідер Че" не задоволено.

Документи подані скаржником

09 вересня 2019 17:48
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 17:00
Вимога повторно.pdf

Документи

16 вересня 2019 17:17
Протокол
16 вересня 2019 17:17
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 98 974,20
UAH з ПДВ
98 974,20
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович 197 600,00
UAH з ПДВ
197 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 15:17
37.ІНСТРУКЦІЯ Pantum.pdf
28 серпня 2019 15:17
35. Технічні документи.pdf
28 серпня 2019 15:17
32. Паспорт копія.pdf
28 серпня 2019 15:17
28. Проект договору.pdf
28 серпня 2019 15:17
22. Витяг ЄДР 26.07.19.pdf
28 серпня 2019 15:17
21. Витяг ЄДР 26.07.19.pdf
28 серпня 2019 15:17
13.Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2019 15:17
04. КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
28 серпня 2019 15:17
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 19:06
Електронний підпис
11 вересня 2019 19:04
Dovidka_МВС.pdf
11 вересня 2019 19:03
Довідка ДФС.jpg
29 серпня 2019 13:44
Електронний підпис
29 серпня 2019 13:44
Електронний підпис
29 серпня 2019 13:43
9._Проект_договору.pdf
29 серпня 2019 13:43
20._паспорт_i_код.pdf
29 серпня 2019 13:43
22._Витяг_з_EДР.pdf
29 серпня 2019 13:43
4._Стаття_17.pdf
29 серпня 2019 13:43
5._Тендерна_пропозицiя.pdf
29 серпня 2019 13:43
19._Декларацii.pdf
29 серпня 2019 13:43
18._Про_несертифiкацiю.pdf
29 серпня 2019 13:43
8._Персонал_нi_данi.pdf
29 серпня 2019 13:43
2._Аналогiчний_договiр.pdf
29 серпня 2019 13:43
6._Захист_довкiлля.pdf
29 серпня 2019 13:42
14._Супутнi_витрати.pdf
29 серпня 2019 13:42
11._Новий_товар.pdf
29 серпня 2019 13:42
1._МТБ.pdf
29 серпня 2019 13:42
13._Гарантiйний_трмiн.pdf
29 серпня 2019 13:42
3._Працiвники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 98 974,20
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 08:41
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович
#3310301014
Переможець 197 600,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 08:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович
#3310301014
197 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 11:19
Договір укладений
19 вересня 2019 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 197 600,00
UAH