Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання багатофункціонального пристрою (лазерного) для КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги"
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-08-14-001441-a ● 2b0b5f1b4f4b41cbadfb402da4b23a2a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 38456539 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, ПРОВУЛОК ШЕВЧЕНКА , будинок 9 |
Контактна особа: |
Цогла Марина Юріївна +380976881965 irshava.cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 14:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 14:55 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 14:03 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комплекти
Придбання багатофункціонального пристрою (лазерного) для КНП "Іршавський центр первинної медичної допомоги" (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90100, Україна, Закарпатська область, Іршава, пров. Шевченка 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 15:41 |
повідомлення.PDF | |
14 серпня 2019 14:51 |
Тендерна документаціяна придбання БФП для КНП ІЦПМД 2019 рік.doc |
16 серпня 2019 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 серпня 2019 15:41 |
повідомлення.PDF
|
|||
14 серпня 2019 14:51 |
Тендерна документаціяна придбання БФП для КНП ІЦПМД 2019 рік.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:44
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Технічні вимоги щодо закупівлі багатофункціонального пристрою для закладів, що надають первинну медичну допомогу населенню, повинні відповідати затвердженим характеристикам або мати кращі характеристики. Відповідно марка або модель запропонованого обладнання повинні відповідати затвердженим характеристикам або мати кращі характеристики.
2. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимагається «обов’язковим зазначення конкретної марки та моделі пропонованого обладнання» при заповненні форми «Тендерна пропозиція» у частині «Найменування товару***».
3. Відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації «Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатись пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Учасники ФОП – неплатники ПДВ, беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатиме цінову пропозицію Учасника ФОП неплатника ПДВ як остаточну, до ціни Учасника ФОП неплатника ПДВ, сума ПДВ 20 % додаватися не буде.
2. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимагається «обов’язковим зазначення конкретної марки та моделі пропонованого обладнання» при заповненні форми «Тендерна пропозиція» у частині «Найменування товару***».
3. Відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації «Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатись пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)». Учасники ФОП – неплатники ПДВ, беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Замовник розглядатиме цінову пропозицію Учасника ФОП неплатника ПДВ як остаточну, до ціни Учасника ФОП неплатника ПДВ, сума ПДВ 20 % додаватися не буде.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001441-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 09 вересня 2019 17:48
Вимога
Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 14:40
При відкритті файлу-вимоги, який ви додали 09 вересня 2019 року відкривається чиста сторінка.Будь ласка надайте файл вимоги (з текстом), для подальшого вивчення.
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001441-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 12 вересня 2019 17:00
Вимога відмнити рішення про дискваліфікацію
Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Скасована
Дата: 12 вересня 2019 17:00
Причина: Не прикріпився файл
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001441-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 12 вересня 2019 17:01
Вимога
Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2019 17:17
Вимогу Учасник ТОВ "Лідер Че" не задоволено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
98 974,20
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 08:41
|
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович #3310301014 |
Переможець |
197 600,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 11:19
|
Договір | укладений |
19 вересня 2019 11:17
|