Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
18 304 424,20 UAH
UA-2019-08-14-001306-a 309f412ff6f84951b222ff14c6ace180
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сірик

+380462661310 plan_centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛПЗ Чернігівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 160
Контактна особа: Ірина Сірик
+380462661310
plan_centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 12:32
Очікувана вартість: 18 304 424,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91522.12 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) (джерело фінансування - Державний фонд регіонального розвитку та кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14020, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Шевченка, 160А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 18:07
Проект договору —нова редакція.docx
20 серпня 2019 18:07
Тендерна документація нова редакція.doc
20 серпня 2019 18:07
Зміни до тендерної документації.docx
20 серпня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 18:07
Проект договору —нова редакція.docx
14 серпня 2019 14:24
Проект договору.docx
20 серпня 2019 18:07
Тендерна документація нова редакція.doc
14 серпня 2019 14:24
Тендерна документація.doc
20 серпня 2019 18:07
Зміни до тендерної документації.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-14-001306-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК", Код ЄДРПОУ:30042170
Дата подання: 19 вересня 2019 10:11
скарга на дії Замовника
Вих. № 484 від «17» вересня 2019 року До: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «УКРСІВЕРБУД» ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДСК» вул. Попова, 8-А, м. Чернігів, 14001 Код ЄДРПОУ 30042170, sіverbuddsk@gmail.com 0462667110 Замовник: ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАКЛАД «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 14020, Україна, Чернігівська обі., м. Чернігів, вул. Шевченка, 160 Код ЄДРПОУ 38510035 plan_centr@i.ua 0462661310 Інформація про закупівлю: UA-2019-08-14-001306-a 309f412ff6f84951b222ff14c6ace180 Плата за подання скарги: 15 000,00 грн. (Без ПДВ) СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАКЛАД «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) було опубліковано Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-08-14-001306-a на предмет закупівлі «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція), кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 15:00 год., дата та час розкриття тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 13:05 год, після завершення електронного аукціону, дата та час проведення електронного аукціону: 30 серпня 2019 12:32 год. ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ «УКРСІВЕРБУД» ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДСК» (надалі – ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», Скаржник) 29 серпня 2019 року через електронну систему закупівель було подано тендерну пропозицію для участі у закупівлі з ідентифікатором UA-2019-08-14-001306-a. За результатами аукціону за процедурою відкритих торгів UA-2019-08-14-001306-a на закупівлю робіт за об’єктом «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) тендерна пропозиція учасника ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», визнана найбільш економічно вигідною, а саме цінова пропозиція Скаржника – 17 299 999 грн., що на 580 105,35 грн. менше, ніж цінова пропозиція переможця. 04 вересня 2019 року Замовником було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради від 04 вересня 2019 року. Вказаним протоколом було визнано учасника ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» за процедурою вiдкритих торгів UA-2019-08-14-001306-a на закупівлю робіт за об’єктом «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) таким, що не вiдповiдає квалiфiкацiйним вимогам, установленими ст. 16 та відповідно до ч.1 ст. 30 Закону відхилено зазначену тендерну пропозицiю. 10 вересня 2019 року на сторінці закупівлі UA-2019-08-14-001306-a Замовником було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради від 10 вересня 2019 року, яким учасника ТОВ «Виробниче підприємство «Енергія» визнано таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», умовам, викладеними у ст. 17 та умовам тендерної документації, та відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилено тендерну пропозицію зазначеного учасника. Також 10 вересня 2019 року Замовником було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради від 10 вересня 2019 року, яким визнано пропозицію учасника ТОВ «ДІОРО» такою, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації Замовника, визначено переможцем процедури вiдкритих торгів UA-2019-08-14-001306-a на закупiвлю за об’єктом «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) ТОВ «ДІОРО» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Скаржник не погоджується з такими рішеннями Замовника, вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Так, 30 серпня 2019 року відбулась оцінка тендерних пропозицій, що проводиться автоматично електронною системою закупівель, а саме аукціон закупівлі UA-2019-08-14-001306-a, за результатами якого було визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, а саме пропозицію Скаржника. Замовником було проведено розгляд пропозиції Скаржника та результатами розгляду 04 вересня 2019 року складено протокол засідання тендерного комітету Замовника, яким було визнано учасника ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» за процедурою вiдкритих торгів UA-2019-08-14-001306-a на закупівлю робіт за об’єктом «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) таким, що не вiдповiдає квалiфiкацiйним вимогам, установленими ст. 16 та відповідно до ч.1 ст. 30 Закону відхилено зазначену тендерну пропозицiю. У протоколі від 04.09.2019р. Замовником зазначено, що тендерним комітетом перевірено документи пропозиції Скаржника та відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. За результатами розгляду пропозиції Скаржника встановлено, що «на вимогу додатку№1 до тендерної документації для підтвердження наявності працiвникiв вiдповiдної квалiфiкації Учасник надав довiдку про наявнiсть працiвникiв вiдповiдної квалiфiкацiї, якi мають необхiднi знання та досвід вiд 28.08 2019 року №425, в якiй зазначено, що в складi працiвникiв Учасника наявний штукатур 5 розряду Циганок Олена Вiталiївна та Гусак Iрина Олександрівна. Однак, вiдповiдно до витягу до наказу по особовому складу ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» вiд 21.02.2008 року №20 та від 29.03.2016 року №69 Циганок Олена Віталіївна та Гусак Ірина Олександрівна прийняті на посаду маляра 4 розряду. Вiдповiдно до додатку 1 до тендерної документації в складі працiвникiв Учасника обов'язково повинні бути наступні професії, які передбачені проектно-кошторисною документацією: муляр, штукатур, маляр, електрогозозварювальник, столяр. Електромонтажник, сантехнік, покрівельник, плиточник-облицювальник. Вiдповiдно до державного класифікатора професій ДК 00З:20l0 маляр та штукатур - це рiзнi професії, які мають різні обов’язки. Таким чином, в складі працiвникiв ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» відсутня посада штукатура, яка є обов’язковою вiдповiдно до вимог тендерної документації». Звертаємо увагу на те, що Циганок Олена Віталіївна 21.02.2008р. була прийнята ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» на роботу на посаду маляра 3 розряду, 29.03.2016р. Гусак Ірина Олександрівна була прийнята на посаду маляра 4 розряду. 31.10.2017р. Циганок Олена Віталіївна та Гусак Ірина Олександрівна були переведені на посади штукатурів 5 розряду, що підтверджується Витягом з Наказу №244-1 від 31.10.2017р. та відповідними записами у трудових книжках зазначених осіб. Таким чином, зазначені особи працювали у ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» на посадах штукатурів 5 розряду починаючи з 01.11.2017р., що підтверджується табелями обліку робочого часу. Крім того, станом на день подання тендерної пропозиції зазначені особи не були звільнені з займаних посад штукатура 5 розряду. Розділ 2 Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю робіт за об’єктом «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) містить такі вимоги: «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою». На виконання зазначеного пункту Скаржником у складі тендерної пропозиції було подано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі виконання договору №425 від 28.08.2019р., в якій містяться відомості про те, що Циганок Олена Віталіївна займає посаду штукатура 5 розряду, має досвід роботи за спеціальністю 12 років, має третій рівень освіти за спеціальністю штукатур, лицювальник, маляр та Гусак Ірина Олександрівна займає посаду штукатура 5 розряду, має досвід роботи за спеціальністю 7 років, має третій рівень освіти з спеціальністю маляр. Також Розділ 2 Додатку№1 до тендерної документації містить вимоги про те, що на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати: - копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. В складі працівників обов’язково повинні бути наступні професії робітників згідно монтажно-будівльних робіт, які передбачені проектно-кошторисною документацією: муляр, штукатур, маляр, електрогазозварювальник, столяр, електромонтажник, сантехнік, покрівельник, плиточник-облицювальник. - копію Таблиці 1 «Нарахування єдиного внеску» за липень 2019 року із Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод. 4) із відміткою про отримання органами ДФС або копією квитанції №2 ДФС із позначкою «Пакет прийнято». На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників Циганок О.В. та Гусак І.О у ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано витяги з наказів по особовому складу, якими підтверджується саме перебування зазначених вище працівників у трудових відносинах, а в Довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі виконання договору №425 від 28.08.2019р., вказано посади, які займають зазначені працівники. Отже, у трудових відносинах зі Скаржником знаходяться особи, перелік яких надано у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі виконання договору №425 від 28.08.2019р. та займають посади, перелік яких надано у зазначеній довідці та перелік яких співпадає з посадами, зазначеними у тендерній документації. Таким чином, скаржник надав всі необхідні документи для підтвердження інформації про наявність працевлаштованих працівників за переліком посад, вказаних у додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до ч. 7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже, у разі якщо Замовник мав сумніви щодо достовірності інформації, наданої Скаржником у складі тендерної пропозиції, Замовник мав право звернутись до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, для підтвердження інформації щодо працівників ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», проте вказаним правом не скористався, що призвело до визнання переможцем учасника, цінова пропозиція якого є значно вищою, аніж пропозиція Скаржника. З огляду на той факт, що Циганок Олена Віталіївна та Гусак Ірина Олександрівна знаходяться у трудових відносинах зі Скаржником та виконують посадові обов’язки відповідно займаним посадам штукатурів 5 розряду, зі змісту поданих Скаржником документів не вбачається протилежне, то Замовником було безпідставно зроблено висновок про відсутність в складі працівників ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» посади штукатурів, які є обов’язковою відповідно до вимог тендерної документації. Також у Протоколі засідання тендерного комітету Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради від 04 вересня 2019 року зазначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надав договору підряду №116 від 19.09.2016р., Додаткову угоду №3 до вказаного договору, в якій не зазначена дата її укладання, копію договору підряду №131 від 21.07.2017р., додатком №2 до якого є календарний графік виконання робіт, в якому не зазначено посилання на номер та дату договору, до якого від додається. На підставі вищезазначеного Замовником зроблено висновок про те, що учасник ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не підтвердив досвід виконання аналогічного договору. Відповідно до розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю робіт за об’єктом «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору з зазначенням найменування та адреси замовника (засвідчена підписом і печаткою уповноваженої особи учасника). Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт по будівництву або реконструкції або капітальному ремонту. Учасник, для підтвердження виконання такого договору, повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію виконаного договору (зі всім наявними додатками); лист-відгук від замовника щодо належного виконання зобов’язань по договору; копію документу про готовність об’єкта до експлуатації або копія форми КБ-3 на повне виконання робіт. Скаржником у складі тендерної пропозиції було подано Довідку про виконання аналогічних договорів №426 від 28.08.2019р., копію Договору підряду № 116 про закупівлю робіт «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34, м. Чернігів» від 19.09.2016р., копію Додаткової угоди №3 до вказаного договору, копію Додатку «Договірна ціна» до зазначеного договору з локальними кошторисами, копію Додатку «Календарний графік» до вказаного договору, копію Договору підряду №131 про закупівлю додаткових робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) від 21.07.2017р., копію Додатку «Договірна ціна» до зазначеного договору з локальними кошторисами, копію Додатку «Календарний графік» до вказаного договору. Також у складі тендерної пропозиції Скаржником було надано Лист-відгук №01-04/287 від 23.08.2019р., Копію Сертифіката серія ЧГ №162180301034 від 30.01.2018р., що підтверджує готовність об’єкта будівництва до експлуатації. Звертаємо увагу на те, що чинне законодавство не містить приписів, відповідно до яких відсутність зазначення дати укладання додаткової угоди є підставою для визнання робіт за договором такими, що не є виконаними. У розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище та інші, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Таким чином, відсутність дати укладання додаткової угоди №3 до Договору підряду № 116 про закупівлю робіт «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34, м. Чернігів» від 19.09.2016р. є формальною помилкою, що не впливає на зміст зобов’язань сторін за договором. Отже, відсутність у додатковій угоді №3 до договору №116 від 19.09.2019р. дати укладання цієї додаткової угоди не свідчить про той факт, що роботи за вказаним договором не були виконані. Крім того, Додаткова угода №3 містить пункт 3, відповідно до якого вказана додаткова угода поширює свою дію на відносини, що склалися між сторонами з 19.09.2016р. Також дана угода є чинною, підписана обома сторонами, скріплена печатками сторін та сторонами вчинено дії на її виконання. Виконання робіт та додаткових робіт на об’єкті «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» підтверджується Сертифікатом серія ЧГ №162180301034 від 30.01.2018р. Зазначеним Сертифікатом Управління архітектурно-будівельного контролю Чернігівської міської ради засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34 м. Чернігів», що знаходиться за адресою 14032, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Доценка, 34, проектній документації та підтверджує готовність до експлуатації. Також Листом-відгуком №01-04/287 від 23.08.2019р., відповідно до якого замовник за Договором підряду № 116 про закупівлю робіт «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34, м. Чернігів» від 19.09.2016р., Договором підряду №131 про закупівлю додаткових робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) від 21.07.2017р. засвідчує, що всі роботи було виконано на високому професійному рівні відповідно до технічних вимог і чинного законодавства у визначені договором строки. Таким чином, Скаржником було надано всі документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, які передбачені тендерною документацією. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на фактичну відсутність у Скаржника та його тендерній пропозиції жодної із підстав, перелічених у ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» було відхилено Замовником безпідставно. Відповідно до ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Таким чином, враховуючи відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції повинен був визначити переможця та прийняти рішення про намір укласти договір. Крім того, звертаємо увагу на той факт, що безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника з формальних підстав призвело до визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ДІОРО», який у ході проведення аукціону надав цінову пропозицію 17 880 104,35 грн, що є вищою від цінової пропозиції Скаржника на 580 105,35 грн. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, Замовник, діючи всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», безпідставно відхиляючи тендерну пропозицію ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», порушив принцип об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, що призвело до порушення принципу максимальної економії та ефективності. З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРСІВЕРБУД» ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДСК» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2019-08-14-001306-a. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРСІВЕРБУД» ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДСК», оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради від 04 вересня 2019 року. 4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради від 10 вересня 2019 року, яким визнано пропозицію учасника ТОВ «ДІОРО» такою, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації Замовника, визначено переможцем процедури вiдкритих торгів UA-2019-08-14-001306-a на закупiвлю за об’єктом «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) ТОВ «ДІОРО» та прийнято рішення про намір укласти з ТОВ «ДІОРО» договір про закупівлю. Додатки (в електронній формі у вигляді PDF формату файла): 1. Протокол засідання тендерного комітету Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради від 04 вересня 2019 року. 2. Протокол засідання тендерного комітету Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради від 10 вересня 2019 року. 3. Довідка №425 від 28.08.2019р. 4. Довідка №426 від 28.08.2019р. 5. Трудові книжки Циганок О.В. та Гусак І.О. 6. Витяги з табелів обліку робочого часу. 7. Витяг з наказу №244-1 від 31.10.2017р. 8. Договір підряду № 116 про закупівлю робіт «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34, м. Чернігів» від 19.09.2016р. з додатками та додатковою угодою №3. 9. Договір підряду №131 про закупівлю додаткових робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) від 21.07.2017р. з додатками. 10. Сертифікат серія ЧГ№162180301034. 11. Лист-відгук №01-04/287 від 23.08.2019р. 12. Платіжне доручення №2002 від 06.09.2019р. Директор виконавчий ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» В.М. Сахненко 17 вересня 2019р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2019 10:05
Рішення від 23.09.2019 №13422+лист Замовнкиу.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 10:05
Рішення від 09.10.2019 №14541.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 21:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до протоколу від 16.10.2019 року тендерним комітетом КНП Чернігівський ОЦЕМД ТА МК прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції закритого акціонерного товариства «ДСК» в особі дочірнього підприємства «УкрСіверБуд» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ДІОРО» переможцем процедури закупівлі робіт за об’єктом «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14541-р/пк-пз від 09.10.2019 року
Дата виконання рішення замовником: 16 жовтня 2019 15:08
Номер скарги: UA-2019-08-14-001306-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 24 жовтня 2019 15:25
Оскарження визначення переможця
Вих. № 249 від 23.10.2019р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІОРО» (код ЄДРПОУ 22960999) Адреса: вул. Центральна (Будбаза), 5, м. Славутич, Київська обл., 07101 e-mail: office@dioro.net тел. +38 093 433 39 48 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38510035) Адреса: вул. Шевченка, буд. 160, м. Чернігів, 14020 e-mail: centr.cn@ukr.net тел. +38 046 661 329 Інформація про закупівлю ID: 309f412ff6f84951b222ff14c6ace180 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-14-001306-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 16.10.2019р. Плата за подання скарги – 15 000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА Комунальним некомерційним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) 14 серпня 2019 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі - UA-2019-08-14-001306-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОРО» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі - «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція), що зазначено в оголошенні та ТД. Протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 16 жовтня 2019 року визначено пропозицію учасника Дочірнє підприємство «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (код ЄДРПОУ 30042170) такою, що відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та умовам ТД Замовника, визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК». Ознайомившись з тендерною пропозицією (далі – Пропозиція) ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (далі – Переможець) Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, адже Пропозиція Переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. 1. Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати довідку в довільні формі про виконання аналогічного договору з зазначенням найменування та адреси замовника (засвідчена підписом і печаткою уповноваженої особи учасника). Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт по будівництву або реконструкції або капітальному ремонту. Учасник, для підтвердження виконання ТАКОГО договору, повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію виконаного договору (ЗІ ВСІМА НАЯВНИМИ ДОДАТКАМИ); лист-відгук від замовника щодо належного виконання зобов’язань по договору; копію документу про готовність об’єкта до експлуатації або копія форми КБ-3 на повне виконання робіт.». Тобто, у тендерній документації Замовником значилось надання учасниками довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, а також для підтвердження виконання зазначеного договору вимагалось надання низки документів. А отже, учасник повинен був надати саме ту кількість договорів, яку сам зазначив у довідці. У складі Пропозиції Переможець надав довідку про виконання аналогічних договорів вих. № 426 від 28.08.2019р. (Файл «64-137», стор. 137), в якій зазначив про наявність ДВОХ аналогічних договорів за № 116 від 19.09.2016р. та № 131 від 21.07.2017р., предмет - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), замовник – Обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів. До договору № 116 від 19.09.2016р. (Файл «138-166») Переможець надав: Додаток № 1 - договірна ціна (Файл «138-166» стор. 147) та локальні кошториси до неї (Файл «138-166», «167-215», «216-251», «252-303», «304-361», «362-399»); Додаток № 2 – календарний графік виконання робіт (Файл «138-166» стор. 149); Додаток № 3 – підсумкова відомість ресурсів (Файл «362-399», «400-453», «454-502»); Додаткова угода № 3 від «___» вересня 2017р. (Файл « 138-166» стор. 146). До договору № 131 від 21.07.2017р. (Файл «454-502» стор. 488) Переможець надав: Додаток № 1 - договірна ціна (Файл «454-502» стор. 496) та локальні кошториси до неї (Файл «454-502», «503-562», «563-614»); Додаток № 2 – календарний графік виконання робіт (Файл «454-502» стор. 498); Додаток № 3 – підсумкова відомість ресурсів (Файл «563-614», «615-644»). Проте, інформація відкритих офіційних веб-порталів публічних та державних закупівель prozorro.gov.ua та tender.me.gov.ua, основною перевагою яких є прозорість всього тендерного процесу, свідчить про фактичне існування додаткових угод № 1 і № 2 до аналогічного договору № 116 від 19.09.2016р. і додаткової угоди № 1 до аналогічного договору № 131 від 21.07.2017р., які Переможець не надав у складі Пропозиції. Для підтвердження зазначеної інформації до скарги додаються перелічені додаткові угоди. В п. 11.17. договору № 116 від 19.09.2016р. та договору № 131 від 21.07.2017р. є посилання на те, що «Усі доповнення і зміни до цього Договору вносяться шляхом укладання додаткових угод, підписаних повноважними представниками Сторін, які є невід’ємною частиною Договору». Щодо договору № 116 від 19.09.2016р. Відповідно до п. 10.1. даного договору «Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і дії до 31 грудня 2016 року», що також підтверджується календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2). У складі Пропозиції Переможець надав лише додаткову угоду № 3 від «___» вересня 2017р. про внесення змін до договору підряду № 116 від 19.09.2016р. Тобто, додаткова угода вносить зміни до договору, який згідно умов самого договору був дійсним лише до 31.12.2016р., а отже, в будь-якому разі дана обставина свідчить про наявність додаткової угоди, якою було подовжено строк дії самого договору. Звертаємо увагу, що додатковою угодою № 1 від 19.09.2016р. та додатковою угодою № 2 від 21.11.2016р. сторонами договору (Замовник: Обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів, Виконавець: ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК») пункт 3.2. Розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ, пункт 10.1. Розділу 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ – викладені у новій редакції, на підставі внесених змін Розділ 12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ також викладені в редакції, що додаються до угоди у вигляді додатків. Згідно п. 4 додаткових угод № 1 та № 2 дані угоди поширюють свою дію на відносини, що склалися між сторонами з 19.09.2016р. (тобто, з моменту підписання договору). Щодо договору № 131 від 21.07.2017р. Відносно аналогічного договору Переможця № 131 від 21.07.2017р. зазначаємо, що додатковою угодою № 1 від 27.12.2017р. внесено зміни до договору від 21.07.2017р. № 131, а саме до п. 3.5. Розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ. Пункт 4 додаткової угоди № 1 від 27.12.2017р. містить посилання на те, що «Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору від 21.07.2017р. № 131». Додатки, як невід’ємні частини того чи іншого документу: - юридично не є окремими документами, а є складовими частинами такого документу; - містять важливу інформацію, яка доповнює, змінює чи спростовує викладене в основній частині документа. Наперед не можна передбачити, що в зазначених додатках може міститься й об’єктивно й повно оцінити сам документ без надання додатків до нього, чим порушується принцип здійснення закупівель «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». 2. Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною в документації формою. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. В складі працівників обов’язково повинні бути наступні професії робітників згідно монтажно-будівельних робіт, які передбачені проектно-кошторисною документацією: муляр, штукатур, маляр, електрогазозварювальник, столяр, електромонтажник, сантехнік, покрівельник, плиточник-облицювальник.» На виконання даної вимоги Переможець надав довідку (Файл «64-137», стор. 100) вих. № 425 від 28.08.2019р., згідно наведеної Замовником форми, в якій зазначив № з/п, посаду, П.І.Б., досвід роботи за спеціальністю (років), інформацію про рівень освіти відповідно до ЗУ «Про освіту» від 05.09.2017р. № 2145-VІІІ. Проте, професія «електромонтажник», яка була зазначена Замовником як обов’язкова, в складі довідки та документів, наданих на підтвердження факту працевлаштування у Переможця – відсутня. 3. Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен був надати «Гарантійний лист про те, що учасник несе всю відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність викладеної в пропозиції інформації». Переможець надає гарантійний лист вих. № 440 від 28.08.2019р., яким гарантує, що несе всю відповідальність за зміст поданої пропозиції та гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною (Файл «645-693», стор. 687). Зважаючи на те, що у складі Пропозиції Переможця наявна інформація, викладена не тільки в довільній формі, проте про достовірність такої інформації Переможцем не зазначено, чим не дотримано вимог тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, формальні (несуттєві) помилки не призводять до відхилення пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації аркушів на окремих документах, технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення). Відсутність підписів, печаток (у разі їх наявності) на деяких сторінках тендерної пропозиції. Відповідно до тендерної документації на дану процедуру закупівлі, технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою. Тож, зазначені Скаржником невідповідності (відсутність документів) у Пропозиції Переможця не є формальними. Всі документи, про невідповідність/відсутність яких значиться в скарзі, входять до складу пропозиції, оскільки в тендерній документації є вимога про їх надання. Якщо ж надання таких документів необхідне, то їх ненадання є невиконанням умов тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: - учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, чим порушив права та інтереси Скаржника. Керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ДІОРО» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради скасувати своє рішення про визначення переможцем ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», зазначене у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 16 жовтня 2019 року. Додатки: 1. Платіжне доручення № 6440 від 23.10.2019р. про здійснення оплати за подання скарги. 2. Додаткова угода № 1 про внесення змін до договору підряду № 116 від 19.09.2016р., повідомлення про внесення змін до договору. 3. Додаткова угода № 2 про внесення змін до договору підряду № 116 від 21.11.2016р., повідомлення про внесення змін до договору. 4. Скріншот з сайту tender.me.gov.ua. 5. Додаткова угода № 1 до договору підряду № 131 від 27.12.2017р. Директор ТОВ «ДІОРО» В.Н. Павленко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 жовтня 2019 20:34
Рішення від 29.10.2019 №15539 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2019 20:34
Рішення від 12.11.2019 №16466.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 21:49

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 10:05
11. лист-відгук.pdf
19 вересня 2019 10:05
3. Довідка №425.pdf
19 вересня 2019 10:05
12. платіжне доручення.pdf
19 вересня 2019 10:05
10. сертифікат.pdf
19 вересня 2019 10:05
6. Табель 2019.pdf
19 вересня 2019 10:05
скарга.pdf
19 вересня 2019 10:05
4. Довідка №426.pdf
19 вересня 2019 10:05
6. Табель.pdf
19 вересня 2019 10:06
5. труд.кн. Гусак.pdf
19 вересня 2019 10:06
5. труд.кн. Циганок.pdf

Документи подані замовником

16 жовтня 2019 15:08
протокол кваліфікації.pdf

Документи подані скаржником

24 жовтня 2019 15:24
Скарга.PDF

Документи подані замовником

07 листопада 2019 15:31
заперечення UA-2019-08-14-001306-a.b2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" 17 532 690,00
UAH з ПДВ
17 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробниче підприємство "Енергія" 17 900 301,03
UAH з ПДВ
17 300 301,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОРО" 18 302 820,46
UAH з ПДВ
17 880 104,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чернігів Буд" 18 290 009,10
UAH з ПДВ
18 290 009,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 11:44
Електронний підпис
17 жовтня 2019 11:43
Dovidka_19270572350180230753.pdf.p7s
17 жовтня 2019 11:43
Dovidka_19270572350180230753 (1).pdf
17 жовтня 2019 11:43
додідка ДФС.pdf
29 серпня 2019 13:53
Електронний підпис
29 серпня 2019 13:52
400-453.pdf
29 серпня 2019 13:52
1-63.pdf
29 серпня 2019 13:52
138-166.pdf
29 серпня 2019 13:52
64-137.pdf
29 серпня 2019 13:52
645-693.pdf
29 серпня 2019 13:52
694-729.pdf
29 серпня 2019 13:52
454-502.pdf
29 серпня 2019 13:52
503-562.pdf
29 серпня 2019 13:52
362-399.pdf
29 серпня 2019 13:52
252-303.pdf
29 серпня 2019 13:51
563-614.pdf
29 серпня 2019 13:51
921-983.pdf
29 серпня 2019 13:51
615-644.pdf
29 серпня 2019 13:51
304-361.pdf
29 серпня 2019 13:51
167-215.pdf
29 серпня 2019 13:51
860-920.pdf
29 серпня 2019 13:51
216-251.pdf
29 серпня 2019 13:51
730-779.pdf
29 серпня 2019 13:51
815-859.pdf
29 серпня 2019 13:51
780-814.pdf
29 серпня 2019 13:51
довіреність.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 08:42
Електронний підпис
29 серпня 2019 11:41
Електронний підпис
29 серпня 2019 11:40
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 серпня 2019 11:40
32. Локальні кошториси.pdf
29 серпня 2019 11:40
23. «Згода щодо умов».pdf
29 серпня 2019 11:40
21. Дозвільні документи.PDF
29 серпня 2019 11:40
13. Паспорт директора.PDF

Публічні документи

28 серпня 2019 15:17
скан - 0012.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0002.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0013.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0011.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0010.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0009.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0007.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0016.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0017.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0008.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0015.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0014.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0006.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0018.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0020.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0004.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0019.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0001.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0005.jpg
28 серпня 2019 15:17
скан - 0003.jpg
28 серпня 2019 15:17
44_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
28 серпня 2019 15:17
44_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
28 серпня 2019 15:17
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
28 серпня 2019 15:17
44_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
28 серпня 2019 15:17
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-5.rtf
28 серпня 2019 15:17
44_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
28 серпня 2019 15:17
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-7.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-8.rtf
28 серпня 2019 15:16
DOC CN14578.pdf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-13.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ДЦ.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_7-1-1.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_2-1-13.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-9.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС2_2-1-11.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-10.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-12.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-6.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-4.rtf
28 серпня 2019 15:16
44_ДЦ_ВРЛС_7-2-1.rtf
28 серпня 2019 15:16
1 - 0010.jpg
28 серпня 2019 15:16
1 - 0007.jpg
28 серпня 2019 15:16
1 - 0008.jpg
28 серпня 2019 15:16
1 - 0009.jpg
28 серпня 2019 15:16
1 - 0006.jpg
28 серпня 2019 15:16
1 - 0011.jpg
28 серпня 2019 15:16
1 - 0004.jpg
28 серпня 2019 15:16
1 - 0005.jpg
28 серпня 2019 15:16
1 - 0003.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК"

ТОВ Виробниче підприємство "Енергія"

ТОВ "ДІОРО"

ТОВ "Чернігів Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК"
#30042170
Рішення скасоване 17 299 999,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:01
ТОВ Виробниче підприємство "Енергія"
#40870921
Рішення скасоване 17 300 301,03
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:01
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Рішення скасоване 17 880 104,35
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:01
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК"
#30042170
Переможець 17 299 999,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:31

Документи

04 вересня 2019 10:46
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:45
протокол відхилення.pdf

Документи

10 вересня 2019 15:06
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК"
#30042170
17 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 14:31
ДУ3 дог 20Т.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 12:07
ДУ 2 дог 20Т.pdf зміни до договору
24 червня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 14:47
ДУ №1 план фінансування.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 14:46
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 11:44
Договір 20Т.pdf укладений
20 листопада 2019 11:43
Додатки 1-6.pdf укладений
20 листопада 2019 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою Сторін та керуючись п 14.3 Договору підряду №20Т від 19.11.2019 року Сторони домовились викласти додатки №3, №6 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін та керуючись п. 14.3 Договору від 19.11.2019 року №20Т Сторони домовились викласти додатки до договору №1,2 в новій редакції та доповнити договір новими додатками №7,8,9
Номер договору про закупівлю: 20Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коригуванням проектно-кошторисної документації, керуючись п. 1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 17.9 Договору підряду №20Т від 19.11.2019 року (далі - Договір) Сторони домовились зменшити ціну Договору та внести до нього зміни
Номер договору про закупівлю: 20Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 122 051,16
UAH (в тому числі ПДВ 2 687 008,52 UAH)