Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комплект обладнання для оснащення кабінету математики
Очікувана вартість
1 899 558,00 UAH
UA-2019-08-14-001220-b ● 38a7f3fe26fd4bd2a5a7979d0e434d5d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141526 |
Місцезнаходження: | 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Незалежності,9 |
Контактна особа: |
Жукова Юлія Святославівна +380433621295 Lyulichka555@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 15:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 15:41 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 1 899 558,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 995,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування: розпорядження першого заступника голови РДА 3175 від 05.07.2019оку (1514558,00 грн) + 385000 очікувана сума з районного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
комплект обладнання для оснащення кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, опорні навчальні заклади району, згідно додатку №2 до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 15:37 |
Кабінети математики 2019 повторно.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-14-001220-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 30 серпня 2019 13:05
Просимо відхилити пропозицію ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
Просимо відхилити пропозицію ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784), як таку що не відповідає умовам тендерної документації Замовника, на підставі наступного:
- В формі цінова пропозиція зазначено загальну вартість 1 872 000 грн, в той час як в системі початкова ціна виставлена 1 740 000,00 грн;
- Запропонований багатофункційний пристрій Epson L3100 не відповідає вимогам Замовника, а саме Замовник вимагав друк чорно-білих та кольорових документів зі швидкістю не менше 25 стр/хв, запропонований багатофункційний пристрій в режимі кольорового друку друкує лише зі швидкістю 15 стр/хв., що не відповідає вимогам Замовника;
- Для «Зовнішній пристрій для читання і запису оптичних носіїв» в таблиці відповідності не зазначено номер та дата висновку СЕС та не надано копію такого висновка на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»;
- Для «Настільна веб-камера» не надано копію висновка СЕС на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»;
- Для «Флеш-накопичувач» не надано копію висновка СЕС на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»;
- В Відомостях з ЄДР зазначена дата 21.09.2019р. – що є не можливим, ця дата ще не наступила;
- У складі пропозиції відсутній висновок СЕС на запропонований товар: Рулетка, Лабораторний набір для виготовлення моделей з математики, Геометричні тіла з розгорткою, Портрети видатних математиків світу та Тригонометричний круг;
- У складі пропозиції надані декларації про відповідність вимогам технічних регламентів проектора Epson EB-530, які були обов’язкові до надання у складі пропозиції Учасниками, але вони надані на технічні регламенти які втратили чинність ще у 2016 році.
o Технічний регламент з електромагнітної сумісності затверджений постановою КМУ від 29.07.2009 року №785 втратив чинність 30.06.2016, замість нього діє новий Технічний регламент з електромагнітної сумісності затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 року за номером №1077.
o Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання затверджений постановою КМУ від 29 жовтня 2009 р. № 1149 втратив чинність 30.06.2016, замість нього діє новий Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067.
- в додатку 1 до тендерної документації таблиця 2 пункт 14 була вимога «Учасник повинен документально підтвердити, що запропоноване обладнання відповідає заходам із захисту довкілля» надані довідки у довільній формі не є документальним підтвердженням.
- Відсутні «Листи згоди усіх працівники, відомості з персональними даними яких будуть використані у пропозиції» - у складі пропозиції в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації є персональні дані працівників, відповідно від них потрібно було отримати згоду.
Розгорнути
Згорнути
- В формі цінова пропозиція зазначено загальну вартість 1 872 000 грн, в той час як в системі початкова ціна виставлена 1 740 000,00 грн;
- Запропонований багатофункційний пристрій Epson L3100 не відповідає вимогам Замовника, а саме Замовник вимагав друк чорно-білих та кольорових документів зі швидкістю не менше 25 стр/хв, запропонований багатофункційний пристрій в режимі кольорового друку друкує лише зі швидкістю 15 стр/хв., що не відповідає вимогам Замовника;
- Для «Зовнішній пристрій для читання і запису оптичних носіїв» в таблиці відповідності не зазначено номер та дата висновку СЕС та не надано копію такого висновка на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»;
- Для «Настільна веб-камера» не надано копію висновка СЕС на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»;
- Для «Флеш-накопичувач» не надано копію висновка СЕС на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»;
- В Відомостях з ЄДР зазначена дата 21.09.2019р. – що є не можливим, ця дата ще не наступила;
- У складі пропозиції відсутній висновок СЕС на запропонований товар: Рулетка, Лабораторний набір для виготовлення моделей з математики, Геометричні тіла з розгорткою, Портрети видатних математиків світу та Тригонометричний круг;
- У складі пропозиції надані декларації про відповідність вимогам технічних регламентів проектора Epson EB-530, які були обов’язкові до надання у складі пропозиції Учасниками, але вони надані на технічні регламенти які втратили чинність ще у 2016 році.
o Технічний регламент з електромагнітної сумісності затверджений постановою КМУ від 29.07.2009 року №785 втратив чинність 30.06.2016, замість нього діє новий Технічний регламент з електромагнітної сумісності затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 року за номером №1077.
o Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання затверджений постановою КМУ від 29 жовтня 2009 р. № 1149 втратив чинність 30.06.2016, замість нього діє новий Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 р. № 1067.
- в додатку 1 до тендерної документації таблиця 2 пункт 14 була вимога «Учасник повинен документально підтвердити, що запропоноване обладнання відповідає заходам із захисту довкілля» надані довідки у довільній формі не є документальним підтвердженням.
- Відсутні «Листи згоди усіх працівники, відомості з персональними даними яких будуть використані у пропозиції» - у складі пропозиції в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації є персональні дані працівників, відповідно від них потрібно було отримати згоду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 14:17
Відповідно до пункту 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону проведена оцінка тендерних пропозицій учасників. Замовник після оцінки пропозицій на підставі п. 4 ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тому, очікуйте на рішення тедерного комітету.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" |
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
1 875 000,00
UAH з ПДВ
|
1 875 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" #23101784 |
Відхилено |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:10
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" #36938941 |
Відхилено |
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 16:51
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Відхилено |
1 875 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 17:10
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 вересня 2019 17:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі