Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікшерний пульт для КНЗ «Радушненська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-08-14-001185-a 4d591807df7e49558555d0413bcf8d27
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380679167735
+380983223738
+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380679167735,+380983223738,+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 13:56
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Мікшерний пульт для КНЗ «Радушненська ЗОШ І-ІІІ ступенів» (кошти сільскої ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Радушне, Криворізький район, вул. Шкільна буд.15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 13:57
Специфікація до Договору.xls
14 серпня 2019 13:57
Мікшер для Радушненської ЗОШ.doc
14 серпня 2019 13:57
Проект ДОГОВОРУ на придбання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:48
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі, зокрема, інформацію про предмет, вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4 Порядку, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, зазначення аналогів та/або еквівалентів торговельної марки або виробника товару, який закуповується, при проведенні допорогових Закупівель є правом, а не обов’язком Замовника.
2.Данавимога не може бути включеною до тендерної документації, оскільки суперечить Закону Україну "Про публічні закупівлі"
3. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 8 840,00
UAH з ПДВ
8 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 9 100,00
UAH з ПДВ
8 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 9 322,00
UAH з ПДВ
9 322,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 9 456,00
UAH з ПДВ
9 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 14:38
Пропозиція кінцева.pdf
20 серпня 2019 10:30
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:30
Пропозиція.pdf
20 серпня 2019 10:30
Повноваження.pdf
20 серпня 2019 10:30
Лист згода.pdf
20 серпня 2019 10:30
Установчі.zip

Публічні документи

21 серпня 2019 21:50
Довідка без печатки.pdf
21 серпня 2019 21:50
Уст.док.підп..pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 14:51
Завірені установчі.pdf
22 серпня 2019 14:51
Дов-ка про підписанта.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 12:18
Про_несертифікацію.PDF
22 серпня 2019 12:18
Персон дані 1.pdf
22 серпня 2019 12:18
Ненад Статуту.pdf
22 серпня 2019 12:18
Паспорт код1.pdf
22 серпня 2019 12:18
Док Андросович1.pdf
22 серпня 2019 12:18
Passport Yamaha mg12xuk.pdf
22 серпня 2019 12:18
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

Андросович Сергій Адамович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3138319899
Переможець 8 199,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:02

Документи

03 вересня 2019 16:02
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:01
Протокол №459_20190903_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3138319899
8 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2019 16:02
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:01
Протокол №459_20190903_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 14:50
494.pdf укладений
10 вересня 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 199,00
UAH