Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка, 6» (Капітальний ремонт системи опалення) відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
27 593 463,66 UAH
UA-2019-08-14-001160-a a0ba0340bfa04e67bd1b6262b9603640
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 15:25
Очікувана вартість: 27 593 463,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 137967 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка, 6» (Капітальний ремонт системи опалення) відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету та власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6, Дарницьке ТРЕД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідно призначення на свій реєстраційний рахунок. 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника у разі наявності коштів. 3. Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни у разі відсутності в останнього небюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт 1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. - Розрахунки за виконані роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету або відмови Головного розпорядника бюджетних коштів щодо здійснення попередньої оплати (авансу) 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ремтехналадка 26 765 660,00
UAH з ПДВ
26 765 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ" 27 000 000,00
UAH з ПДВ
27 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙАВТОСЕРВІС" 27 541 960,56
UAH з ПДВ
27 541 960,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 15:52
дозвільні документи
11 вересня 2019 16:07
довідка з МВС
11 вересня 2019 16:07
довідка з ДПС
02 вересня 2019 17:21
технічна частина.rar
02 вересня 2019 17:21
кваліфікація.rar
02 вересня 2019 17:21
забезпечення.zip
02 вересня 2019 17:21
Дозвільні.rar
02 вересня 2019 17:21
Антикорупц.програма.rar

Публічні документи

03 вересня 2019 13:32
Tex_inf_dod5.pdf
03 вересня 2019 13:32
bankivska_garantiya.rar
03 вересня 2019 13:32
Tablica_3.pdf
03 вересня 2019 13:32
Tablica_2.pdf
03 вересня 2019 13:32
Tablica_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ремтехналадка

ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙАВТОСЕРВІС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ремтехналадка
#25155206
26 765 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:22
1 Звіт про виконання договору з 54 19 81 РЕМТЕХНАЛАДКА ТОВ Зі змінами.doc укладений
03 січня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 21:54
54.19-81-dba59b3f6f26f8a3d565735c2c40245b.pdf укладений
02 жовтня 2019 17:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з закінченням строку дії договору.