Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гуртожитку Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна,29, Липовецького району, Вінницької області( із заміною вікон)
Очікувана вартість
2 631 356,00 UAH
UA-2019-08-14-000943-a 1ffb7a127cfd43dda361097186e7d524
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Борисович Мельничук

+380687620100 zozivpal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗОЗІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02539772
Місцезнаходження: 22525, Україна , Вінницька обл., село Зозів, вул. Соборна, буд. 5А
Контактна особа: Володимир Борисович Мельничук
+380687620100
zozivpal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 15:11
Очікувана вартість: 2 631 356,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 313,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гуртожитку Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна,29, Липовецького району, Вінницької області( із заміною вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22525, Україна, Вінницька область, Зозів, Соборна,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 12:46
До додатку 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ додати.docx
14 серпня 2019 14:59
Тендерна документація_гурт.doc
14 серпня 2019 12:45
Тендерна документація_гурт58.doc
21 серпня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 12:46
До додатку 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ додати.docx
14 серпня 2019 14:59
Тендерна документація_гурт.doc
14 серпня 2019 12:45
тендерна документація 58.docx
14 серпня 2019 12:45
Тендерна документація_гурт58.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

отримання інформації про фінансування обєкта
Дата подання: 14 серпня 2019 13:47
Дата відповіді: 16 серпня 2019 15:18
Яка сума грошових коштів, видатковою частиною кошторису на 2019 рік, передбачено на капітальний ремонт гуртожитку? В якому році була виготовлена проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт гуртожитку? Яким нормативно-правовим актом керується Замовник коли бере на себе фінансові зобов'язання не маючи відповідного фінансування із бюджета?
Відповідь: Проектно-кошторисна документація виготовлена в 2019р. На капітальний ремонт кошти передбачені по кошторису, сума буде вказана під час підписання договору
Технічні умови
Дата подання: 19 серпня 2019 12:01
Дата відповіді: 21 серпня 2019 12:05
Доброго дня. Вкажіть будь ласка розміри та конфігурацію віконних конструкцій площею: більше 3 м2, менше 2 м2 та до 1 м2. Дякую.
Відповідь: конфігурація вікон в основному 2,1х1,5, попередній замір

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-000943-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 09 вересня 2019 14:59
ВИМОГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вважаємо, що Замовником неправомірно, всупереч Закону та вимогам тендерної документації відхилено пропозицію ТОВ «Глорія-В» з наступних підстав.
1. Згідно Додатку №7 до тендерної документації та відповідно Закону України «Про захист персональних даних» Замовником передбачено, що всі особи чиї персональні дані буде використано для підготовки та оприлюднення пропозиції мають дати згоду на обробку персональних даних»
Повідомляємо Вам, що відповідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до роз’ярень Мінюсту щодо трактувань положень Закону «Про захист персональних даних» , персональні дані це паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудова книжка, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я.
За вимогами тендерної документації ТОВ «Глорія-В» надала персональні дані (визначені законодавством), директора ТОВ «Глорія-В» Зайцевої Олени Володимирівни. Персональні дані інших членів трудового колективу, що ідентифікують фізичних осіб не вимагалось. Таким чином, необхідності надання листів-згод членів трудового колективу ТОВ «Глорія-В» не було необхідності.
2. Відповідно до п.5 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання. Однак учасником після проведення аукціону та розкриття тендерних пропозицій було внесено зміни до тендерної пропозиції, зокрема дозавантажено лист-згоду на обробку персональних даних директора.
Повідомляємо Вам, що лист-згода на обробку персональних даних не є зміною до тендерної пропозиції та не є кваліфікацію вимогою.
3. Також надане Учасником ТОВ «Глорія-В» підтвердження про досвід виконання аналогічних договорів не підтверджує досвіду та спроможності виконання аналогічних договорів (надано 1 договір субпідряду, та 2 договори реорганізованих установ, де термін виконання робіт грудень місяць, що ставить під сумнів якість виконаних робіт, та відгук без номеру та дати)
Відповідно до п.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Повідомляємо Вам, що інформація, надана ТОВ «Глорія-В» по виконанню аналогічних договорів, є достовірною. Роботи по аналогічним договорам виконана своєчасно, якісно та відповідно до умов договору.
4.Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)
Повідомляємо Вам, що відповідно до розділу ІІІ п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)»: «Зазначається учасником у тендерній пропозиції інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Відповідно до даної вимоги ТОВ «Глорія-В» надала всю необхідну інформацію, а саме: довідку про залучення на субпідряд, договір підряду, дозвільні документи субпідрядної організації. Вимог щодо вартості підряду та переліку робіт зі субпідрядною організацією не вимагалось.
Таким чином, учасником ТОВ «Глорія-В» дотримано вимог Замовника, викладених у тендерній документації.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Глорія-В» відповідає умовам тендерної документації,оскільки учасником виконано усі законні вимоги Замовника викладені в тендерній документації та норми чинного законодавства, а тому відхилення пропозиції ТОВ «Глорія-В» є неправомірним та таким, що суперечить чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:33
1. Відповідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до роз’ярень Мінюсту щодо трактувань положень Закону «Про захист персональних даних» , персональні дані це паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудова книжка, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю надано посвідчення працівників про кваліфікацію. Отже відповідні працівники мали дати згоду на обробку їх персональних даних.
Враховуючи наведене, Замовник не порушив законодавства при відхиленні тендерної пропозиції учасника у цій частині.
2. Відповідно до п.5 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання. Однак учасником після проведення аукціону та розкриття тендерних пропозицій було внесено зміни до тендерної пропозиції, зокрема дозавантажено лист-згоду на обробку персональних даних директора.
Повідомляємо Вам, що лист-згода на обробку персональних даних не є зміною до тендерної пропозиції та не є кваліфікацію вимогою.
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до складу тендерної пропозиції входять інші документи, які вимагаються Замовником
Отже, Замовник не порушив законодавства при відхиленні тендерної пропозиції учасника у цій частині.
3. Також надане Учасником ТОВ «Глорія-В» підтвердження про досвід виконання аналогічних договорів не підтверджує досвіду та спроможності виконання аналогічних договорів (надано 1 договір субпідряду, та 2 договори реорганізованих установ, де термін виконання робіт грудень місяць, що ставить під сумнів якість виконаних робіт, та відгук без номеру та дати)
Відповідно до п.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно інформації, доступної у відкритих реєстрах на момент підписання та виконання договору з Калинівською ОДПІ ГУ ДФС Віницької області установа знаходилась в стані припинення діяльності, а 21.05.2019 взагалі припинено дяльність, тому Замовник не має змоги звернутись за підтвердженням виконання договору та якості виконання договору.
4. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)
Повідомляємо Вам, що відповідно до розділу ІІІ п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)»: «Зазначається учасником у тендерній пропозиції інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Відповідно до даної вимоги ТОВ «Глорія-В» надала всю необхідну інформацію, а саме: довідку про залучення на субпідряд, договір підряду, дозвільні документи субпідрядної організації.
З наданого договору підряду взагалі не можливо зрозуміти яку частину робіт буде виконувати дане товариство та за яку суму( можливо це буде менше 20%? )
Враховуючи викладену інформацію, Тендерний комітет Зозівського аграрного ліцею вважає, що Пропозиція ТОВ «Глорія-в» не відповідає умовам Тендерної документації та відхилена з дотриманням норм діючого законодавства.

Номер вимоги: UA-2019-08-14-000943-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 09 вересня 2019 15:01
ВИМОГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вважаємо, що Замовником неправомірно, всупереч Закону та вимогам тендерної документації надане таке повідомлення з наступних підстав.
Відповідно до вимог тендерної документації щодо закупівлі робіт Капітальний ремонт гуртожитку Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна,29, Липовецького району, Вінницької області( із заміною вікон) Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ На закупівлю робіт Капітальний ремонт навчального корпусу Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна, 5А с. Зозів Липовецького району Вінницької області (із заміною вікон (CPV ДК 021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Учасник повинен був надати «При виконанні робіт класу наслідків CC 2, обов’язкова наявність у підрядника ліцензії на виконання робіт та дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки».
ТОВ «Реноме-Партнер» на надав дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки».
Таким чином, ТОВ «Реноме-Партнер» не виконав вимоги ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 14:28
Учасником ТОВ "РЕНОМЕ-ПАРТНЕР" надано ліцензію на виконання робіт по закупівлі Капітальний ремонт гуртожитку Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна,29, Липовецького району, Вінницької області( із заміною вікон) класу наслідків СС2.
Копія ліцензії додається.

Номер вимоги: UA-2019-08-14-000943-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:39531234
Дата подання: 12 вересня 2019 14:34
Порушення законодавства при визначенні переможця
Вих. № 12-09-01 від 12.09.2019 р.
Тендерному комітету
Зозівського професійного аграрного ліцею


ВИМОГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель

30 серпня 2019 року відбувся електронний аукціон, щодо закупівлі робіт Капітальний ремонт гуртожитку Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна,29, Липовецького району, Вінницької області( із заміною вікон), код за 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-14-000943-a
Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, свої пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «Глорія-В»;
2. ТОВ «Реноме-Партнер»
3. ТОВ «Жил Сіті Буд»
4. ТОВ «Ідея-Центр»
Замовником надане повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Реноме-Партнер».
Вважаємо, що Замовником неправомірно, всупереч Закону та вимогам тендерної документації надане таке повідомлення з наступних підстав.


Відповідно до вимог тендерної документації щодо закупівлі робіт Капітальний ремонт гуртожитку Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна,29, Липовецького району, Вінницької області( із заміною вікон) Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ На закупівлю робіт Капітальний ремонт навчального корпусу Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна, 5А с. Зозів Липовецького району Вінницької області (із заміною вікон (CPV ДК 021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Переможець повинен був надати: Договірну ціну тендерної пропозиції (остаточна ціна після аукціону), яка повинна відповідати кошторису і формуватися відповідно до п. 6.2 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Кошторис розраховується на підставі технічних вимог замовника (додаток № 4) і нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, з врахуванням якісних та технічних характеристик матеріальних ресурсів і поточних цін на них.
ТОВ «Реноме-Партнер» надав кошторисну документацію, яка не відповідає об’ємам заявлених робіт.Таким чином, ТОВ «Реноме-Партнер» свідомо зменшив обсяги робіт.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Реноме-Партнер» не відповідає умовам тендерної документації, а тому надання повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Реноме-Партнер» є неправомірним та таким, що суперечить чинному законодавству України.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені принципи здійснення закупівель, а саме:
п.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО
1. Розглянути ВИМОГУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Скасувати своє рішення щодо визнання переможцем ТОВ «Реноме-Партнер»
3. Надати відповідь згідно до вимог чинного законодавства
В іншому випадку будемо змушені звернутися до органу оскарження та до управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зі скаргою на неправомірні дії тендерного комітету.
12.09.2019 року


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 14:11
Відповідно до вимог тендерної документації щодо закупівлі робіт Капітальний ремонт гуртожитку Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна,29, Липовецького району, Вінницької області( із заміною вікон) Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ На закупівлю робіт Капітальний ремонт навчального корпусу Зозівського ПАЛ за адресою вул. Соборна, 5А с. Зозів Липовецького району Вінницької області (із заміною вікон (CPV ДК 021:2015–45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Переможець надав: Договірну ціну тендерної пропозиції (остаточна ціна після аукціону), яка відповідє кошторису відповідно до п. 6.2 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Кошторис розраховується на підставі технічних вимог замовника (додаток № 4) і нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, з врахуванням якісних та технічних характеристик матеріальних ресурсів і поточних цін на них. ТОВ «Реноме-Партнер» завантажив нову кошторисну документацію, яка відповідає об’ємам заявлених робіт. Таким чином, ТОВ «Реноме-Партнер» виправив допущену технічну помилку. Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Реноме-Партнер» відповідає умовам тендерної документації, а тому надання повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Реноме-Партнер» є правомірним та таким, що не суперечить чинному законодавству України.

Документи подані скаржником

09 вересня 2019 14:59
вимога дискваліфікація.pdf

Документи

13 вересня 2019 15:33
відповідь,.docx

Документи подані скаржником

09 вересня 2019 15:01
вимога переможець.pdf

Документи

16 вересня 2019 14:28
відповідь.pdf
16 вересня 2019 14:28
Ліцензія Будівельна.PDF

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 14:34
ВИМОГА.pdf

Документи

16 вересня 2019 14:11
відповідь ідея-центр.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-14-000943-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 16 вересня 2019 18:05
Оскарження процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможцем Учасника закупівлі
Рішенням тендерного комітету Замовника щодо дискваліфікації учасників №63 від 06 вересня 2019р. відхилено пропозицію ТОВ «Глорія-В» та надано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Реноме-партнер». Вважаємо, що Замовником неправомірно, всупереч Закону та вимогам тендерної документації надане таке повідомлення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2019 22:23
Рішення від 19.09.2019 №13279+лист Заомвнику.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 22:23
Рішення від 04.10.2019 №14307.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 22:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано: скасовано рішення про віхилення ТОВ "Глорія - В" та рішення про визначення переможця ТОВ "РЕНОМЕ- ПАРТНЕР"
Дата виконання рішення замовником: 10 жовтня 2019 16:41

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 18:05
платіжне доручення.jpg
16 вересня 2019 18:05
Скарга.pdf

Документи подані замовником

10 жовтня 2019 16:41
протокол 78.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 1 962 296,86
UAH з ПДВ
1 788 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНОМЕ-ПАРТНЕР" 2 449 516,00
UAH з ПДВ
1 789 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 2 005 777,09
UAH з ПДВ
2 005 777,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР" 2 125 862,21
UAH з ПДВ
2 125 862,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис
11 жовтня 2019 12:36
тендерна пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 12:36
довідка МВС.pdf
03 вересня 2019 13:26
Електронний підпис
03 вересня 2019 13:24
довідка МВС.PDF
03 вересня 2019 13:24
довідка ДФС.PDF
30 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:06
тендерна пропозиція.PDF
30 серпня 2019 17:06
лист згода.PDF
29 серпня 2019 15:43
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:42
Cертифiкати.zip
29 серпня 2019 15:42
проект договору.PDF
29 серпня 2019 15:42
Посвідчення ОП_2.pdf
29 серпня 2019 15:42
Посвідчення ОП_1.pdf
29 серпня 2019 15:42
Лiцензiя_ЕРБС.pdf
29 серпня 2019 15:42
Лiцензiя ТОВ ГЛОРIЯ-В.pdf
29 серпня 2019 15:42
кошторис.rar
29 серпня 2019 15:42
Документи Глорiя-В.zip
29 серпня 2019 15:42
Дозвiл_ЕРБС.pdf
29 серпня 2019 15:42
договір_.pdf
29 серпня 2019 15:42
довідка.PDF
29 серпня 2019 15:42
довідка ч2 ст17.PDF
29 серпня 2019 15:42
довідка ч1 ст17.PDF
29 серпня 2019 15:42
довідка санкції.PDF
29 серпня 2019 15:42
довідка працівники.PDF
29 серпня 2019 15:42
довідка підряд.PDF
29 серпня 2019 15:42
довідка обладнання.PDF
29 серпня 2019 15:42
довідка довкілля.PDF
29 серпня 2019 15:42
Витяги з протоколів ОП.pdf
29 серпня 2019 15:42
Аналогічні Договори.rar

Публічні документи

12 вересня 2019 19:42
Електронний підпис
12 вересня 2019 18:57
Електронний підпис
12 вересня 2019 17:40
Електронний підпис
12 вересня 2019 10:47
Електронний підпис
11 вересня 2019 19:42
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:26
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:12
Оригінал. документи.pdf
29 серпня 2019 15:12
Пропозиція.PDF

Публічні документи

29 серпня 2019 15:18
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:17
22. Копія висновків СЕС.pdf
29 серпня 2019 15:17
21. Копії сертіфікатів.pdf
29 серпня 2019 15:17
14. Проект договору.pdf
29 серпня 2019 15:17
11. Ліцензія з додатком.pdf
29 серпня 2019 15:17
10. Довідки по ст.17.pdf
29 серпня 2019 15:17
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 15:32
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:31
Статут ІДЕЯ-ЦЕНТР.pdf
29 серпня 2019 15:31
протокол на ворне.PDF
29 серпня 2019 15:31
протокол ворне 2.PDF
29 серпня 2019 15:31
протоко ворне 3.PDF
29 серпня 2019 15:31
Ліцензія.pdf
29 серпня 2019 15:31
Листи-згоди.pdf
29 серпня 2019 15:31
Довідка СТ17. З.У..pdf
29 серпня 2019 15:31
Довідка про санкції.pdf
29 серпня 2019 15:31
Витяг з ЄДР.pdf
29 серпня 2019 15:31
WHS 72 Сертифікат.jpg
29 серпня 2019 15:31
Cертификат ворне.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

ТОВ "РЕНОМЕ-ПАРТНЕР"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
Рішення скасоване 1 788 990,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:30
ТОВ "РЕНОМЕ-ПАРТНЕР"
#32625540
Рішення скасоване 1 789 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
Переможець 1 788 990,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
#41716575
1 788 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:37
дод.уг5.PDF зміни до договору
27 грудня 2022 14:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:27
дод,угода глорія.docx зміни до договору
30 грудня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2021 10:39
Угода капремонт гуртожитку.docx зміни до договору
19 травня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:58
додугода.docx зміни до договору
31 грудня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 10:33
Додаткова угода Глорія.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 10:33
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 12:36
договір гуртожиток.PDF укладений
23 жовтня 2019 12:34
кошторис.pdf укладений
23 жовтня 2019 12:34
договірна ціна .pdf укладений
23 жовтня 2019 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виходячи з обсягу бюджетних асигнувань, виділених на 2021р
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п.3.1. Договору №78 від 22 жовтня 2019року, Виконавець зобов"язується виконати всі роботи по Договору до 31.12.2023р
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML