Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142419 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56 |
Контактна особа: |
Юлія Павлова +380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 106 451,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 064,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 12:16 |
Тех.вимоги дидактика.docx | |
14 серпня 2019 12:16 |
ТД дидактика.doc | |
14 серпня 2019 12:16 |
Додатки__Договір.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-26-000033 ● b333203fdc444be4a2a08d3bb04b0330
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2019 17:55 |
26.09.2019 № 171
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.09.2019 № 171
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-08-14-000845-а
14.08.2019
Відділ освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації (02142419)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-26 18:28:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021-2015: 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор. Дидактичне обладнання для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за номером ID: UA-2019-08-14-000845-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 4 cтатті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено невідповідність строку поставки товару, визначеного у пункту 4.1 проекту договору - до 31.08.2019 та договору, укладеного за результатами торгів - до 31.10.2019.
Чому умови договору за результатами закупівлі за номером UA-2019-08-14-000845-a відрізняються від проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця?
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-30 15:26:31
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу
Тендерний комітет відділу освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації надає пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі, щодо можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури відкритих торгів закупівлі: ДК 021:2015 – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор. Дидактичне обладнання для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» Номер оголошення UA-2019-08-14-000845-a, повідомляє наступне:
- лист Східного офісу Держаудитслужби «Про надання пояснень у межах проведення моніторингу» детально проаналізовано;
- із членами тендерного комітету проведено нараду, щодо проведеної процедури закупівлі на відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII;
- при підготовці тендерної документації закупівлі відкритих торгів було допущено технічна описка у Додатку №3 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» п.4 пп4.1 «Строк поставки товару – до 31.08.2019 року.» - треба 31.10.2019 року;
- членам тендерного комітету вказано на необхідність чіткого і не ухильного дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель (наказ відділу освіти від 30.09.2019 року № 187 «Про попередження та недопущення недоліків під час проведення процедур закупівель»)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет відділу освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації надає пояснення у межах проведення ІД моніторингу UA-M-2019-09-26-000033 від 08 жовтня 2019 року Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) щодо можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури відкритих торгів закупівлі: ДК 021:2015 – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор. Дидактичне обладнання для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», номер оголошення UA-2019-08-14-000845-a. Повідомляємо наступне: відповідно до ч.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалося надати інформацію (у вигляді довідки в довільній формі), що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником. Оскільки проект договору — це майбутній договір, то вже в проекті мають бути зазначені всі істотні умови для договорів такого виду (зокрема, договорів купівлі-продажу, поставки, підряду тощо), щоб такі істотні умови «перейшли» потім у сам договір. Аналізом умов договору, затверджених в тендерній документації з умовами укладеного договору встановлено наступне: Істотні умови (таблиця відповідності) Викладено у Проекті договору Викладено у Договорі № 189 від 16.09.2019 року 4.1. Строк поставки товару – до 31.08.2019 року. 4.1. Строк поставки товару – до 31.10.2019 року. ФОП Варакута О. В. був наданий Лист – Згода з проектом договору зі змінами, у зв'язку з механічною опискою в пункті 4.1 проекту договору щодо терміну поставки товару, після даних вчинених дій був підписаний договір № 189 від 16.09.2019 . Також аналізом питання правильності заповнення форм документів, виявлено порушення вимог п.2 наказу № 490 зі змінами, внесеними наказом № 463 від 22 березня 2019 року Міністерство економічного розвитку і торгівлі України - оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі. У зв'язку зі змінами МЕРТ рекомендує – поки у системі ProZorro немає відповідних окремих полів для обов'язкового заповнення про джерело фінансування, вказувати джерело фінансування у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” у дужках після назви. Членам тендерного комітету вказано на необхідність чіткого і не ухильного дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, про попередження та недопущення недоліків під час проведення процедур закупівель щодо заповнення форм документів у сфері публічних закупівель.
2019-10-15 16:19:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Новіков Олександр Сергійович |
75 780,00
UAH з ПДВ
|
75 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Варакута Олена Володимирівна |
92 814,00
UAH з ПДВ
|
92 814,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
94 350,00
UAH з ПДВ
|
94 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " |
105 975,00
UAH з ПДВ
|
105 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Новіков Олександр Сергійович #0013500191 |
Відхилено |
75 780,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 14:49
|
ФОП Варакута Олена Володимирівна #2496712926 |
Переможець |
92 814,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 09:52
|
Договір № 189 від 16.09.2019 (92814,00).doc | укладений |
17 вересня 2019 09:50
|