Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення загального користування С141422 Бісковичі – (Мостиська-Борислав), км 2+700 – км 5+600 у Львівській області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
36 391 382,40 UAH
UA-2019-08-14-000808-c ● 0957748c15a148f1905a31651b8aa937
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 19:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 11:09 |
Очікувана вартість: | 36 391 382,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 181 956,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 181956.91 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення загального користування С141422 Бісковичі – (Мостиська-Борислав), км 2+700 – км 5+600 у Львівській області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2019 10:55 |
Зміни до ТД.pdf | |
30 серпня 2019 10:55 |
НРТД Бісковичі _ (Мостиська-Борислав).pdf | |
30 серпня 2019 10:55 |
Положення до ТД.pdf | |
14 серпня 2019 19:07 |
ПД Бісковичі _ (Мостиська-Борислав).pdf | |
14 серпня 2019 19:07 |
ТД Бісковичі _ (Мостиська-Борислав).pdf |
30 серпня 2019 10:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 серпня 2019 10:55 |
Зміни до ТД.pdf
|
||||||
30 серпня 2019 10:55 |
НРТД Бісковичі _ (Мостиська-Борислав).pdf
|
||||||
30 серпня 2019 10:55 |
Положення до ТД.pdf
|
||||||
14 серпня 2019 19:07 |
ПД Бісковичі _ (Мостиська-Борислав).pdf
|
||||||
14 серпня 2019 19:07 |
ТД Бісковичі _ (Мостиська-Борислав).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 16 серпня 2019 14:21
Дата відповіді: 30 серпня 2019 09:51
Частиною 3 Додатку №1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до аналогічних договорів: «*Аналогічним договором є договір з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До таблиці включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2016-2018 років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом договору, інформація по якому вказана учасником в таблиці. Наданими (виконаними) вважаються лише ті роботи, які прийняті та відповідно підписані контрагентом (замовником).
**Сума виконання договору, що вказана учасником в таблиці, документально підтверджується ним в складі тендерної пропозиції оригіналом підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3).
***Учасник вказує в таблиці обсяг виконаних робіт в рамках одного чи декількох договорів, за умови, що роботи виконувались протягом 2016-2018 років, а саме:
- в частині улаштування основ та покритів з піщано-щебеневої суміші (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 500 м3;
- в частині улаштування нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 5 000 м2;
- в частині улаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 3 500 м2;
та документально підтверджується ним в складі тендерної пропозиції оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в).
Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом 2016-2018 років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме:
Встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2016-2018 років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт в необхідних об’ємах за 2019 рік, НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо у) Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме ВСТАНОВИТИ, ЩО РОБОТИ ЗА АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ ВИКОНУВАЛИСЬ ПРОТЯГОМ 2016-2019 РОКІВ ВКЛЮЧНО
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету (протокол від 28.08.2019 № 245) вимога врахована при внесенні змін в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр |
30 568 760,00
UAH з ПДВ
|
30 568 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
34 780 000,00
UAH з ПДВ
|
34 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛОВ-БУД" |
36 150 000,00
UAH з ПДВ
|
36 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр #40984166 |
Переможець |
30 568 760,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 19:15
|
ДУ_2 108-10.19.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 19:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 12:43
|
ДУ 1 108-10.19.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 12:12
|
Договір 108-10/19 | укладений |
09 жовтня 2019 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 108-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 108-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |