Дизельне паливо
diesel fuel
Очікувана вартість
254 812 200,00 UAH
UA-2019-08-14-000786-c 3b666a242f4d4a3faa4119f0e0738c53
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 11:56
Очікувана вартість: 254 812 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7 644 366,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 274 061,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 14 серпня 2019 17:50
Enquiries until: 29 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 05 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 254 812 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 274 061 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 7 644 366,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Дизельне паливо
diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 т
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється в межах коштів, передбачених контрольними завданнями централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік, згідно з наказом від 24.06.2019 № 5-КомТ Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-14-000786-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АНВІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39898416
Дата подання: 27 жовтня 2019 21:00
скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
В електронній системі закупівель «PROZORRO» 14.08.2019 року Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) оголошено проведення процедури відкритих торгів № UA-2019-08-14-000786-c з предметом закупівлі «Нафта і дистиляти (дизельне паливо)». У зазначеній процедурі взяли участь та були допущені до аукціону шість компаній: - ПАТ «УКРТАТНАФТА»; - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА»; - ТОВ «ТОРУМ»; - ПП «ОККО КОНТРАКТ»; - ТОВ «АНВІТРЕЙД» (далі - Скаржник); - ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД». На електронному аукціоні 17.10.2019 року найбільш економічно вигідна пропозиція була подана учасником ТОВ «ТОРУМ». який і був визначений переможцем відкритих торгів. 17.10.2019 року Замовником в системі «PROZORRO» опубліковане повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРУМ». Скаржник, як учасник оскаржуваної процедури, заперечує правомірність її перебігу та результатів. Після проведення електронного аукціону Замовником допущені численні порушення законодавства про публічні закупівлі, зокрема - при прийнятті рішення про визначення ТОВ «ТОРУМ» переможцем. Таким рішенням Замовник порушив право Скаржника на визначення переможною саме його пропозиції, що є закономірним результатом за умов проведення закупівлі у відповідності до вимог закону. Тож задля відновлення законності та власних прав як учасника відкритих торгів № UA-2019-08-14-000786-c, Скаржник змушений звернутись до Органу оскарження із наступним. Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель «Prozorro» у графі «Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDF ● HTML», Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ТОРУМ». Необхідно зазначити, що оприлюднене повідомлення не містить всіх необхідних даних, що обов`язково повинні бути зазначені в такому повідомленні згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 490 від 22.03.2016, яким затверджено форми документів у сфері публічних закупівель. Згідно зазначеного наказу, після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Форма повідомлення про намір укласти договір повинна містити інформацію, зокрема, щодо джерела фінансування предмету закупівлі. Звертаємо увагу, що оприлюднене Замовником повідомлення про намір, створене електронною системою, відповідно до наказу, не відображає інформації щодо джерела фінансування предмету закупівлі. Отже, скаржник вважає, що така невідповідність нормативно-правовим актам суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та переконаний у неправомірності рішення Замовника, яким допущено таку невідповідність, внаслідок якої порушуються права Скаржника щодо отриманого повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Також, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ТОРУМ» з яким Скаржник не погоджується враховуючи наступне. Замовник, визначивши переможцем ТОВ «ТОРУМ», відповідно до встановленої законом процедури, має укласти з ним договір про закупівлю, що, однак, призведе до порушень вимог нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель, з огляду на наступне. Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору не можуть відрізнятися від поданої тендерної пропозиції учасника. Однак, укладання договору між Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» та ТОВ «ТОРУМ» за результатами оспорюваної процедури закупівлі призведе до порушення цієї норми, у зв`язку з тим, що укладений договір не буде відповідати поданій тендерній пропозиції ТОВ «ТОРУМ». Так, проектом договору, що є додатком № 7 до тендерної документації та оприлюднений в системі закупівель, визначено що, інформація щодо даних про товар вноситься із тендерної пропозиції. Також, згідно з пунктом 3.8 «Дані на товар» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, для внесення до договору постачання даних на товар, Учасник заповнює форму згідно з Додатком № 4 до тендерної документації. Відповідно до Інструкції щодо заповнення таблиці у колонці 5 вказується дата, не раніше якої виготовлена продукція, але не раніше 01.05.2019 р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у форматі ДД.ММ.РРРР). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРУМ» міститься документ «Дані на товар» від 12.09.2019 б/н (файл «9.Дані на товар.pdf»), в якому ТОВ «ТОРУМ» зазначає інформацію про дату виготовлення товару: «Не раніше 01.05.2019». Тобто у наданому документі «Дані на товар» від 12.09.2019 б/н відсутня інформація саме про дату виготовлення товару, в порушення умов тендерної документації, а отже при внесенні даних в пункт 5.7 договору «Дата виготовлення Товару», можливо заначити дату тільки шляхом зміни змісту тендерної пропозиції ТОВ «ТОРУМ», що порушить статтю 36 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дата виготовлення не може бути «не раніше». З метою попередження порушень законодавства про публічні закупівлі та захисту своїх порушених прав та охоронюваних інтересів з приводу рішення тендерного комітету щодо визначення переможця, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, змушені звернутися до Колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. До того ж, у тендерній документації в пункті 7.1. Замовник встановив вимогу щодо надання учасником, якого визнано переможцем, документів та інформації, що передбачені Додатком №3 та Додатком № 2 (пункти 2 та 4). Додаток № 3 містить форму цінової пропозиції за підсумками електронного аукціону. Стосовно строків надання такої цінової пропозиції, Замовник в Додатку № 3 передбачив наступне: «Одночасно з поданням документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами 1 і частиною 2 статті 17, які переможець закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення у електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, учасник подає тендерну пропозицію за результатами проведеного електронного аукціону». При цьому тендерна документація також встановлює, що ненадання переможцем процедури закупівлі цінової пропозиції, яка не містить арифметичних помилок, у строк, визначений вище, буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів відповідно до частини 3 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Пункт 4 Додатку № 2 також містить перелік документів, надання яких вимагається від переможця задля укладення договору про закупівлю у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Враховуючи той факт, що стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» допускає здійснення подання інформації під час проведення процедури закупівлі виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель, усі передбачені Додатком № 3 та пунктам 2 і 4 Додатку № 2 документи, мали бути подані переможцем ТОВ «ТОРУМ» через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Станом на 23.10.2019 року, тобто на шостий календарний день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, ТОВ «ТОРУМ» завантажив в електронну систему закупівель лише документи на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами 1 і частиною 2 статті 17, передбачені пунктом 2 Додатку № 2, усі інші документи, що вимагались Замовником від переможця закупівлі, ТОВ «ТОРУМ» не надані. Таким чином, керуючись умовами тендерної документації та частиною третьою статті 32 Закону, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТОРУМ» та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, однак не зробив цього у порушення норм законодавства про публічні закупівлі. Згідно з частиною 2 статті 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно з частиною 9 статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «АНВІТРЕЙД» до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника усунути перелічені у мотивувальній частині порушення, шляхом скасування рішення про визнання ТОВ «ТОРУМ» переможцем процедури закупівлі; 4. Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі за неможливості виправити допущені порушення.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 20:03
рішення від 30.10.2019 № 15664 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 20:03
рішення від 15.11.2019 № 16751 .pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 23:48

Документи подані скаржником

27 жовтня 2019 21:00
Скарга.rar
27 жовтня 2019 21:00
5000.00 2.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000037 ● 7242e96c50cd432ea09321d0bf7273e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-02 17:41:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2019-08-14-000786-c 14.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-18 16:45:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-000786-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем торгів – товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» (далі – Переможець)?
2. У разі укладання договору вказати, з якої причин він не оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини.
У разі відмови Переможця від підписання договору про закупівлю або не укладання договору про закупівлю з вини Переможця, або ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, просимо надати інформацію щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції Переможцю.
4. Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 40081347, Україна, Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дизельне паливо, 254812200UAH, 09130000-9, ДК021, 10000, т
  3. Інформація про оприлюднення: 3b666a242f4d4a3faa4119f0e0738c53, 2019-08-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 02 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 01.10.2019, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Укртатнафта», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ», приватне підприємство «ОККО КОНТРАКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «АНВІТРЕЙД» та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», повідомлення про намір укласти договір, рішення постійно діючої адміністративної колегії адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.11.2019 № 16751-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення статті 4 Закону, закупівля дизельного палива (код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 254 812 200,00 грн не відображена у річному плані (додатку) Замовника на 2019 рік, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу. Також установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та як наслідок у повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. За результатами моніторингу установлено, що повідомлення про намір укласти договір Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 17.10.2019. При цьому, станом на 02.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Замовник на запит Держаудитслужби (оприлюднений через електронну систему закупівель 18.03.2020) про надання пояснень, щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету після оприлюднення 17.10.2019 повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРУМ», всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель. Таким чином, проаналізувати під час моніторингу питання щодо причин не укладання договору про закупівлю є неможливим. Відповідно до вимог частини третьої статті 24 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається, зокрема, через не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення статті 4 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ) – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує в установленому законодавством порядку здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що на порушення статті 4 Закону, закупівля дизельного палива (код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 254 812 200,00 грн не відображена у річному плані (додатку) Замовника на 2019 рік, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 11 жовтня 2019
UA-2019-08-14-000786-c3b666a242f4d4a3faa4119f0e0738c53
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ПАТ "Укртатнафта" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРУМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 18:05
sign.p7s
08 жовтня 2019 18:05
sign.p7s
08 жовтня 2019 17:56
14423-19 зміни 3.7z
27 вересня 2019 12:41
sign.p7s
27 вересня 2019 12:41
sign.p7s
27 вересня 2019 11:11
Довідка ст 17 4 (000786-c).pdf.p7s.p7s
27 вересня 2019 11:11
14423-19_зміни_2.7z
27 вересня 2019 11:11
ПРОТОКОЛ.pdf.p7s
27 вересня 2019 11:11
Лист-згода 4 (000786-c).pdf.p7s.p7s
27 вересня 2019 11:11
Лист відгук.pdf.p7s.p7s
27 вересня 2019 11:11
Аналогічний договір.pdf.p7s
27 вересня 2019 11:11
14423-19.7z
27 вересня 2019 11:11
Статут.pdf.p7s

Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:37
sign.p7s
04 жовтня 2019 10:37
sign.p7s

Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 17:01
Довідка ДФС
22 жовтня 2019 15:23
Ст_50
22 жовтня 2019 15:22
Довідка МВС
22 жовтня 2019 15:22
Довідка_ЄДР
08 жовтня 2019 17:46
Гарантія 341-18-55.7z
08 жовтня 2019 11:16
10.Торум - протокол_786.pdf
08 жовтня 2019 11:16
9.Дані на товар.pdf
08 жовтня 2019 11:16
8. Наказ завір.pdf
08 жовтня 2019 11:16
7. Виписка ПДВ.pdf
08 жовтня 2019 11:16
6. Протокол завір.pdf
08 жовтня 2019 11:16
3.Договір_05-д.rar

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:59
sign.p7s
08 жовтня 2019 17:59
sign.p7s
08 жовтня 2019 17:01
Договір+Акти.pdf
08 жовтня 2019 17:01
Договір 65.pdf
08 жовтня 2019 17:01
Договір 65 акти.pdf
08 жовтня 2019 17:01
Договір 38.pdf
08 жовтня 2019 17:01
Акти 38 договір.pdf
08 жовтня 2019 17:01
6)статут ОК.PDF
08 жовтня 2019 17:01
6)Рішення ОК.pdf
08 жовтня 2019 17:01
6)Дані на товар Дод 4.pdf
08 жовтня 2019 17:01
5) Рішення власника.pdf
08 жовтня 2019 17:01
1) досвід виконання.pdf
08 жовтня 2019 17:01
GUARANTEE_ 7 644 366 грн._0786-c.pdf
08 жовтня 2019 17:01
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
08 жовтня 2019 17:01
banking_licence_ПУМБ.pdf

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 18:14
Статут ТОВ Анвітрейд.rar
08 жовтня 2019 18:14
Витяг ПДВ новий.rar
08 жовтня 2019 18:14
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (2).p7s
08 жовтня 2019 18:14
Гарантійний лист 786-с.rar

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 18:33
sign.p7s
08 жовтня 2019 18:33
sign.p7s
08 жовтня 2019 18:32
30 гарантійний лист 786-с.pdf
08 жовтня 2019 18:32
22 Протокол 786-с.pdf
08 жовтня 2019 18:32
201991_ГР_690_7 644 366,00_3.zip
08 жовтня 2019 18:32
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
08 жовтня 2019 18:32
Dovirenist_Savchenko.zip
08 жовтня 2019 18:32
Dovidka pro nazvu.zip
08 жовтня 2019 18:32
Bankivska Licenzia.zip
08 жовтня 2019 18:32
9. Три роки.pdf
08 жовтня 2019 18:32
7. Ст 17 всі пункти.pdf
08 жовтня 2019 18:32
6 ВН АГРО-НВ (3).pdf
08 жовтня 2019 18:32
6 ВН АГРО-НВ (2).pdf
08 жовтня 2019 18:32
6 ВН АГРО-НВ (1).pdf
08 жовтня 2019 18:32
6 акти 1-13 ЦЗВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
5 Додаткова угода 2 ЦЗВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
5 Додаткова угода 1 ЦЗВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
5 Договір ЦЗВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
5 договір агро-нв.pdf
08 жовтня 2019 18:32
4. довідка про досвід.pdf
08 жовтня 2019 18:32
39 договір завдаток.pdf
08 жовтня 2019 18:32
38 Витяг акциз.pdf
08 жовтня 2019 18:32
37 ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 18:32
36 опис.pdf
08 жовтня 2019 18:32
35. статут.pdf
08 жовтня 2019 18:32
34 виписка єдр.pdf
08 жовтня 2019 18:32
33 витяг єдр.pdf
08 жовтня 2019 18:32
32. Санкції.pdf
08 жовтня 2019 18:32
31 договір поставки.pdf
08 жовтня 2019 18:32
27. Технічні вимоги.pdf
08 жовтня 2019 18:32
26 Дані про товар.pdf
08 жовтня 2019 18:32
24 Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
24 витяг пдв копія.pdf
08 жовтня 2019 18:32
23 свідоцтво пдв.pdf
08 жовтня 2019 18:32
21. доручення.pdf
08 жовтня 2019 18:31
20. Довіреність.pdf
08 жовтня 2019 18:31
19 наказ на директора.pdf
08 жовтня 2019 18:31
15. Захист довкілля.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРУМ 253 822 200,00
UAH з ПДВ
237 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "Укртатнафта" 247 500 000,00
UAH з ПДВ
240 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" 252 960 000,00
UAH з ПДВ
241 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" 252 352 200,00
UAH з ПДВ
242 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА 254 812 200,00
UAH з ПДВ
247 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 254 280 000,00
UAH з ПДВ
254 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 17:01
Довідка ДФС
22 жовтня 2019 15:23
Ст_50
22 жовтня 2019 15:22
Довідка МВС
22 жовтня 2019 15:22
Довідка_ЄДР
08 жовтня 2019 17:46
Гарантія 341-18-55.7z
08 жовтня 2019 11:16
10.Торум - протокол_786.pdf
08 жовтня 2019 11:16
9.Дані на товар.pdf
08 жовтня 2019 11:16
8. Наказ завір.pdf
08 жовтня 2019 11:16
7. Виписка ПДВ.pdf
08 жовтня 2019 11:16
6. Протокол завір.pdf
08 жовтня 2019 11:16
3.Договір_05-д.rar

Публічні документи

08 жовтня 2019 18:05
sign.p7s
08 жовтня 2019 18:05
sign.p7s
08 жовтня 2019 17:56
14423-19 зміни 3.7z
27 вересня 2019 12:41
sign.p7s
27 вересня 2019 12:41
sign.p7s
27 вересня 2019 11:11
Довідка ст 17 4 (000786-c).pdf.p7s.p7s
27 вересня 2019 11:11
14423-19_зміни_2.7z
27 вересня 2019 11:11
ПРОТОКОЛ.pdf.p7s
27 вересня 2019 11:11
Лист-згода 4 (000786-c).pdf.p7s.p7s
27 вересня 2019 11:11
Лист відгук.pdf.p7s.p7s
27 вересня 2019 11:11
Аналогічний договір.pdf.p7s
27 вересня 2019 11:11
14423-19.7z
27 вересня 2019 11:11
Статут.pdf.p7s

Публічні документи

08 жовтня 2019 18:14
Статут ТОВ Анвітрейд.rar
08 жовтня 2019 18:14
Витяг ПДВ новий.rar
08 жовтня 2019 18:14
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (2).p7s
08 жовтня 2019 18:14
Гарантійний лист 786-с.rar

Публічні документи

08 жовтня 2019 18:33
sign.p7s
08 жовтня 2019 18:33
sign.p7s
08 жовтня 2019 18:32
30 гарантійний лист 786-с.pdf
08 жовтня 2019 18:32
22 Протокол 786-с.pdf
08 жовтня 2019 18:32
201991_ГР_690_7 644 366,00_3.zip
08 жовтня 2019 18:32
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
08 жовтня 2019 18:32
Dovirenist_Savchenko.zip
08 жовтня 2019 18:32
Dovidka pro nazvu.zip
08 жовтня 2019 18:32
Bankivska Licenzia.zip
08 жовтня 2019 18:32
9. Три роки.pdf
08 жовтня 2019 18:32
7. Ст 17 всі пункти.pdf
08 жовтня 2019 18:32
6 ВН АГРО-НВ (3).pdf
08 жовтня 2019 18:32
6 ВН АГРО-НВ (2).pdf
08 жовтня 2019 18:32
6 ВН АГРО-НВ (1).pdf
08 жовтня 2019 18:32
6 акти 1-13 ЦЗВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
5 Додаткова угода 2 ЦЗВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
5 Додаткова угода 1 ЦЗВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
5 Договір ЦЗВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
5 договір агро-нв.pdf
08 жовтня 2019 18:32
4. довідка про досвід.pdf
08 жовтня 2019 18:32
39 договір завдаток.pdf
08 жовтня 2019 18:32
38 Витяг акциз.pdf
08 жовтня 2019 18:32
37 ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 18:32
36 опис.pdf
08 жовтня 2019 18:32
35. статут.pdf
08 жовтня 2019 18:32
34 виписка єдр.pdf
08 жовтня 2019 18:32
33 витяг єдр.pdf
08 жовтня 2019 18:32
32. Санкції.pdf
08 жовтня 2019 18:32
31 договір поставки.pdf
08 жовтня 2019 18:32
27. Технічні вимоги.pdf
08 жовтня 2019 18:32
26 Дані про товар.pdf
08 жовтня 2019 18:32
24 Витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2019 18:32
24 витяг пдв копія.pdf
08 жовтня 2019 18:32
23 свідоцтво пдв.pdf
08 жовтня 2019 18:32
21. доручення.pdf
08 жовтня 2019 18:31
20. Довіреність.pdf
08 жовтня 2019 18:31
19 наказ на директора.pdf
08 жовтня 2019 18:31
15. Захист довкілля.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:37
sign.p7s
04 жовтня 2019 10:37
sign.p7s

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:59
sign.p7s
08 жовтня 2019 17:59
sign.p7s
08 жовтня 2019 17:01
Договір+Акти.pdf
08 жовтня 2019 17:01
Договір 65.pdf
08 жовтня 2019 17:01
Договір 65 акти.pdf
08 жовтня 2019 17:01
Договір 38.pdf
08 жовтня 2019 17:01
Акти 38 договір.pdf
08 жовтня 2019 17:01
6)статут ОК.PDF
08 жовтня 2019 17:01
6)Рішення ОК.pdf
08 жовтня 2019 17:01
6)Дані на товар Дод 4.pdf
08 жовтня 2019 17:01
5) Рішення власника.pdf
08 жовтня 2019 17:01
1) досвід виконання.pdf
08 жовтня 2019 17:01
GUARANTEE_ 7 644 366 грн._0786-c.pdf
08 жовтня 2019 17:01
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
08 жовтня 2019 17:01
banking_licence_ПУМБ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОРУМ
#41367994
237 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку