Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
3 174 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000785-c 7c8f40d108c7488f9f61936f4f185c9a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Олександрович

+380432524667 sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 26286152
Вебсайт: http://court.gov.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Р. Скалецького, 17
Контактна особа: Сидоренко Олександр Олександрович
+380432524667
sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 17:52
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 17:52
Очікувана вартість: 3 174 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Р.Скалецького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару (далі-Акт). Зразок Акту наведено в Додатку 2 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Допускається поетапна оплата суми Договору відповідно до поставленого Товару, засвідченого Актами. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 17:48
Тендерна документація ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 10:00
Дата відповіді: 15 серпня 2019 10:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1.Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими).
2. У Додатку №3 Тендерної документації є вимога щодо зазначенням марки та моделі.
3.Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
** при розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати (накладні витрати, вартість доставки та розвантаження техніки на території замовника, в ціну повинні бути включені витрати на транспортування та ПДВ).
Звертаємо увагу, що зазначена інформація вказана у тендерній документації.
Уточнення
Дата подання: 16 серпня 2019 11:28
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:14
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Відповідно до умов тендерної докементації предметом закупівлі є товар, а саме ноутбуки, ніяких додаткових послуг не передбачено.
Технічні вимоги
Дата подання: 16 серпня 2019 12:22
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:19
Шановний Замовнику! У портах ноутбука вимагається наявність застарілого VGA порту. На сьогоднішній день практично ні один виробник не оснащує свої ноутбуки зазначеним портом. Це буквально У РАЗИ звужує конкуренцію, що суперечить Закону України про державні закупівлі. У сучаних ноутбуків присутні зазвичай лише HDMI порти. Запитання - чи критичною для Замовника є наявність VGA порту? Якщо так, то чи задовольнить Замовника ноутбук із HMDI портом та додатково у комплекті з ноутбуком адаптер HDMI-VGA? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічна специфікація на ноутбуки виписана у відповідності до листа Державної судової адміністрації України № 15-4153/18 від 01.03.2018 щодо погодження заходів з інформатизації Державним агентством з питань науки, інновацій та інформатизації України. Запропонований Вами товар повинен відповідати технічним характеристикам, що визначені у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 17:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ВЕКТОР АЙ-ТІ» 3 105 000,00
UAH з ПДВ
3 105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 17:13
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:12
Сертифікати.zip
02 вересня 2019 17:12
Кваліфікація.zip
02 вересня 2019 17:12
Відповідність.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ВЕКТОР АЙ-ТІ»

Інформація про відміну

Дата відміни
02 вересня 2019 17:52
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій