Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти (фінансування: кошти місцевих бюджетів)
Очікувана вартість
140 100,00 UAH
UA-2019-08-14-000739-c addae6e52f4b4752b9ca810ade5aa0f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Алла Анатоліївна

0534591394 osvita-vb-selrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42640282
Місцезнаходження: 38300, Україна , Полтавська обл., ВЕЛИКА БАГАЧКА, вул. Каштанова, буд. 20
Контактна особа: Вовк Алла Анатоліївна
0534591394
osvita-vb-selrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:33
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:33
Очікувана вартість: 140 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 401,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Овочі, фрукти

Овочі, фрукти: цибуля, морква, буряк столовий, капуста, огірки, помідори, яблука, банани, лимони, апельсини, мандарини, ківі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кг.
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1200 кг.
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2300 кг.
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг.
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
400 кг.
помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кг.
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
520 кг.
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
120 кг.
лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг.
апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг.
мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кг.
ківі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1200 кг.
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, ВЕЛИКА БАГАЧКА, навчальниі заклади відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється після поставки товару та пред'явлення постачальником накладних на товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 17:07
Додаток 8 перелік закладів.doc
14 серпня 2019 17:07
Додаток 7 персональні дані.doc
14 серпня 2019 17:07
Додаток 6 Загальна інформація про учасника.doc
14 серпня 2019 17:07
Додаток 5 ПРОЕКТ договору.doc
14 серпня 2019 17:07
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
14 серпня 2019 17:07
додаток 3 Ст. 17.doc
14 серпня 2019 17:07
Додаток 2 Ст. 16.doc
14 серпня 2019 17:07
Додаток 1 форма пропозиції.rtf
14 серпня 2019 17:07
тендерна документація овочі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 123 489,00
UAH з ПДВ
123 489,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 138 751,80
UAH з ПДВ
138 751,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 11:51
Електронний підпис
29 серпня 2019 11:51
доки.rar

Публічні документи

10 вересня 2019 15:46
пакет переможця
29 серпня 2019 10:40
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:38
цінова.pdf
29 серпня 2019 10:38
декларація.pdf
29 серпня 2019 10:38
23.додаток 8.pdf
29 серпня 2019 10:38
22.пояснення.pdf
29 серпня 2019 10:38
20.медичні книжки.pdf
29 серпня 2019 10:38
17.документи транспорт.pdf
29 серпня 2019 10:38
11.проект1.pdf
29 серпня 2019 10:38
8.про довкілля довідка.pdf
29 серпня 2019 10:38
6.ліцензування.pdf
29 серпня 2019 10:38
5.стаття 17 вся.pdf
29 серпня 2019 10:38
3.довідки про підпис.pdf
29 серпня 2019 10:38
1.установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 123 489,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 09:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 123 489,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 09:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 138 751,80
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 15:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 вересня 2019 16:51
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:50
Протокол 73.pdf
02 вересня 2019 14:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

10 вересня 2019 09:33
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:32
Протокол 78.pdf
10 вересня 2019 09:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
138 751,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 16:24
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 16:24
Додаткова угода 6.pdf укладений
03 лютого 2020 16:24
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 11:36
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
16 січня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:03
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:04
Додаткова угда 3.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 10:52
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 17:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 14:28
Договір 477.pdf укладений
23 вересня 2019 14:27
Договір 477.pdf укладений
23 вересня 2019 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовилися зменшити ціну за одиницю товару та встановити її на рівні: Огірки -20,4 грн./кг. Зменшити суму договору на 1283,88 грн. Сума договору становить 137467,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 477
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі: огірки на 432,1 кг. помідори на 286,68кг. буряк –на 500кг. цибуля на 400 кг. морква на 300 кг. капуста на 300 кг. зменшити суму договору на 25262,22 грн.
Номер договору про закупівлю: 477
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зменшені обсяги закупівлі та сума договору на 53690,71 грн.
Номер договору про закупівлю: 477
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст. 36 Закону україни "про публічні закупівлі" та п.10.3. договору сторони вирішили продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 29.02.2020 року
Номер договору про закупівлю: 477
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII збільшена сума по даному договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в даному Договорі, а саме на 11702 грн. грн. Загальна сума даного договору становить 70216,99грн.
Номер договору про закупівлю: 477
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 70 216,99
UAH (в тому числі ПДВ 11 702,83 UAH)