Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для миття та чищення)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000723-b ● a7afd097fa0f4c06a8a39199ed068ce7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33695540 |
Вебсайт: | http://dzki.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А |
Контактна особа: |
Ткач Юлія Вікторівна 380442790975 zki.buh@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2019 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2019 15:16 |
Очікувана вартість: | 11 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 штуки
Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для миття та чищення). Джерело фінансування закупівлі: бюджет міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Покупцем здійснюється після отримання Товару протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Джерело фінансування закупівлі: бюджет міста Києва. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 13:09 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx |
14 серпня 2019 13:09 |
Додаток 4_Проект договору .doc |
14 серпня 2019 13:08 |
Додаток 3_ Вимоги до кваліфікації .docx |
14 серпня 2019 13:08 |
Додаток 2_ Форма_Цінова пропозиція.docx |
14 серпня 2019 13:07 |
Додаток 1_Специфікація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 серпня 2019 11:19
Дата відповіді: 15 серпня 2019 14:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі. 2. Відповідно до наведеної Замовником форми «Цінової пропозиції» Учасник повинен зазначити найменування товару (вказати повну назву, виробника та торгову марку) 3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
8 513,40
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_59 від 29.08.2019.pdf | укладений |
29 серпня 2019 09:24
|