Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Нова з улаштуванням майданчику для пересувного габаритно-вагового комплексу в с. Нова Іванівка Лозівського району Харківської області
Очікувана вартість
6 743 863,20 UAH
UA-2019-08-14-000691-c 886ab926297d4337a9737662ba3b60f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна

+380574522015 uzhkgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Оридорога Тетяна
+380574522015
uzhkgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 14:59
Очікувана вартість: 6 743 863,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 438,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція вул. Нова з улаштуванням майданчику для пересувного габаритно-вагового комплексу в с. Нова Іванівка Лозівського району Харківської області (за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:33
14.08.2019 ТД_ вул. Нова ваговий.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-24-000025 ● 578a2b31270348fd94f8b0409913ebe0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.09.2019 № 230
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 23.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.09.2019 № 230

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4

4 UA-2019-08-14-000691-c 14.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби України, що тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: у зв’язку з наданням довідки від 23.08.2019 р. № 2279т, в якій не підтверджується наявність машин та механізмів, що зазначені у відомості ресурсів до договірної ціни, Замовник зазначає. На виконання розділу 3 Тендерної документації, Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до п. 1.4 Додатку 1, ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» було надано довідку на фірмовому бланку у відповідності до Додатку 6 Тендерної документації з інформацією про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання. У відомості ресурсів до договірної ціни зазначаються усі машини та механізми (у тому числі основні та інші), які будуть використовуватися під час виконання робіт. Так, зазначені у відомості ресурсів машини та механізми: кран на гусеничному ходу, автомобілі бортові, авто підіймачі та ін., не є основними машинами і механізмами. Виконання робіт цієї техніки складає приблизно 3% від вартості договору про закупівлю, та для виконання цих робіт будуть залучені субпідрядні організації. Пунктом 7 розділу 3 Тендерної документації передбачено надання інформації про субпідрядну організації, які планується залучати до виконання робіт у обсязі не менш ніж 20% від вартості договору про закупівлю. Тому, до довідки від 23.08.2019 р. № 2279т не були включені зазначені механізми. Вважаємо за необхідне зауважити, що у наданій ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» довідці № 2279т від 23.08.2019 р. зазначено інформацію щодо техніки яка є еквівалентами зазначеної техніки у відомості ресурсів, а саме: - п.3. Вантажний автомобіль-самоскид КАМАЗ5511 в/п 10т, - п. 4. Спеціалізований вантажний автомобіль самоскид КАМАЗ 55111 в/п 10т, - п 5. Вантажний автомобіль-самоскид КАМАЗ 65115 в/п 15т, п.42. КРАЗ 250 КС4574А (автокран-більше 20т), - п.44. Автокран марки ЗІЛ 133ГЯ. Таким чином, підстав для відхилення у цій частині у Замовника пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» не має, тому що наявна відповідність до вимог тендерної документації.

2019-10-15 08:29:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 6 500 003,23
UAH з ПДВ
6 297 686,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРОГИ УКРАЇНИ" 6 676 424,57
UAH з ПДВ
6 363 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 6 743 652,78
UAH з ПДВ
6 364 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 12:58
Електронний підпис
09 вересня 2019 11:25
Електронний підпис
09 вересня 2019 11:23
Довідка МВД 05.09.19.pdf
09 вересня 2019 11:07
Довідка МВД 05.09.19.pdf
29 серпня 2019 16:20
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:46
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:43
2.2.2.Лист-підтвердження.pdf
29 серпня 2019 15:43
4.2. Календаргий графік.pdf
29 серпня 2019 15:43
1.Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 15:43
9.Копія Статуту.pdf
29 серпня 2019 15:43
15.Проект Договору.pdf
29 серпня 2019 15:43
6.Банківська гарантія.rar
29 серпня 2019 15:43
10.1. Транспортні схеми.pdf
29 серпня 2019 15:43
13.Ліцензія.pdf
29 серпня 2019 15:43
0.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 15:18
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:17
12 Техніка ч2.pdf
29 серпня 2019 15:17
12 Техніка ч1.pdf
29 серпня 2019 15:17
15 Копії трудових.pdf
29 серпня 2019 15:17
44 Виписка від 24.01.2018.pdf
29 серпня 2019 15:17
42.pdf
29 серпня 2019 15:17
40.pdf
29 серпня 2019 15:17
39 Копія Статуту.pdf
29 серпня 2019 15:17
38 Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 15:17
37.pdf
29 серпня 2019 15:17
36.pdf
29 серпня 2019 15:17
35 Проект договору.pdf
29 серпня 2019 15:17
34.pdf
29 серпня 2019 15:17
33.pdf
29 серпня 2019 15:17
32.pdf
29 серпня 2019 15:17
13067-64 ДОРОГИ УКРАЇНИ p7s.zip
29 серпня 2019 15:17
30.pdf
29 серпня 2019 15:17
27 Копія наказу Назімов.pdf
29 серпня 2019 15:17
25.pdf
29 серпня 2019 15:17
24 Календарний графік.pdf
29 серпня 2019 15:17
24 ДЦ.pdf
29 серпня 2019 15:17
23.pdf
29 серпня 2019 15:17
22 Відгук ДП ДХ Високий.pdf
29 серпня 2019 15:17
21 Копії актів.pdf
29 серпня 2019 15:17
18 19.pdf
29 серпня 2019 15:17
16 Копія 1 ДФ.pdf
29 серпня 2019 15:17
14.pdf
29 серпня 2019 15:17
11.pdf
29 серпня 2019 15:17
10.pdf
29 серпня 2019 15:17
06 07 Листи Гравікон.pdf
29 серпня 2019 15:17
05.pdf
29 серпня 2019 15:17
04 Лист ХНАДУ.pdf
29 серпня 2019 15:17
03 Копія атестату ХНАДУ.pdf
29 серпня 2019 15:17
02.pdf
29 серпня 2019 15:17
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 16:45
Електронний підпис
29 серпня 2019 16:39
Лицензия (2).pdf
29 серпня 2019 16:39
Гайдун302(гарантії) (5).PDF
29 серпня 2019 16:39
33 Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 16:39
31 технічне завдання.pdf
29 серпня 2019 16:39
27 копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 6 297 686,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
6 297 686,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 09:23
Додатки до угоди 5 до договору 419 (1).PDF зміни до договору
26 грудня 2019 09:22
Додаткова 5 до договору 419 (1).PDF зміни до договору
26 грудня 2019 09:22
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 08:56
Додаткова 4 до договору 419 (1).PDF зміни до договору
27 листопада 2019 08:56
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 14:07
Додаткова 3 до договору 419 (1).PDF зміни до договору
22 листопада 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 08:53
Додаткова 2 до договору 419 (1).PDF зміни до договору
21 листопада 2019 08:53
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 15:26
Додаткова 1 до договору 419 (1).PDF зміни до договору
25 вересня 2019 15:25
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 15:41
Договір 419.PDF укладений
20 вересня 2019 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір новим додатком № 4 "План фінансування робіт". Викласти розділ 18. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції: Додаток 2 "Календарний графік виконання Робіт", Додаток 3 "Договірна ціна № 2" та Додаток 4 "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції: Додаток 2 "Календарний графік виконання Робіт" та Додаток 4 "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п. 1.2. розділу 1. Предмет Договору; пункт 3.1. розділу 3. Ціна договору викласти у новій редакції; Пункт 6.2. розділу 6 Строки виконання робіт Договору, пнкт 15.1. розділу 15 Строк дії Договору, Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 4 «План фінансування робіт» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу 3. Ціна договору викласти у новій редакції. Пункт 15.1. розділу 15 Строк дії Договору викласти у наступній редакції: «15.1. Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31 грудня 2019 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Додаток 1 «Договірна ціна № 1», Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 4 «План фінансування робіт» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 419
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 129 207,83
UAH (в тому числі ПДВ 1 021 534,64 UAH)