Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.)
Очікувана вартість
130 000 000,00 UAH
UA-2019-08-14-000652-b bf8626d2b22242e1aed1e0ca7880291c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Львівське комунальне підприємство "Зелене місто"
Код ЄДРПОУ: 13838331
Місцезнаходження замовника: 79035, Україна, Львівська обл., місто Львів, вулиця Зелена, 153
Контактна особа замовника: Луців Михайло Степанович
+380322975578
lutsiv.mykhailo@lvivcity.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 11:18
Очікувана вартість: 130 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 650 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 роб
Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Наявність середньорічного обороту за останні три роки більше 100 млн. грн. (або еквівалент): 20%
Наявність середньорічного обороту за останні три роки більше 100 млн. гривень (або еквівалент): 20%
Наявність середньорічного обороту за останні три роки менше 100 млн. гривень (або еквівалент): 0%
Наявність діючого сертифікату ISO 9001:2015: 5%
Наявність діючого сертифікату ISO 9001:2015: 5%
Відсутність діючого сертифікату ISO 9001:2015: 0%
Наявність діючого сертифікату OHSAS 18001: 5%
Наявність діючого сертифікату OHSAS 18001: 5%
Відсутність діючого сертифікату OHSAS 18001: 0%

Тендерна документація

14 серпня 2019 12:52
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 3 АК.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_11.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_10.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_9.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_8.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_7.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_6.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_5.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_4.rar
14 серпня 2019 12:39
Тендерна документація (реконструкція систем теплозебезпечення групи будинків Шевч. району. ІТП).docx
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. Цільові екологічні (зелені) інвестиції.pdf
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_3.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_2.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 2_1.rar
14 серпня 2019 12:39
Проектна документація. ІТП. 84 шт. ТОМ 1.rar
14 серпня 2019 12:39
Додаток 5 (Проект договору).docx
14 серпня 2019 12:39
Додаток 4 (Технічне завдання).docx
14 серпня 2019 12:39
Додаток 3 (Довідка).docx
14 серпня 2019 12:39
Додаток 2 (Лист-згода).docx
14 серпня 2019 12:39
Додаток 1 до Технічного завдання.xls
14 серпня 2019 12:39
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по кошторисам
Дата подання: 15 серпня 2019 12:35
Дата відповіді: 15 серпня 2019 15:45
Шановний, замовнику! В зв'язку з великими обсягами кошторисних розцінок,чи можливо завантажити електронні кошторисні файли в форматі IMS(АВК-5) чи BDSU без цін на ресурси та заробітньої плати? Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання. Однак у Замовника немає можливості завантажити електронні кошторисні файли в форматі IMS(АВК-5) чи BDSU без цін на ресурси та заробітної плати. Відповідно до умов Тендерної документації, підготовка кошторисів та підтверджуючих розрахунків покладається на Учасника закупівлі. При цьому, Учасник, в ході формування загальної вартості, за яку він готовий виконати весь об’єм робіт, повинен враховувати усі необхідні витрати, пов’язані з виконанням робіт, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті Договору про закупівлю, який наведено у Додатку 5 до Тендерної документації, в тому числі з урахуванням інформації, що наведена у Технічному завданні (Додаток 4 до Тендерної документації) та додатку до Технічного завдання.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
щодо відповідності додатку до тех завдання(перелік обсягів робот) специфікаціям проекту
Дата подання: 15 серпня 2019 16:17
Дата відповіді: 16 серпня 2019 10:11
Шановний,замовник! В ході складання кошторисів виникли розбіжності в додатку та в специфікаціях проекту. Що буде вважатися вірним-кошториси по проекту чи по додатку? Ще питання. Де в додатку(обсяги робіт) враховано розділ проекту АК том3
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, що вказано в п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає, що тендерна пропозиція Учасника подається в електронному вигляді, в тому числі шляхом завантаження у сканованому вигляді договірної ціни, кошторисів та підтверджуючих розрахунків у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін і доповнень).
При цьому, Учасник формує ціну тендерної пропозиції на підставі вартості робіт, які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням робіт, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті Договору про закупівлю, який наведено у Додатку 5 до Тендерної документації, з урахуванням переліку та обсягів робіт, що наведені у Технічному завданні (Додаток 4 до Тендерної документації) та додатку до Технічного завдання.
Водночас, наведена в кошторисах та підтверджуючих розрахунках інформація, повинна відповідати умовам розробленої та затвердженої проектної документації та містити інформацію, наведену в додатку до Технічного завдання.
Тобто, іншими словами, Учасник під час підготовки відповідних кошторисів та підтверджуючих розрахунків повинен брати до уваги всі відомості, наведені в проектній документації (що завантажена Замовником на майданчику публічних закупівель), відомості в складеному Замовником технічному завданні, а також відомості, наведені в Додатку 1 до Технічного завдання (Обсяг робіт та необхідного технологічного обладнання). До прикладу, якщо відомості щодо автоматизації не вказано у Додатку 1 до Технічного завдання (Обсяг робіт та необхідного технологічного обладнання), однак наведено в проектній документації та складеному Замовником технічному завданні – Учасник в будь-якому випадку повинен враховувати необхідність здійснення робіт щодо автоматизації та зазначення таких у відповідних кошторисах. У випадку, якщо відомості будуть певним чином суперечити один одному – Учасник повинен брати до уваги ті, що містять більші вимоги.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
Обсяг робіт, що підлягають виконанню!
Дата подання: 19 серпня 2019 10:39
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:36
Шановний Замовник! У відповідності до розділу 1 Технічного завдання - " Виконавець повинен виконати демонтажні роботи, роботи з підготовки місця для розміщення ІТП, будівельно-монтажні роботи, а також виготовлення, поставку, установку, підключення, перевірку, тестування, пусконалагоджувальні роботи та запуск в роботу (введення в експлуатацію) обладнання". Разом з тим, у "Обсязі робіт та необхідного технологічного обладнання" (Додаток 1 до Технічного завдання) не передбачено робіт з монтажу систем автоматизації та диспетчеризації (Том 3 проектної документації), а також жодних пуско-налагоджувальних робіт. Ці роботи сутєво впливають на остаточну вартість робіт. У звязку з вищенаведеним вимагаємо: 1. Перенести термін подання тендерної пропозицій. 2. Внести відповідні зміни до Додатка 1 Технічного завдання та врахувати вищевказані роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання. Згідно з Тендерною документацією Учасник формує ціну тендерної пропозиції на підставі вартості робіт, які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням робіт, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті Договору про закупівлю, який наведено у Додатку 5 до Тендерної документації, з урахуванням переліку та обсягів робіт, що наведені у Технічному завданні (Додаток 4 до Тендерної документації) та додатку до Технічного завдання.
При цьому, наведена в кошторисах та підтверджуючих розрахунках Учасника інформація повинна відповідати умовам розробленої та затвердженої проектної документації та містити інформацію, наведену в додатку до Технічного завдання.
Згідно розділу 4 складеного Замовником Технічного завдання види та обсяги робіт і обладнання визначені згідно з розробленою та затвердженою проектно-кошторисною документацією та наведені в даному Технічному завданні, а також у Додатку 1 до даного Технічного завдання.
У свою чергу п. 7.2 відповідного розділу Технічного завдання, що визначає вимоги до обладнання ІТП, передбачає, що Виконавцю робіт потрібно буде забезпечити наявність автоматичних систем управління на кожному встановленому індивідуальному тепловому пунктів у вигляді комплексної системи, що включатиме в себе контролер, регулюючі клапани з приводами, датчики температури, а також необхідні з'єднувальні кабелі. Вказана автоматична система управління індивідуального теплопункту повинна підтримувати температуру в напірному трубопроводі системи ГВП на встановленому рівні та підтримувати температуру в трубопроводі системи внутрішньо будинкового опалення відповідно до температури кривої кореляції між температурою в лінії подачі системи опалення та зовнішньої температурою.
При цьому, автоматика регулювання температури ГВП та опалення повинна складатися з контролера системи опалення та ГВП, регулюючого клапана з приводом системи опалення, регулюючого клапана з приводом системи ГВП, датчику температури у прямому трубопроводі будинкового опалення, датчику температури зовнішнього повітря, датчику температури гарячої води, датчику температури у зворотному трубопроводі будинкового опалення.
Водночас, дана система повинна бути обладнана пристроями для передачі даних та дистанційного керування, тобто бути інтегрованою в систему диспетчеризації ЛМКП «Львівтеплоенерго».
Інші вимоги та характеристики автоматизації передбачено іншими розділами складеного Технічного завдання та відповідним розділом проектної документації, що надано в складі Тендерної документації.
Крім того, розділ 10 складеного Замовником Технічного завдання передбачає встановлення Виконавцем шафи автоматизації модульних блоків системи опалення, гарячого водопостачання.
У свою чергу, Додаток 1 до Технічного завдання передбачає загальний обсяг робіт та перелік необхідного технологічного обладнання щодо відповідного об’єкту встановлення індивідуального теплового пункту. Згідно такого Додатку Замовником наводиться об’єм ремонтно-будівельних робіт, які необхідно виконати, а також тип та кількість обладнання, в тому числі відповідних модульних блоків систем опалення та гарячого водопостачання, монтаж якого необхідно здійснити.
Враховуючи вищенаведену інформацію, звертаємо Вашу увагу, що забезпечення автоматизації відповідних модульних блоків з урахуванням встановлених параметрів є обов’язком Виконавця та не конкретизується Замовником щодо того, в якому розділі Учасник буде враховувати необхідність здійснення автоматизації в ході підготовки кошторисів та відповідних підтверджуючих розрахунків. До прикладу, вартість автоматизації відповідного обладнання може бути враховано та наведено Учасником у відповідних кошторисних документах в складі загальної вартості конкретного технологічного обладнання. При цьому, обов’язок такої автоматизації та необхідні особливості в будь-якому випадку передбачено складеним Замовником Технічним завданням, що буде невід’ємним додатком до укладеного з переможцем закупівлі договору, а також наданою проектною документацією.
Аналогічно передбачено щодо необхідності забезпечення диспетчеризації в систему ЛМКП «Львівтеплоенерго» та пусконалагоджувальних робіт встановлених індивідуальних теплових пунктів. Учасник повинен самостійно обрахувати об’єм та розмір необхідних витрат для погодження та налаштування інтеграції систем індивідуальних теплових пунктів з централізованою системою диспетчеризації ЛМКП «Львівтеплоенерго». Учасник також повинен самостійно обрахувати об’єм та розмір необхідних витрат для підтвердження працездатності встановленого Виконавцем ІТП та здійснення необхідних пусконалагоджувальних робіт.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-000652-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Завод энергетического оборудования ДАН", Код ЄДРПОУ:23242734
Дата подання: 19 серпня 2019 11:07
Обсяг робіт, що підлягає виконанню!
Шановний Замовник! У відповідності до розділу 1 Технічного завдання - " Виконавець повинен виконати демонтажні роботи, роботи з підготовки місця для розміщення ІТП, будівельно-монтажні роботи, а також виготовлення, поставку, установку, підключення, перевірку, тестування, пусконалагоджувальні роботи та запуск в роботу (введення в експлуатацію) обладнання". Разом з тим, у "Обсязі робіт та необхідного технологічного обладнання" (Додаток 1 до Технічного завдання) не передбачено робіт з монтажу систем автоматизації та диспетчеризації (Том 3 проектної документації), а також жодних пуско-налагоджувальних робіт. Ці роботи сутєво впливають на остаточну вартість робіт. У звязку з вищенаведеним вимагаємо: 1. Перенести термін подання тендерної пропозицій. 2. Внести відповідні зміни до Додатка 1 Технічного завдання та врахувати вищевказані роботи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2019 17:45
Згідно з Тендерною документацією Учасник формує ціну тендерної пропозиції на підставі вартості робіт, які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням робіт, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті Договору про закупівлю, який наведено у Додатку 5 до Тендерної документації, з урахуванням переліку та обсягів робіт, що наведені у Технічному завданні (Додаток 4 до Тендерної документації) та додатку до Технічного завдання.
При цьому, наведена в кошторисах та підтверджуючих розрахунках Учасника інформація повинна відповідати умовам розробленої та затвердженої проектної документації та містити інформацію, наведену в додатку до Технічного завдання.
Згідно розділу 4 складеного Замовником Технічного завдання види та обсяги робіт і обладнання визначені згідно з розробленою та затвердженою проектно-кошторисною документацією та наведені в даному Технічному завданні, а також у Додатку 1 до даного Технічного завдання.
У свою чергу п. 7.2 відповідного розділу Технічного завдання, що визначає вимоги до обладнання ІТП, передбачає, що Виконавцю робіт потрібно буде забезпечити наявність автоматичних систем управління на кожному встановленому індивідуальному тепловому пунктів у вигляді комплексної системи, що включатиме в себе контролер, регулюючі клапани з приводами, датчики температури, а також необхідні з'єднувальні кабелі. Вказана автоматична система управління індивідуального теплопункту повинна підтримувати температуру в напірному трубопроводі системи ГВП на встановленому рівні та підтримувати температуру в трубопроводі системи внутрішньо будинкового опалення відповідно до температури кривої кореляції між температурою в лінії подачі системи опалення та зовнішньої температурою.
При цьому, автоматика регулювання температури ГВП та опалення повинна складатися з контролера системи опалення та ГВП, регулюючого клапана з приводом системи опалення, регулюючого клапана з приводом системи ГВП, датчику температури у прямому трубопроводі будинкового опалення, датчику температури зовнішнього повітря, датчику температури гарячої води, датчику температури у зворотному трубопроводі будинкового опалення.
Водночас, дана система повинна бути обладнана пристроями для передачі даних та дистанційного керування, тобто бути інтегрованою в систему диспетчеризації ЛМКП «Львівтеплоенерго».
Інші вимоги та характеристики автоматизації передбачено іншими розділами складеного Технічного завдання та відповідним розділом проектної документації, що надано в складі Тендерної документації.
Крім того, розділ 10 складеного Замовником Технічного завдання передбачає встановлення Виконавцем шафи автоматизації модульних блоків системи опалення, гарячого водопостачання.
У свою чергу, Додаток 1 до Технічного завдання передбачає загальний обсяг робіт та перелік необхідного технологічного обладнання щодо відповідного об’єкту встановлення індивідуального теплового пункту. Згідно такого Додатку Замовником наводиться об’єм ремонтно-будівельних робіт, які необхідно виконати, а також тип та кількість обладнання, в тому числі відповідних модульних блоків систем опалення та гарячого водопостачання, монтаж якого необхідно здійснити.
Враховуючи вищенаведену інформацію, забезпечення автоматизації відповідних модульних блоків з урахуванням встановлених параметрів є обов’язком Виконавця та не конкретизується Замовником щодо того, в якому розділі Учасник буде враховувати необхідність здійснення автоматизації в ході підготовки кошторисів та відповідних підтверджуючих розрахунків. До прикладу, вартість автоматизації відповідного обладнання може бути враховано та наведено Учасником у відповідних кошторисних документах в складі загальної вартості конкретного технологічного обладнання. При цьому, обов’язок такої автоматизації та необхідні особливості в будь-якому випадку передбачено складеним Замовником Технічним завданням, що буде невід’ємним додатком до укладеного з переможцем закупівлі договору, а також наданою проектною документацією.
Аналогічно передбачено щодо необхідності забезпечення диспетчеризації в систему ЛМКП «Львівтеплоенерго» та пусконалагоджувальних робіт встановлених індивідуальних теплових пунктів. Учасник повинен самостійно обрахувати об’єм та розмір необхідних витрат для погодження та налаштування інтеграції систем індивідуальних теплових пунктів з централізованою системою диспетчеризації ЛМКП «Львівтеплоенерго». Учасник також повинен самостійно обрахувати об’єм та розмір необхідних витрат для підтвердження працездатності встановленого Виконавцем ІТП та здійснення необхідних пусконалагоджувальних робіт.
Таким чином, враховуючи все викладене вище, у Замовника відсутні підстави для перенесення термінів подання тендерних пропозицій та внесення змін до Додатка 1 до Технічного завдання, так як викладені у відповідній вимозі порушення не знайшли свого підтвердження в ході перевірки тендерним комітетом. Вимога про усунення порушення є безпідставною та такою, що не може бути задоволена Замовником.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-14-000652-b.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРК ТЕРМОТЕХНОЛОДЖІ", Код ЄДРПОУ:41195897
Дата подання: 23 серпня 2019 16:55
на умови тендерної документації
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680 тел./факс (044) 594-64-12, (044) 520-10-42 Найменування Замовника: Львівське комунальне підприємство "Зелене місто" Код ЄДРПОУ: 13838331 79035, Україна, Львівська обл., місто Львів, вулиця Зелена, 153 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «БРК ТЕРМОТЕХНОЛОДЖІ» Код ЄДРПОУ 41195897 04116, м. Київ, вул. Старокиївська, буд. 10-У, корпус 28, офіс 200. тел. +38(067)524-88-20 СКАРГА на умови тендерної документації Львівським комунальним підприємством "Зелене місто" (далі – Замовник) оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт - Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.), Код ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» за № UA-2019-08-14-000652-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «БРК ТЕРМОТЕХНОЛОДЖІ» (далі – Скаржник) є потенційним учасником вищезазначеної процедури. На думку Скаржника окремі положення тендерної документації, що розміщені Замовником в електронній системі закупівель, грубо порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника щодо участі у вказаній публічній закупівлі. Згідно статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, деякі положення Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.)» (далі – Тендерна документація), суперечать законодавству України про публічні закупівлі, іншим нормативно-правовим актам та порушують права учасників процедури, а отже, і Скаржника. 1. Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено: «…Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний: 650 000, 00 (шістсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії…». Зазначене положення Тендерної документації надає право лише учасникам-нерезидентам надавати банківську гарантію у іноземній валюті. Крім того, у разі коливань курсу під час проведення всіх етапів закупівлі, зокрема зростання курсу гривні до іноземної валюти, відповідно сума забезпечення в національній валюті буде меншою ніж вимагається Тендерною документацією та меншою за суму забезпечень тендерних пропозицій наданих учасникам-резидентам. З метою уникнення зловживань та дотримання добросовісної конкуренції серед учасників, Замовник зобов`язаний усунути дискримінаційні вимоги, що порушують права Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та внести відповідні зміни до Тендерної документації, які дозволять прийняти участь учасникам на рівних умовах. 2. Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, установленні ст.17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається: «1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази: а) довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з конкретним переліком обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних та достатніх для виготовлення та встановлення індивідуальних теплових пунктів відповідно до предмету закупівлі. У довідці також необхідно зазначити місце розташування конкретного обладнання (адресу складських приміщень тощо).». Зазначене положення Тендерної документації, вимагає надання інформації про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної та достатньої для виготовлення та встановлення індивідуальних теплових пунктів. В той час, як предметом закупівлі є реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.). Тобто предметом закупівлі не вимагається виготовлення індивідуальних теплових пункті, відповідно учаснику не потрібно мати обладнання та матеріально технічної бази необхідної та достатньої саме для виготовлення індивідуальних теплових пунктів. Крім того, вимога щодо зазначення місця розташування конкретного обладнання (адреса складських приміщень тощо). Наводить на думку, що Замовником перебуває в зговорі з визначеним учасником, який впевнений в своїй перемозі і провів закупівлю необхідного обладнання. Оскільки враховуючи дату оголошення 14.08.2019 та кінцевий строк подання тендерних пропозицій 29.08.2019 (10 робочих днів між цими датами), не можливо в цей проміжок часу здійснити закупівлю обладнання необхідного та достатнього встановлення індивідуальних теплових пунктів в кількості 84 шт. Також необхідно зазначити, що договори на постачання матеріалів, обладнання, устаткування та інше укладаються після підписання договору про закупівлю. Отже, Замовник зобов`язаний внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги, які не дозволяють прийняти участь учасникам на рівних умовах, шляхом вилучення вищезазначених вимог. 3. Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, установленні ст.17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається: «2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: а) довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виготовлення та встановлення індивідуальних теплових пунктів відповідно до предмету закупівлі із зазначенням посади, П.І.Б. та загального стажу роботи. Також у даній довідці зазначається загальний штат працівників та організаційна структура Учасника. Крім того, в довідці повинна бути зазначена інформація про те, чи вказаний працівник є в штаті учасника, чи ні. Серед переліку працівників учасника, обов’язкова наявність щонайменше: 1. Чотирьох електрозварників; 2. Трьох інженерів-проектувальників; 3. Двох газорізальників; 4. Чотирьох монтажників; 5. Двох слюсарів КВПіА; 6. Одного інженера з охорони праці; 7. Одного кваліфікованого керівника роботами. На підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник подає у складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії документів, які підтверджують зв'язок вказаних працівників з учасником (першу та останню сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування та/або цивільно-правові договори на кожного працівника тощо). Крім того, на підтвердження кваліфікації інженерів-проектувальників учасник надає належним чином завірені копії відповідних кваліфікаційних сертифікатів; на підтвердження кваліфікації електрозварників – належним чином завірені копії документів про освіту та посвідчення зварника на право виконання відповідних робіт; на підтвердження кваліфікації керівника – належним чином завірені копії документів про освіту та документу, підтверджуючого знання Правил будови і безпечної експлуатації трубопроводів пари і гарячої води (НПАОП 0.00-1.11-98); на підтвердження кваліфікації інших працівників - належним чином завірені копії документів про освіту та/або документу, що підтверджує кваліфікацію.». Вимога щодо надання документів про освіту та/або підвищення кваліфікації, суперечить закону «Про захист персональних даних», оскільки вказані документи містять персональні дані працівників. Персональні дані є інформацією з обмеженим доступом та потребують добровільної згоди суб’єкта на обробку, зберігання і поширення її персональних даних відповідно до мети їх використання. Такі умови тендерної документації порушують ч.6 ст.6, ст.14 та ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», ст. 32 Конституції України та ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», так як: - така інформація буде доступна необмеженому колу осіб в силу відкритого доступу до неї, а відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити; - у разі відмови осіб від надання згоди на поширення її персональних даних (яка є добровільною) учасник не зможе виконати таку вимогу документації, внаслідок чого така пропозиція може бути відхилена замовником. Отже, Замовник зобов`язаний привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, шляхом внесення відповідних змін. 4. Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, установленні ст.17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається: «3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: - довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією щодо виконання Учасником за останні 3 (три) роки не менше двох договорів аналогічних до предмету закупівлі щодо реконструкції систем теплозабезпечення будівель або споруд з впровадженням індивідуальних теплових пунктів з одночасним відключенням систем від центральних теплових пунктів. В довідці необхідно зазначити перелік робіт, вартість робіт, клас наслідків, назви, адреси, телефони замовників (наявність, в т.ч. діючих договорів про виконання робіт). Для підтвердження інформації, вказаної в даній довідці, Учасник також, надає копії договорів з додатками (якщо договори містить додатки), що зазначені Учасником (у разі наявності інформації, що згідно чинного законодавства вважається конфіденційною, Учасник має право не показувати її в наданій ним копії договору (договорів): приховати коректором, маркером, тощо. У такому випадку Учасник надає пояснюючий лист щодо такої конфіденційної інформації із поясненням причини її не розголошення з посиланням на відповідні норми чинного законодавства), акти прийому-передачі виконаних робіт та позитивні відгуки замовників щодо зазначених в довідці договорів. У наданих відгуках повинна бути відображена інформація про впровадженням індивідуальних теплових пунктів з одночасним відключенням систем від центральних теплових пунктів». Вимогою щодо надання довідки про виконання аналогічних договорів та копій таких договорів, за останні 3 (три) роки не менше двох договорів аналогічних до предмету закупівлі не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідно порушують принципи здійснення закупівель, так як не зрозуміло чому саме Замовник зазначив три роки та не менше двох договорів, що наводить на думку, така вимога вказана на користь бажаного Замовником учасника та не дає змоги прийняти участь іншим учасникам, що мають досвід аналогічних договорів, але не в обмеженнях визначених Замовником. Таким чином, Замовник зобов`язаний внести зміни до тендерної документації та усунути вищезазначені дискримінаційні умови. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). 5. Пунктом 7 «Інформація про субпідрядників» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається: «… Учасники процедури закупівлі повинні також надати в складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій (в т. ч. пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) за нижченаведеною формою, – у разі наявності таких пропозицій:… На підтвердження пропозицій учасник також надає листи-підтвердження від вказаних субпідрядників про готовність таких діяти в якості субпідрядника для виконання робіт. ». Зазначена вимога суперечить п. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Тендерна документація повинна містити, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тобто Замовник вимагає надання інформації по субпідрядникам, які будуть виконувати роботи менше ніж 20 відсотків, а в Законі зазначено не менше ніж 20 відсотків. Така вимога є дискримінаційною та на дає право на участь у закупівлі, так як інформацію про субпідрядні організації які будуть залучені до виконання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, оскільки такі договори (менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) будуть укладатися після підписання договору про закупівлю. Отже, Замовник зобов`язаний внести зміни в тендерну документацію та усунути дискримінаційні вимоги що не дають змоги прийняти участі нашому підприємству у зв`язку із неможливістю надання документів на виконання тендерної документації, що не вимагаються чиним законодавством України та ненадання яких може бути розцінене Замовником як підстава для відхилення тендерної пропозиції. 6. В пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, зазначається: «Критерії та методика оцінки визначаються Замовником відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: - Ціна (питома вага цінового критерію) – 70% - Нецінові критерії (якісні показники) – 30% Максимальна кількість відсотків, яку може набрати тендерна пропозиція Учасника, становить 100%. Методика оцінки тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція, подана Учасником, оцінюється Замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції Учасником за математичною формулою PP = P/(1+(К1+К2+К3)/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; K1 – питома вага критерію оцінки середньорічний обороту Учасника; К2 – питома вага критерію оцінки наявність діючого сертифікату ISO 9001; К3 – питома вага критерію оцінки наявність діючого сертифікату OHSAS 18001. PV – питома вага критерію «Ціна». Ціна, запропонована Учасником в пропозиції конкурсних торгів, повинна враховувати всі затрати пов’язані зі сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо. Питома вага критерію «Ціна» становить 70 % (сімдесят відсотків). Оцінка якісних показників надання послуг здійснюється на основі наданих документів у підтвердження відповідності Учасника (в т.ч. субпідрядні організації) кваліфікаційним критеріям в області надання послуг, що пов’язані із зазначеними в технічних вимогах даної документації, та враховує суму відсотків по окремим критеріям: К1+К2+К3, де кожний критерій визначаться наступним чином: 1) K1 – наявність середньорічного обороту Учасника за останні три роки більше 100 млн. гривень (або еквівалент). Відповідність цьому критерію визначається наступним чином: наявність або відсутність в складі тендерної пропозиції інформації у формі довідки у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), що завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією про оборот коштів Учасника за 2016, 2017, 2018 роки та середньорічний оборот. На підтвердження вказаній в довідці інформації Учасник надає копію документів, що підтверджують рух коштів учасника (звіт про рух грошових коштів або довідка з банку). Питома вага (відсотки) К1 для Учасника за даним критерієм визначається сумою за умови: - Наявність середньорічного обороту менше 100 млн. гривень (або еквівалент) – 0 %; - Наявність середньорічного обороту більше 100 млн. гривень (або еквівалент) – 20%. Максимальна можлива кількість відсотків за критерієм «K1 – наявність середньорічний обороту Учасника» – 20 %. 2) К2 – наявність діючого сертифікату ISO 9001:2015. Відповідність цьому критерію визначається наступним чином: наявність або відсутність у складі тендерної пропозиції копії, діючого на дату розкриття пропозицій, сертифікату ISO 9001:2015, виданого Учаснику торгів та засвідченого підписом уповноваженої посадової особи Учасника та відбитком печатки Учасника (у разі використання). Питома вага (відсотки) К2 для Учасника за даним критерієм визначаться сумою за умови: - Відсутність сертифікату ISO 9001:2015 – 0 %; - Наявність діючого сертифікату ISO 9001:2015 – 5 %. Максимально можлива кількість відсотків за критерієм «Наявність діючого сертифікату ISO 9001:2015» – 5 %. 3) K3 – наявність діючого сертифікату OHSAS 18001. Відповідність цьому критерію визначається наступним чином: наявність або відсутність у складі тендерної пропозиції копії, діючого на дату розкриття пропозицій, сертифікату OHSAS 18001, виданого Учаснику торгів та засвідченого підписом уповноваженої посадової особи Учасника та відбитком печатки Учасника. Питома вага (відсотки) К3 для Учасника за даним критерієм визначаться сумою за умови: - Відсутність сертифікату OHSAS 18001 – 0 %; - Наявність діючого сертифікату OHSAS 18001 – 5 %. Максимально можлива кількість відсотків за критерієм «Наявність діючого сертифікату OHSAS 18001» – 5 %.». Визначений цим пунктом підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників, суворо порушує норма Закону України «Про публічні закупівлі». Так згідно ст. 28 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Закону: Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Так предметом закупівлі визначено - Реконструкція систем теплозабезпечення групи будинків Шевченківського району м. Львова з впровадженням індивідуальних теплових пунктів «ІТП» (84 шт.), в свою чергу реконструкція систем теплозабезпечення з впровадженням індивідуальних теплових пунктів не є специфічною роботою, про що свідчить велика кількість аналогічних процедур розміщених в єдиній системі електронних публічних закупівель «Prozorro», та наявність великої кількість потенційних виконавців таких робіт. Вказане засвідчує про існування постійно діючого ринку в цій сфері, відповідно єдиним критерієм оцінки при оцінки тендерних пропозицій є ціна, що чітко визначено Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, необхідно зазначити, що такі критерії як K1 – питома вага критерію оцінки середньорічний обороту Учасника; К2 – питома вага критерію оцінки наявність діючого сертифікату ISO 9001; К3 – питома вага критерію оцінки наявність діючого сертифікату OHSAS 18001, не впливають на якість робіт та не є визначальними такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, які визначенні Законом. Також наявність у учасника сертифікату OHSAS 18001 (критерій К3) порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують права Скаржника, так як є дискримінаційними, оскільки Скаржник є вітчизняним підприємством, а Замовником вимагається надання сертифікату відповідності OHSAS 18001 «Система менеджменту охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці. Вимоги.», наявність якого не передбачено чином законодавством України. В свою чергу Замовник - Львівським комунальним підприємством "Зелене місто" є резидентом України та має керуватися, під час своєї діяльності, чинними нормами законодавства України. Отже, Замовник зобов`язаний внести зміни в тендерну документацію та усунути вимоги, що порушують норми чинного законодавства, є дискримінаційними та порушують права Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. 7. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, вимагається: «3) довідки в довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завіреної підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, про строки виконання робіт, а саме: І-го етапу (впровадження 22 ІТП) – протягом ___ календарних днів з моменту підписання договору (але не пізніше 15 жовтня 2019 року); ІІ-го етапу (впровадження 62 ІТП) – протягом ___ календарних днів з моменту підписання договору (але не пізніше 01 липня 2020 року).». Зазначена вимога суперечить положенням пункту 4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації, якими визначено «Строк виконання робіт в повному обсязі – до 01 липня 2020 року». Крім того, вимога щодо виконання робіт І-го етапу (впровадження 22 ІТП) до 15 жовтня 2019 року наводить на думку, що Замовником перебуває в зговорі з визначеним учасником, яким вже проводяться роботи. Оскільки, враховуючи дату оголошення зазначеної процедури (14.08.2019) та строкові норми проведення всіх етапів публічної закупівлі (період на оцінку тендерної пропозиції, строк для укладання договору з переможцем), за оптимальних умов, датою укладання договору про виконання робіт є середина вересня 2019 року. Тобто виконати роботи лише за місяць, з урахуванням необхідного часу для отримання дозволу на початок проведення робіт та здійснення підготовчих робіт, може заздалегідь визначений виконавець бажаний Замовником. Таким чином, Замовник має усунути зазначену вимогу шляхом встановлення об’єктивного часу для виконання робіт, в тому числі з урахуванням загального строку виконання робіт та кількості ІТП. З урахуванням вищезазначеного та згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «БРК ТЕРМОТЕХНОЛОДЖІ». 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, якими виключити протиправні положення, наведені у мотивувальній частині. Директор Васильєв Анатолій Ігоревич
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2019 02:39
рішення від 29.08.2019 № 11987 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 02:39
рішення від 13.09.2019 № 12957 .pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 20:02

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 16:50
скарга.pdf
23 серпня 2019 17:17
оплата скарги.pdf
29 серпня 2019 10:38
платіжка відмітка.pdf
09 вересня 2019 18:12
доповнення до скарги.pdf
09 вересня 2019 18:13
доповнення до скарги.pdf

Документи подані замовником

13 вересня 2019 14:38
Клопотання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" 130 000 000,00
UAH з ПДВ
128 699 900,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 90 089 930 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕПЛЕ МІСТО" 126 080 586,00
UAH з ПДВ
126 080 586,00
UAH з ПДВ
1 126 080 586 Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 10:24
sign.p7s
29 серпня 2019 10:22
Львів ІТП тендер.rar
29 серпня 2019 09:47
Сертиф_кати ISO цвет.PDF
29 серпня 2019 09:47
Doc_008.pdf
29 серпня 2019 09:47
Лист- пропозиц_я.PDF
29 серпня 2019 09:47
Лицензія Дозвіл.rar
29 серпня 2019 09:47
Кваліфікація.rar
29 серпня 2019 09:47
Інформаційні довідки.rar
29 серпня 2019 09:47
Довідки.rar

Публічні документи

29 серпня 2019 11:49
Довідка МТБ.pdf
29 серпня 2019 11:49
Довідка працівники.pdf
29 серпня 2019 11:49
Довідка субпідрядники.pdf
29 серпня 2019 11:49
згода обробка даних.pdf
29 серпня 2019 11:49
ст 17.pdf
29 серпня 2019 11:49
пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ"
#23543186
Очікує рішення 128 699 900,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 11:39

Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
04 жовтня 2019 09:55
Причина скасування
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
04 жовтня 2019 09:55 Протокол засідання тендерного комітету

Актуальні тендери

До пошуку